Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö pullukan heti kertoa nettimiehelle olevansa pullukka?

Vierailija
02.02.2013 |

Vai onko se miesten mielestä vedätystä jos ei heti kerro? Miten olette asian kokeneet niin miehet kuin naisetkin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen itsensäkuvailuun tai joissainhan on kysytty suoraan tiedoissa asiaa. Siihen vaan realistinen arvio tilanteesta. Sanoisin, että +35kg ei ole muodokas vaan reippaasti kirjoittaa olevansa ylipainoinen. Sen sijaan +15kg voi laittaa olevansa pyöreä.

Itse olen paksu ja BMI 30. Laittaisin siihen reilusti, että ylipainoa löytyy, mutta tuolille mahdun vielä istumaan tai jotain.

Vierailija
2/9 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siksi että sen salaaminen olisi jotenkin väärin miestä kohtaan vaan siksi että en ITSE haluaisi olla tilanteessa jossa ensin olisi viikkokausia netissä synkannut hirveän hyvin, ja sitten treffeillä näkisin kuinka miehen naama venähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan tietysti kertoa olevasi vaikka hoikka sm-tason taitoluistelija ja yllättää miehen tapaamisella omalla pullukalla olemuksellasi. Mies varmaan antaa sinulle pisteet huumorintajusta!

Vierailija
4/9 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan mielellään kanssa, koska itselleni se oma paino on aika herkkä asia, enkä haluaisi missään tapauksessa että sitten vähän myöhemmin tavatessa tai näin se mun lihavuus olisi miehelle negatiivinen yllätys. En haluaisi saada siitä kommenttia enkä haluaisi että joutuisin jälkikäteen miettimään että lopettikohan se viestittelyn nyt sen kuvan takia tms.

Vierailija
5/9 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oleellisempaa olisi tietää heti alkuunsa, onko joku alkoholisti, väkivaltainen, rikollinen tms. ja tuskin kertovat heti.

Pullukka tai ei, niin sen voisi kertoa kuten muustakin ulkonäöstään.

Vierailija
6/9 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano viimeistään toisella keskustelukerralla "Sori mut mä oon pullukka."

sitten hän tietää haluaako jatkaa. mulla halusi ja mentiin vihkipallillekin.

Vierailija
7/9 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa nettideittiprofiileissa on jotain kohtia, jossa kysytään painoa tai vartalotyyppiä tms. Ellei noissa kohdissa ole mitään, niin siitä tietää heti, että pullukkahan siellä. Aivan samoin, kuin jos tupakointikohdassa ei ole mitään, niin tupakoitsija siellä häpeää itseään.

Suosittelen silti avointa lähestymistä ja etenkin nettideiteissä. Valheilla ja salailuilla, ei suhteet ala hyvin.

Vierailija
8/9 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ollut profiilia mutta vastasin nettideitti-ilmoitukseen. Viestittelimme kauan enkä sanallakaan maininnut ulkomuodostani. Profiilissani oli mustavalkoinen naamakuva. Nyt olemme ostaneet asunnon yhdessä että ei paljon häntä ilmeisesti haitannut. Ylipainoa noin 15-20 kg, bmi 30. Mies pitkä ja hoikka. En monen mielestä edes näytä ylipainoiselta, eikä moni uskoisi minun painavan niin paljon kuin painan. Ehkä muiden mielestä olisin pyöreä, itse olisin laittanut jonkun XXL/ sotanorsu/ tms. Naiset ovat julmempia ylipainon suhteen kuin monet miehet. Tämä kannattaa pitää mielessä..

Vierailija
9/9 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestäni jossain vaiheessa. Ei siis tarvitse sitten sanallisesti itseään kuvailla. Missään nimessä itseään ei saa haukkua, se luo tosi kiusaantuneen tunnelman sekä miehelle että itselle.

Minä olin pyöreä (164/70) silloin, kun treffailin netin kautta (yli kymmenen vuotta sitten) jolloin kovinkaan monella ei ollut digikameraa eikä kuvia ollut yhtä helppo laittaa nettiin kuin nyt. Stressasin ihan hirveästi treffejä etukäteen, koska pelkäsin että mies vaan katsoo mua suu auki kun ekan kerran nähdään ja se on sitten siinä. Olisi ollut helpotus lähettää kuva etukäteen, niin tämäkin asia olisi selvinnyt jo ennen treffejä. Oli tosin yllätys, ettei paino näyttänyt haittaavan ketään heistä joiden kanssa kävin ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan