Miksi miehen kotitöiden tekemisen pitäisi korreloida seksin määrään?
Kommentit (109)
Et voi vinkua täällä kun miehet ei siivoa. Etkä voi selittää lapsillesi miten heidän pitäisi aikuisena omassa kodissa siivota etkä voi määrätä miestäsi. Minä en ole määrännyt ketään. Sinä olet. Sinä haluat että teidän perhe elää sinun määräyksiesi mukaan.
Se mies pakkaa ne laukkunsa ja muuttaa omaan sikölättiin jos ei homma miellytä. Sillä selvä. Ja mitäs luulet, kelle ne lapset yleensä erossa jää? :)
Mutta siksi lakeja pitääkin muuttaa.
Että isä, joka ei kättään viitsinyt nostaa yhteisen kodin eteen, mutta äitiä olisi voinut nussia, niin saa lapset? Tuskinpa. Vanhempien seksielämä ei ole lähivanhemmuuden peruste, sen sijaan yleiset elämänhallintaan liittyvät asiat, kuten kodin pitäminen siistinä ovat.
että äiti ei päätä mikä on siistiä ja mikä ei?
Suurin ongelma siisteydessä tule järjettömästä tavaramäärästä. Yleensä nämä tavarat on naisten. Liian iso asunto, liikaa tavaraa, joka päivä tehdään ruokaa ja vastaavat yleensä ovat syyllisiä jatkuvaan likaantumiseen.
Aajattele järkevästi. Pienempi asunto. Kaikki ylimääräinen romu roskiin. Matot kuran ja paskan kestäviksi ja helposti puhdistettaviksi. Ruoka tehdään kerran viikossa ja laitetaan pakastimeen jen. Voidaan hankkia myös vaikka robotti-imuri jos haluaa vielä helpottaa tilannetta.
Raha on se tärkein aikuisen ihmisen vaatimus. Siinä naisilla on tekemistä. Sitä ei saa kotona makaamisesta
Sosiaatitukiin kuuluu myös äitiyslomat, vanhempainlomat, julkiset tarhat ja vastaavat.Minua ei kiinnosta mitä pummeille tapahtuu. Vaikka kuolisi.
Sosiaalitukia ovat eläkkeet, sairausvakuutus, ansiosidonnainen työttömyysturva, lapsilisä, peruspäiväraha tai toimeentulotuki.
Kaikki tavarat mitä sinä ostat maksat sinä itse. Sinä myös siivoat omat tavarasi. Miehen ei tarvitse siivota sinun tuhansia kippoja ja kuppeja ja noudattaa järjettömiä siisteystasoja. Jos sinä haluat siivota koko ajan niin siivoa. Jos sinä haluat kämpän täyteen romua niin et voi vaatia miestäsi siivoamaan niitä Tavarasi ei myöskään saa viedä kuin puolet asunnon pinta-alasta. Toinen puoli on miehelle. Eikä se tarkoita että asutaan erikseen vaan sitä että nainen ei voi valloittaa koko asuntoa tavaroillaan. Jos haluaa hankkia niin paljon tavaroita niin sitten pitää itse ratkaista ongelma mihin ne laittaa
Tuo on kämppäkaveruutta, johon ei seksi kuulu. Aidossa parisuhteessa tavarat hankitaan yhdessä ja myös maksetaan yhdessä. Koti on yhteinen, eikä mikään kahtia jaettu kimppakämppä.
Mieskö haluaa niitä koristeita, tauluja, tuhansia kippoja keittiöön, 20 paria kenkiä...?
Maksetaan yhdessä eli kumpikin puoliksi. Toisen ei pidä elättää toista.
Meillä on niin, että jos mies vihjailee seksistä ja esim. kertoo menevänsä suihkuun ja odottelevansa sitten vuoteesta, niin minähän innostun ja ryhdyn myös etenemään kohti makuuhuonetta. Siinä sivussa kerään olohuoneen lattialta miehen siihen huiskaisemat vaatteet, vien ne kodinhoitohuoneeseen, ripustan koneessa odottavat pyykit kuivumaan tai otan kuivaajassa olleet sieltä pois, silitän seuraavaksi päiväksi itselleni puseron, paikkaan lapsen revenneen haalarin, suuntaan kohti makuuhuonetta, mutta käväisen matkalle kuivaamassa suihkun lattian miehen jäljiltä ja ripustan märän pyyhkeen kuivumaan, jatkan keittiöön ja tyhjennän sekä täytän tiskikoneen, korjaan miehen pöydälle unohtamat iltapala-astiat pois ja laitan juuston, leikkeleet jne. jääkaappiin. Pyyhkäisen pöydän ja tiskipöydän murusista, vien täyden roskapussin roskikseen, lakaisen portaat sataneesta lumesta, eteisessä järjestän kengät paikalleen ja hipsin makuuhuoneeseen, jossa mies jo kuorsaa.
