Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon teitä kehutaan kauniiksi?

Vierailija
31.01.2013 |

Aidosti, tuntemattomilta olen kuullut tuon kohtaliaisuuden ehkä 5 kertaa 30v aikana. Myöskän poikaystävän eivät ole hokemalla hokeneet.

Kuitenkaan en myönnä, että olisin rumakaan. Joskaan en pidä itseäni erityisen kauniinakaan. Aika tavallisen näkösenä ja varsinkin meikittömänä melko mitättömänä.

Tukka laitettuna ja meikattuna ihan kauniskin. Toisaalta tuntuu, että se meikkikin rupsahtaa nopeesti ja sitä pitää laittaa aika paljon.

Kertooko se teistä, että on tosi ruma, jos ei ole eläessään moniakaan "kauniiksi" kehuja kuullut? Vrt. tuo toinen keskustelu, jossa nainen kertoi kuulevansa kehuja päivittäin.

Kuinka monet saa säännöllisesti ulkonäöstä kehuja esim. just tuntemattomilta?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaunis olin, tuonne 37v asti ja tiedän sen itsekin

Vierailija
2/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kehuja niin miehiltä kuin naisiltakin.

Nyt en enää yhtään, olen 48v ja minäkin olen antanut itseni rupsahtaa ja läskiäkin on liikaa.

Ei kyllä kiinnostaisikaan tuommoiset kehut enää. Elämässä on muutakin.

Mua kiinnostaa ihan eri asiat nykyään. Haluaisin mieluummin olla fiksu kuin kaunis :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtunee siitä että olen eteläeurooppalaista syntyperää olevana kai täällä jotenkin eksoottinen. Ärsyttävimpiä kehuja on ne joissa esim. miehen jotkut tutut alkavat verrata minua ja suomalaisia naisia ja vaikka pienessä pöhnässä puhua että no niin siinä on nainen, toista on se mun hämäläinen persejalkainen ja perunanenäinen ruma akka tms. Itsehän pidän suomalaisia yleisesti paljon itseäni kauniimpina, minusta perunanenä on paljon kauniimpi kuin kyömynenä jollaisen omistan.

Ja kyllä sitä huomiota saa välillä ihan kadulla, bussipysäkeillä, kaupoissa tms. Itse tykkään eniten kulkea huomaamattomana, omissa ajatuksissani ja vähän vaivaannun siitä jos joku tulee kehumaan tai iskemään. Siksi mieheni kauhuksi olen omaksunut tehokkaasti häirinnältä suojaavan tuulipuku, lenkkarit ja hiukset poninhännällä -lookin jossa muistaakseni kukaan ei ole koskaan mitenkään minua kehunut tai yrittänyt iskeä :D

Vierailija
4/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki nyt miehet ovat kehuneet, etenkin baarissa, mutta eikai sitä nyt lasketa? Oma mieheni sanoo ehkä kerran viikossa, että olen kaunis/kuuma/hyvännäköinen tai niinkuin pari päivää sitten "sulla on hyvät piirteet" (kovin virallista). Ystäväni laittavat facebookissa jokaisen lataamani omakuvan perään kehuja, mutta eika niitäkään lasketa?

Pari kertaa elämässäni olen saanut ns. objektiivisia kehuja, jotka ovat tuntuneet hyvältä. Kehut ovat siis antaneet sellaiset ulkopuoliset (ikäiseni) naiset, jotka eivät ole halunneet multa mitään tai joilla ei ole mitään mielistely velvollisuutta.

Vierailija
5/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllättävän moni kehujista on naisia, mikä tuntuu hassulta, mutta ainakin voin olettaa etteivät he kehu minua iskemis mielessä vaan vilpittömästi :) Olen 25v.

Miten te muut suhtaudutte/vastaatte henkilölle joka kehuu sinua kauniiksi? Kiitätte, vai kiistätte olevanne kaunis vai mitä?

