Köyhät maksaa visalla
kannattais vähän ajatella siä rahan käyttöä niin ei tarvis elää luotolla...
ethän sinä ikinä pääse omillesi kun aina palkkapäivänä maksat edellisen kuun elämises..
Ai niin, palkkapäivä on siis se semmoinen juttu, että kun olet tehnyt työtä, saat siitä rahaa jota kutsutaan palkaksi.
Kommentit (33)
Maksan kaiken pois korottoman maksuajan puitteissa ja hyödyn tästä: Visaostot kerryttävät OP-bonuksia, saan ostoksille Visan ostoturvavakuutuksen ja esim. nettiostokset ja muutkin on turvallisempia koska Luottokunta isona yhtiönä hoitaa riitauttamiset puolestani.
Ai niin mutta provohan tämä olikin?
ja luoton maksan seuraavana palkkapäivänä korottomana... kerään finnair plus pisteitä, kerran vuodessa reissaan noilla maitopurkeista sun muista tulleista pojoista jonnekin.
ja maksan aina visalla. Tottakai visalasku maksetaan joka kuukausi pois, mutta sillä on kätevä maksaa ja seurata menoja, lisäksi saa lisätakuun ja muita etuja. Eikä tarvitse miettiä millä tilillä on rahaa, ja onko puoliso ostanut jotain isompaa yhteiseltä tililtä.
maksan aina kolikoilla. mulla on sellanen iso säkki niitä jota raahaan joka paikkaan
vituttaako, köyhät?
Mä olin nuorena töissä kaupassa ja siellä luottokortilla maksoi ne rikkaimman näköiset jotka tuli audeilla ovelle.
Ymmärsin et vaikka perheen yhteiset tulot olis yli 6000€ kuukaudessa niin kaikki maksetaan kortilla ja sit mies/nainen maksaa kerran kuussa yhden laskun.
Kotiäöidit taitaa tehdä noin ihan poikkeuksetta et visaa vingutetaan ja laskut maksetaan miehen palkkapäivänä.
Saa hammaslääkärit hommia, kun aaapee saa pataansa getthossa.
Saa hammaslääkärit hommia, kun aaapee saa pataansa getthossa.
Getthossa ap;n mersu ja audi saa tuta. Renkaat saa käsittelyn heti. Vittu mun mies toss sohvalla tokas että se kusee tollaste audin päälle ja käy vääntää tortut höh öhöhöhö hö takapenkille. joho sillä on kuulemma vip-
köyhät ei saa Visa-korttia!
Luottokortti = luottotiedot OK, luotettava ja maksukykyä!
Koitappa vaikka vuokrata ulkomailla auto ilman luottokorttia!
vaikka sohvaa kateisella niin hanet luokiteltaisiin a) huoraksi, b) huumediileriksi, c) jonkun muun hamaran "cash only" bisneksen harjoittajaksi.
Kunnon ihmisilla on luottokortti.
Maksan Visa creditillä lähes aina. En millään keksi, miten olisi edullisempaa maksaa kuukauden ostokset tipoittain Visa debitillä kuin kerralla seuraavassa kuussa creditillä. Sitä paitsi OP maksaa bonuksia, kun käyttää creditiä.
Eihän sillä korolliselle velalle tarvitse mennä, maksuaikakorttina minä ainakin tuota käytän.
Se, joka oli pankissa töissä, ei varmaan näitä hoksaa ajatella.
Minä maksan monestikin Visalla, vaikka tililläkin on rahaa. Riippuen tilanteesta.
En voi vastustaa kiusausta kertoa tuolle muka-pankkilaiselle joka aikaisemmin tässä ketjussa kirjoitti, että minulla on lompakossa Visa Platinum joka on vielä maksuton. Ja maksuttomana sitä ei persaukisille anneta.
Eli summa summarum, ihmisillä on erilaisia syitä käyttää Visaa. Se ei todellakaan kerro siitä, että olisi kyvytön käyttämään rahaa.
että kaikilla ei ole minkäänlaista aabvistustakaan, mikä on käteiskortti ja mitä eroa sillä on luottokorttiin :)
Että kaikki kortilla maksaminen olisi luotolle ostamista. Voi lollero.
en omista visaa, vaikka saisin. Myöskään mieheni ei halua luottokorttia, vaikka saisi. Hänellä on suht hyvä palkka, eikä tarvetta visalle. Emme siltikään ole varakkaita, ei tosin lainaa mutta ei suurempia säästöjäkään. Itse en ottaisi tuota luottoa juuri sen takia, että rahan käytöstä saattais tulla ongelma.
Eihän sillä korolliselle velalle tarvitse mennä, maksuaikakorttina minä ainakin tuota käytän.