Miksi se ei voi odottaa, että saan esileikin loppuun?
Miksi ihmeessä se mies sotkee noin paljon? Ja miksi vaimo siivoaa kaiken? Eikö voi sit vaan mennä panemaan, ja siivota vaikka seuraavana päivänä, yhdessä?
Suurin ongelma siisteydessä tule järjettömästä tavaramäärästä. Yleensä nämä tavarat on naisten. Liian iso asunto, liikaa tavaraa, joka päivä tehdään ruokaa ja vastaavat yleensä ovat syyllisiä jatkuvaan likaantumiseen.Aajattele järkevästi. Pienempi asunto. Kaikki ylimääräinen romu roskiin. Matot kuran ja paskan kestäviksi ja helposti puhdistettaviksi. Ruoka tehdään kerran viikossa ja laitetaan pakastimeen jen. Voidaan hankkia myös vaikka robotti-imuri jos haluaa vielä helpottaa tilannetta.
Raha on se tärkein aikuisen ihmisen vaatimus. Siinä naisilla on tekemistä. Sitä ei saa kotona makaamisesta
Ja he tekevät enemmän sotkua.
Jos sitä rahaa on, niin on varaa ostaa isompi asunto. Asu sinä thaihuorasi kanssa 50 neliön martinlaaksolaiskaksiossa.
Minä en makaa kotona, vaan olen työelämässä, toisin kuin loiseva thaihuorasi.
Sosiaatitukiin kuuluu myös äitiyslomat, vanhempainlomat, julkiset tarhat ja vastaavat. Minua ei kiinnosta mitä pummeille tapahtuu. Vaikka kuolisi.
Sosiaalitukia ovat eläkkeet, sairausvakuutus, ansiosidonnainen työttömyysturva, lapsilisä, peruspäiväraha tai toimeentulotuki.
Kaikki sosiaallinen tulonsiirto on tuki. Mutta myös noi luettelemasi asiat pitäisi poistaa.
Mieskö haluaa niitä koristeita, tauluja, tuhansia kippoja keittiöön, 20 paria kenkiä...?Maksetaan yhdessä eli kumpikin puoliksi. Toisen ei pidä elättää toista.
Miehillä on enemmän rojua. Pitää olla taulu-tv, digiboksi, dvd, pelikonsolit, dvd-levyjä, pelejä, harrastusvälineitä. Nämä vievät tilaa.
Sosiaatitukiin kuuluu myös äitiyslomat, vanhempainlomat, julkiset tarhat ja vastaavat. Minua ei kiinnosta mitä pummeille tapahtuu. Vaikka kuolisi.
Kaikki sosiaallinen tulonsiirto on tuki. Mutta myös noi luettelemasi asiat pitäisi poistaa.
Näitä ei pidä poistaa, mutta ehtoja kiristää.
Suurin ongelma siisteydessä tule järjettömästä tavaramäärästä. Yleensä nämä tavarat on naisten. Liian iso asunto, liikaa tavaraa, joka päivä tehdään ruokaa ja vastaavat yleensä ovat syyllisiä jatkuvaan likaantumiseen. Aajattele järkevästi. Pienempi asunto. Kaikki ylimääräinen romu roskiin. Matot kuran ja paskan kestäviksi ja helposti puhdistettaviksi. Ruoka tehdään kerran viikossa ja laitetaan pakastimeen jen. Voidaan hankkia myös vaikka robotti-imuri jos haluaa vielä helpottaa tilannetta. Raha on se tärkein aikuisen ihmisen vaatimus. Siinä naisilla on tekemistä. Sitä ei saa kotona makaamisesta
Ja he tekevät enemmän sotkua. Jos sitä rahaa on, niin on varaa ostaa isompi asunto. Asu sinä thaihuorasi kanssa 50 neliön martinlaaksolaiskaksiossa. Minä en makaa kotona, vaan olen työelämässä, toisin kuin loiseva thaihuorasi.
Naurettavaa. Näytä asunto missä miehellä on enemmän tavaraa kuin naisella niin minä luon ikuisen rauhan maailmaan.
On sitä rahaa ei se ole ongelma. Mutta ei miehen pidä maksaa naisen kuluja.
Minä asun taatusti isomassa asunnossa kuin sinä ja kaupungissa. Enkä ole naimisissa thainaisen kanssa.