Vierailija
6/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.13

Vierailija
7/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut suhtaudutte/vastaatte henkilölle joka kehuu sinua kauniiksi? Kiitätte, vai kiistätte olevanne kaunis vai mitä?

että mitä sanoa... Minä sanon mitä nyt mieleen juolahtaa siinä tilanteessa. Joskus vaikka "okeei", joskus olen vitsikkäällä tuulella ja saatan sanoa "makunsa kullakin" tai jotain vastaavaa, joskus jos tilanne tulee ihan yllättäen puskista tyyliin kävelen kadulla ajatuksissani ja joku tulee kehumaan niin saatan vaan tuijottaa tyhmän näköisenä sanomatta mitään kun en oikein ehdi edes tajuta mitä tapahtui ennen kuin tilanne on ohi. Jos kyseessä on (ei-toivotun) iskuyrityksen alku niin sitten yritän tehdä pian selväksi että olen varattu.

Vierailija
8/39 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläkin (olen yli40v) niitä tulee kutta harvemmin tietysti. Mieheni kehuu myös usein kauniiksi.

Vierailija
9/39 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kauneudesta.

Ajatelkaa nyt miten erilaisissa ympyröissä ihmiset viettävät aikaansa. jos on hyvin paljon ihmisten kanssa tekemisissä ja vaikka asiakaspalvelutehtävissä, saa varmasti enemmän kehuja kuin muuten. Ja myös ihmisen luonne vaikuttaa. Jos on puhelias ja "helposti lähestyttävä" kehuvat ihmiset helpommin.

Ja naiset kehuvat toisiaan kauniiksi myös kohteliaisuudesta.

Vierailija
10/39 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nuorempana pitkistä hyväkuntoisista hiuksistani sain kehuja, ja joskus jostain kivasta vaatteesta yms. voin saada kommentin. Mutta jos jätetään jotkut baarissa saadut kommentit ja oman miehen puheet omaan arvoonsa, niin ei mua kyllä kukaan random tuntematon ikinä ole sanonut kauniiksi ihan vaan vilpittömästi ihastellen. En saa kehuja valokuvistani, enkä varsinkaan kommentteja muilta naisilta, mutta enpä sellaisia mitenkään osaa kaivatakaan. En ole ulkonäkökeskeinen enkä heikkoitsetuntoinen, ja tiedän olevani ihan siedettävän näköinen ilman muiden kommenttejakin, joten olisin varmaan enemmänkin kiusaantunut kuin otettu, jos joku kehuisi.

Vierailija
11/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä laskenut, mutta nyt kun lonkalta mietin... poikaystäväni sanoo sen usein, tyyliin joka toinen päivä. Sukulaiseni ovat ihastelleet (asun siis kaukana) kun harvoin näemme että "oletpa kaunistunut", ja tietenkin hyvät ystäväni sanovat minua kauniiksi (sehän nyt on puolueellinen mielipide, mutta ystävien kuuluukin sanoa niin, vai mitä). Hämmetävää on se, kun tuntemattomat ihmiset sanovat kauniiksi... esim. työpaikalla tai kaupan kassajonossa. Kyllähän sellaistakin silloin tällöin sattuu.

Vierailija
12/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyday everywhere everytime :/ aika tuttu homma jo 

Vierailija
13/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never ever in my dirty life.

Ikinä ei ole kukaan edes ihastunut minuun. Oman miehen kanssa ajauduimme yhteen.

Vierailija
14/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 18:15"]

Never ever in my dirty life.

Ikinä ei ole kukaan edes ihastunut minuun. Oman miehen kanssa ajauduimme yhteen.

[/quote]

Naiset aina "ajautuvat" tai "asiat vain johtivat toiseen", koska he haluavat miehen tekevän työt. Älä siis väheksy miehesi tekemää työtä.

Vierailija
15/39 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehuu päivittäin minua kauniiksi. Silloin tällöin kuulen ulkopuolisten kehuvan ulkonäköäni, nuorempana sitä kuuli useammin. Yleensä verrattiin johonki julkkiskaunottareen, elokuvatähteen tms. Se tuntui jostain syystä kiusalliselta kun ulkonäköäni kommentoitiin ja tuntuu välillä vieläkin. Mistä lie johtuu, heikko it kai?

Vierailija
16/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin, 32-vuotiaana niitä kehuja. Mutta minä pukeudun näyttävästi ja meikkaan ja laitan hiukset päivittäin. Tuskinpa farkuissa ja jossain talvilenkkareissa kauheasti kehuja tulisi ;-) Ja toisaalta olen aika flirtti itsekin, katselen ihmisiä paljon ja hymyilen jos joku katsoo minua tms.

Minusta ei kerro ollenkaan että nainen olisi ruma jos ei saa kehuja. Se voi kertoa siitä että on tyyliltään sen verran hillitty ettei herätä erityisemmin huomiota vaikka olisikin kaunis vartaloltaan ja kasvoiltaan, tai vaikka siitä että vaikuttaa olemukseltaan sen verran vakavalta ja varautuneelta ettei sitä uskalla lähestyä.

Vierailija
17/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin mieheltäni. Tuntemattomilta se on tietty hillitympää, tuijottamista, flirttiä, joskus jotain iskuyrityksiä. Mutta on aika monet tuntemattomatkin miehet sanoneet suoraan kauniiksi, jotkut jopa ihan erittelee mitkä osat on erityisen kauniita.

Mun mielestä se, ettei kuule juurikaan kehuja ulkonäöstään, ei todellakaan kerro mistään mitään. Ottaen huomioon miten juroja suomalaiset miehet on. Ei munkaan exät koskaan sanoneet mun ulkonäöstä mitään. Vasta kun oltiin erottu, niin pari exää tuli avautumaan mm. ulkonäöstäni. Ja kuinka moni nainen sitten latelee jatkuvasti kehuja miehelleen? Miksi se pitää aina olla nainen jota ylistetään? Mä kyllä kehun miestäni yhtä paljon kuin hän mua, ihan siitä syystä että on vaan niin herkku :)

Ite en pidä itseeni kauniina, mulla on tosi surkea itsetunto, enkä edes osaa ottaa kehuja vastaan. Siitäkään huolimatta että olen 30 vuotta kuunnellut kuinka kaunis olen ja aina olen saanut miehen kuin miehen, kenet vaan olen halunnut. Ja vaikka huomaan kadulla miten miehet kääntyy katsomaan niin ei siihen vaan totu eikä se oma minäkuva siitä sen kauniimmaksi muutu.

Vierailija
18/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nuorena tuntemattomat kehuivat hiuksiani joskus (ne olivat huomiotaherättävän erikoiset silloin). Useimmiten kehujat olivat pieniä lapsia tai muita naisia, harvemmin miehiä. Harvoin tuntemattomilta olen kuullut muuten kehuja. Kerran yksi poika oli selvittänyt mun numeron vain laittaakseen viestiä, että pitää minua kauniina.

Kumppanit ovat kyllä aina kehuneet mua kauniiksi, varmaan ihan päivittäin. Silloinkin, kun välit ovat olleet niin huonot, että mitään muuta hyvää eivät ole keksineet musta sanottavaa.

Joskus jos olen ollut vaikka jossain juhlissa tms. josta en ole oikein tuntenut ihmisiä, joku kaverinkaveri on saattanut viitata minuun kaverilleni puhuessaan "se kaunis tyttö".

Olen aika tavallisen näköinen, en nyt rumimmasta päästä, mutta silti tuollaiset häkellyttävät mua aina. Aika harvoin mua kukaan iskemään tulee missään, baarissakaan.

Vierailija
19/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteistani olen kyllä saanut paljon kehuja. Mistähän se kertoo? Rumat ne vaatteilla koreilee?

Vierailija
20/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 29v 2 lapsen äitinä en ihan samalla tavalla panosta ulkonäköön, mutta joskus joku saattaa vielä sanoa kauniiksi... En niistä kehuista kyllä enää välitäkään, mutta yksi mistä tulen kyllä aidoksi iloiseksi, on jos joku kehuu tyyliäni :)