Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä mun kropasta?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI piipitykset kropan muodoista ja läskin kertymisestä lantiolle on TEKOSYITÄ ja mukamas hiljaisia hyväksyntiä olla läski. Kaikki on kiinni korvien välistä. Jos ei ole laihduttamaan ei kannata huijata itseään ja todistella täällä kuinka kaikilla on erilainen kroppa.

Ps. Mistäköhän levee perse ja lantio juontavat juurensa. Olisikohan tällä av palstalla 24/7 istumisesta jotain vaikutusta (siinä sivussa tietysti hienoo napsia sipsiä ja juoda mukamas kevyt kolaa).

Vierailija
42/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään samanmittaista mutta eri mallista?

mutta eri mallinen. Kuis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö 69cm, lantio 91cm. Painoa 58kg. Jalat ei oo noin upean pitkät, mutta hoikan lihaksikkaat juoksun ansiosta.

Vierailija
44/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän on se pahin paikka, kun silloin sitä on siellä sisäelintenkin ympärillä. Itse ottaisin milloin vaan sellaisen kroppamallin, jossa rasva putoaa lanteille ja reisiin, koska se taas ei aiheuta terveysriskiä.

Mä olen 169cm ja joudun pitämään painon reilusti alle 60 kilossa, jotta vy on sopivissa mitoissa. Jos mä painan vaikka "vain" sen 60kg, vy alkaa jo lähennellä 80 senttiä (naisilla riskiraja). Nyt painan 55 ja vy on 68 kapeimmasta kohdasta, siitä virallisesta kohdasta (2cm navan yläpuolelta) 73 (lantio 91).

Mulle painoa ja BMI:tä tärkeämpi mittari onkin tuo vyötärönympärys. Estetiikalla on nykyään mulle pienempi merkitys kuin näillä terveysasioilla. Ehkä sitä on jo luopunut toivosta niiden six-packien suhteen ;)

Vierailija
45/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvassa sellainen lantio mistä suurin osa plösömammoista vaan haaveilee, saati sitte selvästi alle 80cm vyötäröstä.ei tuo kroppa täydellinen ole, mut sellaiseksi aika pienellä vaivalla tehtävissä. toista on 110cm lantiolla ja metrin vyötäröllä, se on perisuomalaista, kun on kolmekymppiä mittarissa ja useampi lapsi.

veikkaisin että jo noilla jaloilla ja hiuksilla kaatuu moni mies. melekoiset.. taitanut ap olla todella hyväkroppainen ennen lapsia? mielelläni sut ottaisin mukaa aamulenkille, tuutko mukaa? t. mies e-suomesta

Naisella tulee olla vyötäröstä selvästi erottuva lantio. Ap:lla ei näin valitettavasti ole, eikä tuohon mitkään treenit auta jos on kropan malli on luonnostaan "huono". Tuskin tuo oikein miestenkään mieleen on.

T: vyötärö 72cm ja lanteet sen metrin ;)

Vierailija
46/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella tulee olla vyötäröstä selvästi erottuva lantio. Ap:lla ei näin valitettavasti ole, eikä tuohon mitkään treenit auta jos on kropan malli on luonnostaan "huono". Tuskin tuo oikein miestenkään mieleen on.

T: vyötärö 72cm ja lanteet sen metrin ;)

[/quote]

Heh, no kiitos vaan! Mä suhtaudun aika leppoisasti kroppaani ja sen ongelmakohtiin, mutta ihan pakko kertoa että vielä kahden muksun jälkeen mun mitat oli 92-67-92, eli samat kuin monella missillä. Nyt 6kk kolmannen lapsen synnytyksestä ne on siis 95-75-93. Ja kova aikomus on saada vyötäröltä taas nuo ylimääräiset 8cm saada pois. Kyllä mullakin on silloin selkeä vyötärö ja lantio :). Eikä 92-93cm lantio ole mitenkään kapea, hoikalle naiselle aivan normaali.

Onneksi ollaan kaikki erilaisia, ja tykätään itsestämme sellaisina kuin ollaan! Ja usko pois, on mustakin muutama oikein komea ja hyväkroppainen mieskin tykännyt ;).

ap

Vierailija
47/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI piipitykset kropan muodoista ja läskin kertymisestä lantiolle on TEKOSYITÄ ja mukamas hiljaisia hyväksyntiä olla läski. Kaikki on kiinni korvien välistä. Jos ei ole laihduttamaan ei kannata huijata itseään ja todistella täällä kuinka kaikilla on erilainen kroppa.

Ps. Mistäköhän levee perse ja lantio juontavat juurensa. Olisikohan tällä av palstalla 24/7 istumisesta jotain vaikutusta (siinä sivussa tietysti hienoo napsia sipsiä ja juoda mukamas kevyt kolaa).

Ootko kuullut perintötekijöistä?

Mulla esimerkiksi ei rasva kerry tisseihin eikä takapuoleen vaikka kilot nousisi kuinka. Sen sijaan keskivartaloon kertyy sitten sitäkin herkemmin. Siinä vaiheessa kun mulla on vielä vyötäröllä ylimääräistä, mulla loistaa kylkiluut yläkropassa. Kun olin niin laiha, ettei mulla ollut keskivartalossa tippaakaan ylimääräistä, olin niin laiha että mua luultiin jatkuvasti anorektikoksi. Geenit todellakin vaikuttavat erittäin paljon siihen, minkä mallinen kroppa on ja miten se rasva kertyy.

Vierailija
48/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritoten kiinnitin huomiota hiuksiisi jotka sopivat naisen vartaloosi. Ole ylpeä ulkonäöstäni.

T. M41

Vierailija
49/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no kiitos vaan! Mä suhtaudun aika leppoisasti kroppaani ja sen ongelmakohtiin, mutta ihan pakko kertoa että vielä kahden muksun jälkeen mun mitat oli 92-67-92, eli samat kuin monella missillä. Nyt 6kk kolmannen lapsen synnytyksestä ne on siis 95-75-93. Ja kova aikomus on saada vyötäröltä taas nuo ylimääräiset 8cm saada pois. Kyllä mullakin on silloin selkeä vyötärö ja lantio :). Eikä 92-93cm lantio ole mitenkään kapea, hoikalle naiselle aivan normaali.

Onneksi ollaan kaikki erilaisia, ja tykätään itsestämme sellaisina kuin ollaan! Ja usko pois, on mustakin muutama oikein komea ja hyväkroppainen mieskin tykännyt ;).

ap

Ja totta, hoikalle (50-55kg) naiselle 90-93cm lantio on oikein passeli, mutta kun sinä et ole hoikka 50-kiloinen. Ja vertaa vaan itseäsi misseihin, mutta kroppasi on kyllä aivan erimallinen kuin x-mallisilla misseillä.

Vierailija
50/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeanlaisilla näyttäist upealta!

vääränkokiset ja malliset

Vierailija
51/55 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/55 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/55 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kokonaisuutena näe suurempaa moitittavaa, kelpaisi!

Terv mies kainuusta

Vierailija
54/55 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you :)

Vierailija
55/55 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voin olla todella tyytyväinen omasta kropasta joka ei roiku mistään!