mitä hajuvesiä muistat nuoruudestasi,joita käytit?
itsellä ainaki poison tuoksu,samoten loulou(lulu),ja passion tuoksu.samba keltanen,laura biagotin venezia tuoksu.
kaikki on kait nykyään poistunut valikoimasta,paitsi poison ja lulua saa ruotsista,joka on edelleenki hyvä tuoksu.
venezia tuoksu oli aivan mahtava
Kommentit (88)
Itsellä kovassa käytössä olivat
-Babydoll
-Laura Biagottin Laura
-Tommygirl
-Escada Sexy graffiti
Ollaankohan kavereita? Meilahden yläaste :))
Ollaankohan kavereita? Meilahden yläaste :))
Suihkii tresoria.
Tämä jo useasti ketjussa mainittu :D http://fimgs.net/images/perfume/nd.9278.jpg Eli Yves Rocherin Cap Nature Vanille. Mulla taitaa olla sitä vieläkin jossain.
Toinen oli sitten puikkomainen Body Shopin Ananya -tuoksu (hirveän voimakas) ja Body Shopin Oceanus.
Kokeillaanpas, onko tämä aihe pojilta suljettu..
Eternity ja Polo Sport.
Yves Rocherin Folies de Saisons -sarjaa. Muistan vieläkin kuinka äidin allerkirjoituksen turvin tilasin esiteininä sarjan kesätuoksun ja minulle lähetettiinkin kevättuoksu. Soitin sitten lankapuhelimella itse asiakaspalveluun, että väärä pullo tuli :)
En yläasteikäisenä käyttänyt tuoksuja, oikeastaan vasta lähemmäs parikymppisestä alkaen.
Laura Biagiottin Laura (tätä on mulla vieläkin melkein uusi pullo just avattu), Nina Riccin Premier Jour, sitten se joku tosi kirpeä tuoksu...Moschinon I love love(?). Ja joku Puman tuoksu :)
Oli ihan hirveen voimakas tuoksu ja kun vielä tupakoin silloin, niin varmaan kiva yhdistelmä sh-opiskelijalla!?! Hajusta ei kyllä tullu moitteita.