mitä hajuvesiä muistat nuoruudestasi,joita käytit?
itsellä ainaki poison tuoksu,samoten loulou(lulu),ja passion tuoksu.samba keltanen,laura biagotin venezia tuoksu.
kaikki on kait nykyään poistunut valikoimasta,paitsi poison ja lulua saa ruotsista,joka on edelleenki hyvä tuoksu.
venezia tuoksu oli aivan mahtava
Kommentit (88)
se joutsenen kuvalla Wonderbilt, kerran hajos mulla
laukkuun ja dösässä hieman ihmisillä päät kääntyili. Taisin hieman tuoksahtaa...
Sitten oli se ihastuttava Paul Gartierin tuoksu mitä hain laivalta nuorena likkana.
Ja täällä monesti mainitut Tresor, sitten Body Shopin Vanilja; joku jätkä sano että tuoksun ihan jäätelöltä!!
Muistatteko ne vaaleanpunaiset luomivärit yläluomeen!?
Ja sitten nuorena naisena 80-luvun lopulla Rochas'n Lumière. http://cf3.souqcdn.com/item/45/03/32/4/item_L_4503324_1058577.jpg
Tuosta tulee herttainen muisto mieleen, eli erään amerikkalaisen nuoren miehen sanat: "you smell so nice I keep coming close to you and I really shouldn't". Ihastusta oli ilmassa, mutta siihen se kuitenkin jäi. Mutta muisto säilyy! :D
Date tuoksui minullakin yläasteella. Lukiossa sitten Calvin Kleinin CK One, Dieselin maitotuoksu (Plusplus?), ja Hilfigerin Tommy Girl. Ysärituoksujen parhaimistoa. ;) Lukiosta päästyäni ostin Issey Miyaken l'eau d'isseyn, senkin yhdistän vahvasti nuoruuteen.
köyhä
siis fleurs de hollande tai jotain
Oscar de la Renta
http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/BrandiTuote/os…
Trezor. Ai että tulee mieleen yläasteen kasi! Stokkalle mentiin ja aina tresoria suihkautettiin näytepullosta....
Muita joita muistan on just toi poison, l'air du temps, samsara guerlain
Minä vuonna oot ollu kasilla?
Mäkin yhdistän ton Tresorin jonneki kasille, ysille.. :) Ja toi Samsarakin kuulostaa kovin tutulta, ei vaan tuu pullon ulkönäkö mieleen.
Terv. edellinen Tresor
Salvador Dalin Laguna ja Dalissime
LouLou (ihan karmea döfis)
Laura Biaggiotin Laura
Body Shopin mansikka (allergisoiduin niille "öljypohjaisille"tuoksuille)
CK One
Salvador Dalin Laguna ja Dalissime
LouLou (ihan karmea döfis)
Laura Biaggiotin Laura
Body Shopin mansikka (allergisoiduin niille "öljypohjaisille"tuoksuille)
CK One
Ja deodoranttina oli Pierre Robert (lausuttiin Pieru Roopertti) maitomainen, mintunvihreän sävyinen roll-on.
oisko ollut joku kruunupäinen kissa, nimeä en muista. Sitä valitsin joskus hartaudella joululahjaksi ja lopulta jäi lähes käyttämättä kuitenkin. Lisäksi mulla oli bodyshopin hajuvesiä ja muita ei ole koskaan ollutkaan paitsi sitten tietty Yves Rocherin hajuvesiä, joita oli omassa tuttavapiirissä lähes kaikilla, lähinnä niitä näytepulloja.
En nykyään käytä hajuvesia lähinnä ekologisista syistä ja ehkä siksikin, että nuo hajuvedet jä silloin nuorenakin kun en vielä juuri ollut kulutuskriittinen suureksi osaksi käyttämättä. Mutta myönnän että pidän edelleen paljon yhdestä tunnetusta, jonka nimeä en nyt muista, johon ihastuin lukioaikana kouluristeilyillä tax-free kaupassa mutten raaskinut ostaa. Joskus harvoin tuoksutan tätä hajuvettä itselleni esim. tavaratalossa vielä tänä päivänäkin.
ja sitten YSL rive gauche, olin siihen ihan hurmaantunut.
Luin Lotta, lentoemäntäoppilas -kirjaa, ja se mainittiin siinä (yksi oppilas kirjassa kyseli sitä), ja sain päähäni, että sitä pitää saada haistaa. No, haistoin, tykästyin, ja nyt on kaksi isoa pulloa kaapissa, kun täältä sitä ei enää saa, toinen pullo en muista mistä ostettu, toinen joko Santorinin tai Rodoksen kentältä.
Tuoksuna makeahko muttei liikaa, kukkaistuoksu.
ala-asteella kaikilla oli sitä Yves Rocherin vaniljaa :)
Pallomainen pullo ja suihkepullo, en muista kumpi oli makeampi, molemmat vielä kaapissa ja käyttökelpoisina :)
Versace: Red Jeans
sitten ne kauheat Date-tuoksut marketeista? :D Muistaako kukaan ne mainokset? "I'm so excited, I just can't hide it... I know, I know..."
Mun lemppari oli se sininen, taitaa putelissa olla vielä vähän, mutta en tiedä voiko sitä vielä käyttää...
Muistaako muut niitä Fa-dödö-tuoksuja? Lemppari oli se pinkki (en muista nimeä).
olen edelleenkin nuori omasta mielestäni:)poison parfyymi on kiva olen käyttänyt ja sitä myös saa edelleen Suomesta. poson, lacoste, chanel 5
kun kuulin et miehet diggaa hiestä. feromonit tai jotain... parfyymejäkin en käyttänyt kuin tosi harvoin.
http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?productId=3564
beverly hills
enää ei saa saman tuoksuista mistään
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Parfyymit/Eau-de-toi…