mitä hajuvesiä muistat nuoruudestasi,joita käytit?
itsellä ainaki poison tuoksu,samoten loulou(lulu),ja passion tuoksu.samba keltanen,laura biagotin venezia tuoksu.
kaikki on kait nykyään poistunut valikoimasta,paitsi poison ja lulua saa ruotsista,joka on edelleenki hyvä tuoksu.
venezia tuoksu oli aivan mahtava
Kommentit (88)
Näitä tuli käytettyä:
- Loulou
- Riccin vihreä pullo jossa pinkki kruunu
- ckOne (tätä meni useampi pullollinen)
- Lolita Lempicka (ehdoton suosikki, vahva ja mystinen, vanhempieni mielestä aivan hirveä ja nauravat muistolle edelleenkin)
- Date-tuoksut
- Diorin Dune (varsinkin se vartalovoide, ostaisin vieläkin jos saisi)
Tresot, Salvador Dalin Dalissime huulten muotoinen pullo. Kävin nuuhkaisemassa pullonpohjia. Monta ihanaa reissua ja baariyötä tulee niistä mieleen. Olen säästänyt puolityhjät pullot vaikka muuten pyrin roinasta eroon.
Kavereilla oli tuota Anais Anaisia, Poisonia. Nämä hajuvedet taisi tulla lukiossa kuvioihin kun kesätöillä tienattiin.
Yläasteella oli ne Datet, Myskit Ym halvemmat. Oli Se lemu. Tukassa vielä koko muotovaahtoa ja lakkaa :)
Varmaan noiden hajusteiden kyllästämien nuoruusvuosien jälkeen en ole kyennyt 15 vuoteen käyttämään mitään hajustettua, saan pahoinvointia ja päänsäryn.
Ap, erisnimet aina isolla kirjaimella, pilkun jälkeen välilyönti, siten saisit tekstisi luettavammaksi. Ja tuo otsikko minä kirjoittaisin sen näi: Mitä nuorena käyttämiäsi hajuvesiä muistat? Nyt pilkun jälkeinen joita-sana viittaa nuoruuteesi, ei hajuvesiin, joita käytit.
Mutta ensimmäinen hajuveteni oli Hollannin kukat, moni varmaan muistaa tuoksun. Sitten suorastaan rakastin Molyneuxin Vivreä, suuri suosikki oli myös Rubinsteinin Appleblossom ja Revlonin Moondrops.
Oscar de la rentan olin unohtanut! Sitä käytin parikymppisenä.
Ostin sitä nyt aikuisenakin pullon nostalgiankaipuuseeni, mutta ei se enää ollut niin hyvä. :D
olivat Anais Anais, Tommy Girl ja CKOne. Tulipa nostalginen olo!
samba(yök),loulou(yök)laura biagotti venetzia(paras)
Ai että tulee mieleen yläasteen kasi! Stokkalle mentiin ja aina tresoria suihkautettiin näytepullosta....
Muita joita muistan on just toi poison, l'air du temps, samsara guerlain
Les Belles de Ricci, limenvihreässä pullossa, jossa pinkki korkki. Ihana, tomaattinen tuoksu, voi kun sitä saisi vielä!
Tresoria saa yhä. Ostin sitä viime vuonna, mutta ei se enää oikein istu minulle kuten 15 vuotta sitten.
Eternity
Ja sitä ei silloin saanut Euroopasta. Isäni toi pullon USA:sta.
Ainoa tuoksu ikinä, kun ei-iskemistarkoituksessa ollut puolituttu nuori mies on kysynyt minulta, että mitä hajuvettä sinulla on, aivan ihanaa.
Sittenhän sen suosio räjähti käsiin ja sitä oli kaikilla!
Sitä mulla oli, ja Eternity, ja Dune.
Sitten siirryin Body Shopin tuoksuihin, joista ihanin oli Dewberry.
Sitten oli Lancomen Poeme. Ihan järkyn raskas tuoksu, en tajua miten nuorena tyttönä sellaista käytin! Joku Eden oli myös.
+ Balahe, Anais Anais, Opium, Rive Gauche.
Oli Biagiottin Venezia, Poison ja Chanel5. Oi niitä yläasteaikoja :)
Anais anais oli mun suosikki. Sitte oli se joku baby jotain... Baby doll?
Ja se vihreä pullo,joka on huulien muotoinen, nimeä en muista, mutta suosittu se oli.
Date-tuoksut (hirveitä)
CK One
Tommy Girl