Mieskö haluaa niitä koristeita, tauluja, tuhansia kippoja keittiöön, 20 paria kenkiä...? Maksetaan yhdessä eli kumpikin puoliksi. Toisen ei pidä elättää toista.
Miehillä on enemmän rojua. Pitää olla taulu-tv, digiboksi, dvd, pelikonsolit, dvd-levyjä, pelejä, harrastusvälineitä. Nämä vievät tilaa.
Se ei ole tasa-arvoa. Vaan se että maksetaan rahallisesti yhtä paljon. Pitäisi syyttää sitä köyhempää että miksi ei osaa tehdä enemmän rahaa.
Noissa ei mene juurikaan tilaa. Naiset katsovat sitä telkkaria vähintään yhtä paljon kuin miehet.
Näitä ei pidä poistaa, mutta ehtoja kiristää.
Miksi toisten pitää elättää ihmisiä jotka ei tee töitä?
Naurettavaa. Näytä asunto missä miehellä on enemmän tavaraa kuin naisella niin minä luon ikuisen rauhan maailmaan.On sitä rahaa ei se ole ongelma. Mutta ei miehen pidä maksaa naisen kuluja.
Minä asun taatusti isomassa asunnossa kuin sinä ja kaupungissa. Enkä ole naimisissa thainaisen kanssa.
Meillä miehellä on enemmän tavaraa, joten onnea maailmanrauhan luomisessa.
Sinulla ei ole rahaa, muuten asuisit isommassa asunnossa.
Kulut maksetaan tulojen mukaan. Se, kumpi ansaitsee enemmän maksaa enemmän.
Onko Suomessa kaupunkeja?
koska mä tuon perheeseen enemmän rahaa ja siis olen maksanut suuremman osan talostamme ja suuremman osan tavaroistamme, ne ovat minun eikä hänen tarvitse niitä siivota.
Samoin koska laitan kaikki perheen ateriat, kaikki ruuanlaittoon ja syömiseen liittyvä siivoaminen on minun sotkujeni siivoamista.
Jos hän suostuisi siivoamaan joka toinen viikko, se olisi valtava muutos parempaan. Ja tässä kohtaa on kyllä aivan asiallista heittää se av-klassikko eli "mitäs menit lisääntymään tuollaisen sian kanssa", sillä mies oli myös poikamieskämpässään totaalinen sika. Sitä ei siivottu lainkaan, ikinä. Rakkaus oli sokea, ikävä kyllä se sokeus ei kanna enää nykyhetkeen.
Kaikki tavarat mitä sinä ostat maksat sinä itse. Sinä myös siivoat omat tavarasi. Miehen ei tarvitse siivota sinun tuhansia kippoja ja kuppeja ja noudattaa järjettömiä siisteystasoja. Jos sinä haluat siivota koko ajan niin siivoa.
Se ei ole tasa-arvoa. Vaan se että maksetaan rahallisesti yhtä paljon. Pitäisi syyttää sitä köyhempää että miksi ei osaa tehdä enemmän rahaa.Noissa ei mene juurikaan tilaa. Naiset katsovat sitä telkkaria vähintään yhtä paljon kuin miehet.
että jokainen maksaa kykyjensä mukaan. Jos ei onnistu, niin etsii yhtä lailla tienaavan ihmisen.
Elektroniikka vie tilaa. Sen sijaan taulu seinällä ei vie tilaa ollenkaan. Mieskin käyttää niitä kippoja yhtä paljon kuin nainen.
Siellä ei tarvitse elättää.
Kaltaisesi mies (tai siis "mies") tuskin joutuu koskaan taistelemaan näistä kotityö asioista netin ulkopuolella. Se kun vaatisi sitä, että löytyisi nainen joka kelpuuttaisi sinut.
Eikä kohta täälläkään. Onneksi kokoomus on pääministeripuolue ja on talouskriisi. Tiukennetaan ja vähennetään sosiaalitukia
Eikä kohta täälläkään. Onneksi kokoomus on pääministeripuolue ja on talouskriisi. Tiukennetaan ja vähennetään sosiaalitukia
Kaltaisesi mies (tai siis "mies") tuskin joutuu koskaan taistelemaan näistä kotityö asioista netin ulkopuolella. Se kun vaatisi sitä, että löytyisi nainen joka kelpuuttaisi sinut.
Mutta sitähän sinä et voi käsittää että on naisia jotka ei yritä määräillä toisia ja maksavat omat kustannuksensa.
Tuo on kämppäkaveruutta, johon ei seksi kuulu.
Aidossa parisuhteessa tavarat hankitaan yhdessä ja myös maksetaan yhdessä. Koti on yhteinen, eikä mikään kahtia jaettu kimppakämppä.