Olen adoptoinut lapsenlapseni ja olen raskaana, olen maailman paras äiti!!! Perhekriisi taustalla!!!
Eli mieheni kansa olen onnistunut elämässä. Meillä on ennen joulua syntynyt ensimmäinen lapsenlapsi, täyttää pian kuukauden.
Adoptoimme lapsen meille. Ja nyt olen juuri tullut raskaaksi. Olen maailman paras äiti. Saa onnitella.
Kommentit (24)
Ai nytkö se lapsi on jo adoptiolapsi? Nopeasti olet myös raskaaksi tullut. Mitä ihmettä saat näin typerästä provosta? Tää ei ole edes hauska. Faktat ensin kuntoon, niin voisi vakuuttaakin.
Mikä lapsellasi on hätänä, ettei voi toimia oman lapsensa huoltajana?
Just. Sinä et todellakaan ole hyvä äiti. Kaappasi lapseltasi tämän lapsen ja kehtaat edes kertoa siitä meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsen synnyttyä me menimme katsomaan vauvaa synnärille. Ilmaisimme syvän pettymyksen vauvan sukupuoleen. Poikamme heitti meidät tämän vuoksi ulos ja estivät meidät elämästään miniän kanssa.
Meitä alettiin vieroittaa vauvasta jat tilanne oli täysin kohtuuton. Onneksi loistava asianajaja pystyi auttamana minua ja miestäni ja saimme huoltajuuden. Poikamme on hylännyt meidät ja valinnut miniän puolen. Tämä on kauheaa ollut.
Ap
Näin vakavasti sairas ihminen ei tarvitse itselleen ei vauvaa eikä raskautta. Tämä on huolestuttavaa:(
Älkää nyt jestas ruokkiko tätä vanhaa rollia. Tämä tarina haisee niin monelta kantilta ja kaiken lisäksi on täällä ollut jo aikaisemminkin.
Enpä tiedä miten hyvä äityli ap on, mutta provot on kyllä huonot. 👎
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂
0/5 tää ei ole hauska
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä miten hyvä äityli ap on, mutta provot on kyllä huonot. 👎
Noin epävakaa nainen ei ole hyvä äiti(kään). Ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsen synnyttyä me menimme katsomaan vauvaa synnärille. Ilmaisimme syvän pettymyksen vauvan sukupuoleen. Poikamme heitti meidät tämän vuoksi ulos ja estivät meidät elämästään miniän kanssa.
Meitä alettiin vieroittaa vauvasta jat tilanne oli täysin kohtuuton. Onneksi loistava asianajaja pystyi auttamana minua ja miestäni ja saimme huoltajuuden. Poikamme on hylännyt meidät ja valinnut miniän puolen. Tämä on kauheaa ollut.
Ap
Jaaha. Äiti, anoppi ja isoäiti suoraan alimmasta h*lvetistä on palannut. Miltä se ap tuntuu, kun edes oma poikasi ei halua sinua?
Sossut ei koskaan antaisi ap sulle sitä vauvaa. Sijais - ja adoptiovanhemmille kun on aika korkealle nostettu tasot..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hei voisitko hakea apua, sinulla on nähtävästi skitsofrenia.
Vierailija kirjoitti:
Olemme ilmoittaneet pojallemme asianajajan kautta, että hän saa nähdä vauvaa - mikäli suostuu jättämään miniän!!!! Sitä ennen ei todellakaan ole toivoakaan, että poikamme saisi edes nähdä vauvaa!!!
Ja minä ja mieheni pysymme vauvan vamhempina, poikamme saa muuttaa meille takaisin jos haluaa!!!! Näin voimme ratkoa perhekriisimme, jahka poikamme vain ensin jättää miniän!!!
Minä voin täyttää kaikki poikani tarpeet, olen paljon parempi äiti kuin miniä!!!! Me emme tarvitse miniää mihinkään!!!!
Ap
Se sun miniäsi on maailman paras äiti, et sä!
Vieläkö tämä(kin) 💩on täällä...
Roskiin nyt, mistä tulikin!
Porvoossa kaikki tapahtuu nopeaa tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Olemme ilmoittaneet pojallemme asianajajan kautta, että hän saa nähdä vauvaa - mikäli suostuu jättämään miniän!!!! Sitä ennen ei todellakaan ole toivoakaan, että poikamme saisi edes nähdä vauvaa!!!
Ja minä ja mieheni pysymme vauvan vamhempina, poikamme saa muuttaa meille takaisin jos haluaa!!!! Näin voimme ratkoa perhekriisimme, jahka poikamme vain ensin jättää miniän!!!
Minä voin täyttää kaikki poikani tarpeet, olen paljon parempi äiti kuin miniä!!!! Me emme tarvitse miniää mihinkään!!!!
Ap
Mitäs tuo poikasi tarpeiden täyttäminen oikein ap tarkoittaa? Kyllä sillä pojallasi vain on tarpeita, joita oma äiti ei voi koskaan täyttää. Ja jos voi, niin tilanne on sairas.
Mitä vi**ua sä taas sönkkäät tätä paskaa?
^ Mielisairaan tarinointia.