Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on pettänyt minua jo vuosia!

Vierailija
02.02.2013 |

Mä en tiedä mitä pitäisi nyt tehdä, ajatukset ovat yhtä sekasotkua nykyään. Minulla on siis maailman ihanin mies ja 2 lupeaa lasta. Mieheni joskus kävelee unissaan, mutta yleensä ei nouse sängystä vaan mumisee hetken istualtaan jotain. Hyvin usein hän mainitsee nimeni juuri tuossa tilassa ollessaan, joten olen pitänyt sitä varman merkkinä rakkaudesta.. Vaan nyt mulla on mennyt kaikki.. Tajusin, että mieheni on tapaillut jo 6 vuotta erästä minullekin tuttua naista ja tuolla akalla on sama etunimi, kuin mulla!! Mitä mä teen???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miettiä mitä kumpikin haluaa. Ja toista ihmistä ei ole pakko miellyttää eli voi tehdä ihan mitä huvittaa.

Vierailija
2/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni asuu nyt ainakin toistaiseksi työnantajan asunnossa, en osaa huutamatta ja itkemättä nyt käsitellä asioita.. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen siis selvitellyt tuota mieheni syrjähyppyä enemmänkin.. Paljastui, että hän on ollut todella ahkera salaisilla lemmenreissuillaan.. Nyt selvisi sitten sekin, mitä ollaan täällä (pieni paikkakunta) ihmetelty ihmisten kesken. Kaikki pikkuvauvat ovat hämmästyttävän samannäköisiä olleet viimeisen 6 vuoden aikana.. Tää on ihan hirveetä, onko kohtalotovereita, mua vaan itkettää joka päivä..

Vierailija
4/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tajusin ton vauvajutun ihan itse, onneksi kukaan muu ei ole vielä tajunnut tota. En kehtaisi käydä missään enää tässä kylässä.. Mutta kaikille muille naisille annan ohjeen : tutkikaa miestenne kännykät ja tietokoneet! Itse huomasin vahingossa erään sähköpostiviestin mieheni koneelta.. Sitten alkoi vyyhti ratkeamaan.. Takavarikoin koko kännykän, olen ajatellut hyvityksenä itselleni laittaa eräilekin naisille ikäviä viestejä.

Vierailija
5/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki teidän paikkakunnan alle 6 vuotiaat on sun miehen lapsia?? Vai pelkästään tän samannimisen naisen lapset?

Vierailija
6/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on siis harrastelijamuusikko, sen perässä juoksee kaikki naiset.. Jos olisit nähnyt näitä vauvoja kylällä, niin olisit varmasti pannut merkille tuon yhdennäköisyyden.. Olen varma, että mieheni on nyt mennyt liian pitkälle.. ihmettelinkin aina, kun hän oli niin innoissaan tuosta kitaransoitosta, monet illat oli poissa kotoa..

Vierailija
7/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää katsomassa, hän on kyllä sen näköinen mies, että saa naisia helposti. Youtubesta löytyy hänen kanavansa : Defender Of The Clown

Vierailija
8/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuolla sen knavalla on yksi video, jossa on kuvia minustakin, haluaisin sen jotenkin pois sieltä.. Jos joku tajuu noita tietokoneista enemmän, niin olisin kiitollinen neuvoista!

Vierailija
9/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat musikaalisiakin varmaan

Vierailija
10/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jotain neuvoja, mitkä ihan oikeesti vois auttaa mua, niin kirjoita tähän ketjuun!

Vierailija
11/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mieheni kanvalla on se Close for You-biisi.. Millä saan sen deletoitua sieltä!!!??

Vierailija
12/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tilanteitahan on kaiken näköisiä. Hienoa että voi anonyymisti hakea täällä tukea. Kai siitäkin joku saa sitten kicksejä, että voi repiä huumoria toisten kokemuksista.

Vierailija
13/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai itsekin ymmärrät ettei hän ole, jos on kerran pettänyt..missä aivot...

Vierailija
14/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä ollut pahojakin riitoja tän 7 vuoden aikana, mutta aina ollaan yhdessä pysytty. Hänessä on kuin kaksi puolta, toisaalta ihan renttu, mutta osaa olla myös tosi ihanakin.. Ainut mun miehistä, jotka ymmärtää mun hiustenpidennyksiä ja tyttöjen iltoja jne..

Vierailija
15/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se mainostaminen.

Vierailija
16/16 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö kukaan huomaa ilmiselvää provoa?"

Hohhoijaa...