V-ttaa. Mies on ollut koko viikon töissä vähintään kymmeneen illalla
Eilen tuli kahdelta. No sillähän se rankkaa on, mutta kyllä se muakin kypsyttää. Tänään meni jo hermo lapsiin, kun eivät alkaneet kiltisti nukkua.
Ja mä arvaan, mitä ekassa viestissä sanotaan.
Kommentit (10)
Valitettavasti. Pitäisi saada noi vapaana takaisin, mutta ei siinä niinkään käy.
ap
Valitettavasti. Pitäisi saada noi vapaana takaisin, mutta ei siinä niinkään käy.
ap
Ei hyvää päivää mitä idiootteja jotkut ovat ottaneet ukokseen...
Pitäis varmaan erota. Onhan se tosiaan niin törkeä ukko. Viikon töissä yömyöhään.
ap
töitä tee. Koita soittaa sille kun tekee ns. ilmaistyötä.
Itse teen päivätöitä joten yhteistä aikaa ei silloin ole yhtään ja lapset mun vastuulla koko päivän. Minkäs teet.
Joskus tulee jo kahdeksalta, mutta harvemmin. Ei voi edes sanoa milloin tulee useimmin, kun vaihtelee niin paljon. Paitsi että jos myöhästyy yöbusseista, silloin tulee vasta aamulla. Tosi harvoin käy näin, mutta ei ole ihan tavatonta/ennenkuulumatonta.
Avioliiton alkuaikoina odotin ja itkin. Lapsen ollessa pieni saatettiin olla myöhään ulkona ja toivottiin, että isi tulisi seuraavalla bussilla. Eihän se koskaan tullut. Nyt olen jo tottunut siihen, ettei lapsi näe isäänsä joka päivä ainakaan hereillä.
Miehen puolustukseksi täytynee sanoa, että lähtee töihin vasta yhdentoista maissa.
ap
Ei hyvää päivää mitä idiootteja jotkut ovat ottaneet ukokseen...
Kun on tarpeeksi korkealla organisaatiolla, niin e kuuluu asiaan ja palkkaan.
Joskus tulee jo kahdeksalta, mutta harvemmin. Ei voi edes sanoa milloin tulee useimmin, kun vaihtelee niin paljon. Paitsi että jos myöhästyy yöbusseista, silloin tulee vasta aamulla. Tosi harvoin käy näin, mutta ei ole ihan tavatonta/ennenkuulumatonta.
Avioliiton alkuaikoina odotin ja itkin. Lapsen ollessa pieni saatettiin olla myöhään ulkona ja toivottiin, että isi tulisi seuraavalla bussilla. Eihän se koskaan tullut. Nyt olen jo tottunut siihen, ettei lapsi näe isäänsä joka päivä ainakaan hereillä.
Miehen puolustukseksi täytynee sanoa, että lähtee töihin vasta yhdentoista maissa.
Pitäisi pystyä laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Lapsi muistaa vanhempana että isä ei ollut koskaan kotona. Ja miten käy teidän parisuhteen? Ei se hoitamatta kestä :/
Tsemppiä sinulle!
Oma ukkoni sentään ottaa vapaat ja on sitten lomalla pidempään.
Hali!
Luulis palsta mammulinkin olevan tyytyväinen.