Tunnusta elämäsi rikollisin teko! Nyt kaikki mukaan tunnustamaan
Kommentit (25)
punaisia, aamuyöllä. Ja ehkä vahingossa on nopeusmittarinkin lukema hetkeksi noussut yli rajoituksen, mutta vain hetkeksi, kunnes olen tajunnut korjata. Eli satasen alueella 110?
Mutta ei mulla oikeastaan sellaista ole
vaikka hävettää se että omalta äidiltä olen rahaa varastanut. turhaa ja tyhmää
mutta en ole koskaan esim pöllinyt mitään m istään/keneltäkään
tuhonnut kenenkään omaisuutta(vahingoittamistarkoituksessa) tai fyysisesti vahingoittanut ketään
t. tylsä ap
kun kirjoitin että en ole pöllinyt keneltäkään/mistään tarkoitin äitini lisäksi
Maahantoin 100 käyttöannosta ekstaasia.
olen palkkaa saanut aika paljon nuorena hevosenhoitajana.
halvempaan. Siis irroitin halvemmasta patukasta tarralapun ja vaihdoin sen Suffeliin tilalle. Tämä tapahtui 41 vuotta sitten kesäpaikkamme Elannossa. Kadun tätä vieläkin ja muistan sen pelon, kun jonotin kassalle.
siitä on 20 v aikaa ja vieläkin harmittaa että tein sen. Ystävä ei edes tiedä, että valehtelin. Sanoin etten nähnyt jotain tapahtuvan, vaikka näin kyllä...
Sen verran on itsesuojeluvaistoa.
Pahoinpitelyä pidän itse pahimpana, tuli huumeidenkäyttäjänä pöllittyä kaupoista ja olen ollut mukana mm. autovarkauksissa ja huumeiden myynnissä. Niin ja tietenkin se huumeiden osto on rikos. Ei tule nyt muuta mieleen :)
Se vain "tuntui" oikealta. Enää ei tunnu ja hävettääkin, vaikka aikaa on n. 25v.
Olen ajanut myös päin punaisia autolla kaksi kertaa. Mutta ne oli vahinkoja, joten en voi sanoa, että olisi tahallinen rikollinen teko.
MItäs muuta? Aviorikos? Vaikka ei sitä vissiin enää lasketa rikokseksi. Vehtasin varatun miehen kanssa tietoisesti. Senkin kerran vain, nimittäin toista kertaa en kyennyt, vaikka mies vonkuikin.
90- luvulla poliisiauto oli parkissa erään huoltamon pihalla kun poliisit tulivat huoltamolle kahville he heittivät meidät maistissa olevat nuoret ulos.
Oltiin kävelemässä pois kun huomattiin että poliisiauton ikkuna oli raollaan joten kiipesin sukkasillani katolle ja sihtasin kusen ikkunasta sisään, ei jääty kiinni mutta arvasivat varmaan ketkä olivat asialla mutta kun eivät tunteneet.
sain ehdollista melkein vuoden.
Nyt olen kunnollinen perheenäiti. Tuosta aikaa lähes 20v.
Myynyt huumeita ja salakuljettanut vankilaan luoteja
yli 40vuotta? Voisinkohan sen kertoa/tunnustaa ihan nimellänikin ilman , että joutuisin syytteeseen? t. suffeli-varas
PS. tämä on ensimmäinen kerta, kun asiasta kerron edes näin nimettömänä.
toisen ihmisen kuoleman. Viaton ihminen joutui syytetyksi aiheesta, eikä kukaan muu kuin minä tiedä tänäkään päivänä totuutta. Voitinko?
nainen olin minä muutama elämä sitten.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Erzs%C3%A9bet_B%C3%A1thory
hävettää vieläkin. Minkäs minä sille voin kun pieretti. :(
AP aloittaa.