Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies nauttia parturissa?

Vierailija
31.01.2013 |

Minkälaisen kuvan saatte miehestä, joka kertoo nauttivansa parturissa hiusten pesusta ja päänahan hieronnasta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan aletaan nauttimaan hyvästä ruuasta ja lasillisesta viiniä!

Ei tuollaista elämää!!!

Vierailija
2/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan nauttii aviollisten velvollisuuksien toteuttamisestakin.

Ihan sairasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on melkein parasta siinä ellei ole kovakourainen kampaaja.

Vierailija
4/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa nauttia kuin siitä, että vetää viikonloppukännit

Vierailija
5/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi osas todella hyvin ja sen kanssa tuli sitten seurusteltuakin muutama kuukausi.

Tero

Vierailija
6/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle sattui kerran aika kovakourainen nainen ja masokisti taisin olla kun menin vielä toistamiseen.

Vierailija
7/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekös: Oulussa oli aikanaan (en tiedä onko enää kun on muutettu muualle) parturi-kampaamo, jossa miesasiakkaalle lyötiin käteen aina uusin Playboy-lehti. Parturit kaikki kauniita naisia. Siinä sai hiusten pesu ja päänahan hieronta ihan uusia ulottuvuuksia... :-D

Vierailija
8/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies pesee tukkansa itse saunassa mäntysuovalla max 4 kertaa vuodessa. Parturitytöistä hänellä toki on varmat ja miehekkäät mielipiteet, mutta ei nyt sentään parturiin voi mennä, kun se maksaa. Oma muijja leikkaa ilmaiseksi.

Vierailija
9/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan perverssiä. Ennustaa vaikeuksia. Jos nauttii toisen koskettelusta, niin joko pettää heti kun siihen mahdollisuus tai alkaa vaatimaan päänahan silittelyä, suuseksiä, peppupanoja tai seksiä useammin kuin kerran kuukaudessa sinulta.

Juokse kun vielä voit. Sitten jos teet pari lasta tuollaisen kanssa niin voi olla myöhäistä.

Vierailija
10/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan aletaan nauttimaan hyvästä ruuasta ja lasillisesta viiniä!

Ei tuollaista elämää!!!

ja jalkahoito siihen vielä päälle, hyi helvetti

Vierailija
11/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli todella tuskaista.

Ihan mukavan normaalin näköinen 25-30 v naisparturi, jolla oli sopivasti muotoja ja kaula-aukko hieman esilletuova. Ei mitään överiä, mutta kun on rinnat niin on rinnat. Ja itse tissimies.

Siinä loppui ideat, että minne sen katseen kääntää, koska jos peiliin katsoi, niin aina ne kaksi pikku pallukkaa hyppi silmille jossain kuvakulmassa.

Vierailija
12/17 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei mene parturille vaan vaimo leikkaa tukan. Jos on pakko mennä, niin hän menee miesparturille ja ottaa sen samanlaisena toimenpiteenä kuin hammaslääkärinkin. Jos parturi alkaa hieroa ja hiplata päänahkaa, parturia vaihdetaan koska semmoinen parturi on jumalauta homo!

Vierailija
13/17 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran yllätyksenä miten hyvältä tuntuu kun parturinainen kuivasi korvat sillä pyyheliinalla aavistuksen perusteellisemmin kuin tavallisesti :D Hihitti vielä päälle, mokoma. Tais olla vähän ihastunut muutenkin.

Toinen erittäin miellyttävä kokemus oli lyhyt kasvohieronta samalla kun laitettiin voidetta kasvoille. Viimeistään silloin tuli hymy huuleen. Parturit <3

t. Mies (m)

Vierailija
14/17 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2013 klo 11:27"]Yksi osas todella hyvin ja sen kanssa tuli sitten seurusteltuakin muutama kuukausi.

Tero
[/quote]
No mitäs nuppi

Vierailija
15/17 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mä jutellut sellaisen kanssa, jolla on seksifantasioita kampaajastaan.

Vierailija
16/17 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä ei noin yleensä ottaen nautittaisi, niin ihmiset eivät sitä haluaisi, vaan pesisivät tukkansa kotona.

Vierailija
17/17 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nautin siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä