tekisitkö abortin jos olet 39v. bipo, ylipainoinen, luottotiedoton ja asut yksiössä?
Etkä tietenkään ole naimisissa etkä edes avoliitossa.
Kommentit (42)
onneksi...tai niin ainakin luulen ja toivon.
tekisin olosuhteista riippumatta. En kuitenkaan neuvoisi ketään toista ihmistä tekemään, jos tuntuu siltä, että lapsen haluaa saada. Ei pelkkien ulkoisten syiden takia kannata tehdä aborttia, jos lapsen todella haluaa.
Täh, en tietenkään, jos haluaisin lapsen. miksi tekisin?
Aattele saisit ihanan pienen kaverin, jolle olla se tärkein ihminen maailmassa :)
kenenkäs muunkaan. Mä harrastan joko kusipäätä tai sitten naisia, muita miehiä ei kiinnosta katella eikä tutustua.
Mutta leikitään että ap oikeasti miettii tällaista asiaa, ehkä omalla kohdallaan:
Kyllä tekisin. Lapsella on oikeuksia, hän ei ole mikään äidin mielenterveyskuntouttaja tai muu puuhalelu.
millään ulkoisilla tekijöillä ei ole vaikutusta, jos haluaa lapsen jauskoo voivansa sitä rakastaa.
tällä hetkellä suomessa elättää hyvin itsensä ja yhden lapsen tuillakin, eikä siinä olemitään pahaa, suurimmat tuet saavat rikkaimmat yrityselämän miljonäärit, jotka saavat rahaa maan omistamisesta, ilmaisia työntekijöitä tekemään heille lisää rahaa, yritystukiaisia koska muuten ei kannata, jne jne jne.
abortin tekisin vain jos en lasta haluaisi. en siksi että olisin jotenkin epäkelpo ihminen jos olisin rahaton tai möhlinyt raha-asioissa, kaikki saavat tehdä virheitä.
bipo taas tarkoittanee jotain kaksisuuntaista mielialahäiriöitä, silti voi saada lapsen, saavat fyysisesti sairaatkin ja jos täällä sairaassa maailmassa on terve niin pitää olla kova ihminen. herkkyys ei ole väärin. pahuus on ja pahat ihmiset jotka tahallisesti loukkaavat ja vahingoittavat muita fyysisesti tai henkisesti.
vain jos kuvittelisin että mulla ei ole sitä rakkautta antaa kenellekään, voisin tehdä abortin.
lihavuus ei ole kuolemansynti, ahneus ja varastaminen on. kaikki rikkaat ovat varastaneet iselleen enemmän kuin tarvitsevat.
Ettekö käytä ehkäisyä Kusipään kanssa?
jos olisin kaiken lisäks pyskis niin tekisin ehdottomasti abortin. en ees miettis vaan olisin jo rahtaamassa ahteriani paikalle.
kusipää ei piittaa tuon taivaallista vaikka olisinkin raskaana, se ei ehkäisyn perään kysele. Se ei käsitä että mitä se tarkoittas.
Toivottavasti en oo enkä tuu.
niin ja yksiöön mahtuu hyvin kouluikään /teini-ikään saakka, paitsi tietysti jos aiot parisuhdetta kehitella.
itse eläisin ehkä vaan lapselle tuossa tilanteessa.
ehkäistä ja nyt sitten syksyllä alettiin kp:n kanssa taas olemaan eikä tietenkään jaksanut mitään ehkäisyä hankkia.
Toisaalta mulle aloitettiin uus lääke ni sillä on varmaan vaikutusta asiaan.
En halua lapsia enää, että paska nakki jos oon raskaana.
kusipää ei piittaa tuon taivaallista vaikka olisinkin raskaana, se ei ehkäisyn perään kysele. Se ei käsitä että mitä se tarkoittas.
Toivottavasti en oo enkä tuu.
siis sullako oli jo lapsia? sitten en ehkä tekisi, koska hmmm... jaksatko heillekän olla äiti?
siinä ihan kohtuullisesti nyt kun mania-argressiot on saatu pois. En kylläkään jaksa aamuisin herätä viemään kakaroita päiväkotiin, kusipää hoitaa sen homman.
Yövalvomiset vauvan kanssa todennäköisesti laukaisis taas manian eikä se oo hyvä juttu.
Eikä nää mun lääkkeetkään varmaan mitään turvallisia ole jos satun olemaan paksuna.
Että abortti lienee paras ja ainoa vaihtoehto jos huonosti käy.
kun kone on lastenhuoneessa ja ne tulee nukkumaan. Öitä. PM
adoptio on suositeltavapi muussa tapauksessa, jos ei itse pysty huolehtimaan lapsesta.
siinä ihan kohtuullisesti nyt kun mania-argressiot on saatu pois. En kylläkään jaksa aamuisin herätä viemään kakaroita päiväkotiin, kusipää hoitaa sen homman.
Yövalvomiset vauvan kanssa todennäköisesti laukaisis taas manian eikä se oo hyvä juttu.
Eikä nää mun lääkkeetkään varmaan mitään turvallisia ole jos satun olemaan paksuna.
Että abortti lienee paras ja ainoa vaihtoehto jos huonosti käy.
jos se aiheuttaa sulle pahaa oloa, niin ehkä se ei ole hyvä.
jos kusipää (miksi on kuspää, jos hoitaa lapsia eikä ole väkivaltainen?) hoitaa niitä lapsia sun avuksi, niin kyllä kai se kolmas menee.
Kuulosta siltä että haluat lapsen. Olet aivan kelpo ihminen noista diagnooseista ja köyhyydestä ja lihavuudesta riippumatta.
Ihminen on paha vain jos tahallisesti muita ihmisiä vahingoittaa.
joten sanon kyllä.
Ei se sijoitus tai adoptio ole oikotie onneen.
katsovat raskaustestin. Sit lääkäriajalla pyydän lähetteen sterilisaatioon tai aborttiin, ei jaksa muuta ehkäisyä käyttää.