Vaimon pikkuuhousujen haistelu salaa
Onko pervoa,että usein kiimassani haistelen vaimoni kosteita ja pissaisia pikkuhousuja salaa?Joskus laitan ne jopa jalkaani.Se hävettää minua ja saa aikaan morkkiksen. Joskus saan tehdä niin jopa hänen nähden,kun riisun ne häneltä ennen seksin harrastamista. Se antaa minulle valtavan erektion.Sitten siiryyn haarojen väliin nuuhkimaan ja nuolemaan tuoksuvaa pillua.Jostain syystä kusinen,märkä pillu kiihottaa valtavasti.Seksiä harrastamme kohtuullisen usein, kerran pari viikossa.Enemmänkin tekisi mieli, mutta tilaisuuksia ei tule usein. Teini-ikäiset lapset valvovat pitempään kuin me.Onneksi meillä on tilaisuuksia aamuisin ja keskellä päivää, mutta illoin se on harvinaista, lähes mahdotonta.
Yhteisellä hiihtolenkillä huomasin vaimoni perässä hiihtäessäni, että rupesi panettamaan, kun seurasin hänen peppunsa liikkeitä tiukassa hiihtopuvussa.Ehdotin lenkin jälkeen jo panoa autossa, mutta ei suostunut,koska joku voi nähdä.Kotona sitten kylpyhuoneessä haistelin hikiset ja kusiset pikkarit ja nuolin pillun puhtaaksi, mutta naimaan emme päässeet kun vasta myöhään yöllä.Sitä kannatti odottaa!
Nyt yritän hiihtoladuilla päästä hiihtämään nuorten, hyvänäköisten naisten perässä ja kuvitella,että miltähän tuntuisi heidän kanssaan tehdä samaa kuin vaimoni kanssa. Onko tämä normaalia seksielämää vai sairasta pervoilua?Pitäisikö minun hävetä itseäni?
Oli miten oli, nyt lähden hiihtämään!:-)
Kommentit (16)
Ap jatkaa.Minulla tarve on suurempi kuin hänellä. Kyllä hän pillunsa pesee, jopa liikaa. Mutta minua kiihottavat pillun tuoksut,joten käytän tilaisuuden hyväksi, silloin kuin pillu on pesemätön.Sitähän tässä kyselen, että onko normaalia, kun minua kiihottaa pesemätön, tuoksuva pillu? Kesällä kyllä vene-,marja-ja sieniretkillä naimme luonnon helmassa.Siinä on oma viehätyksensä.Hiihtoretkillä teksi miieli naida vaikka heinäladossa, niin vanhassa elokuvassa "Maa on syntinen laulu.Mutta heinälatoja ei taida enää olla missään?
Onko pervoa,että usein kiimassani haistelen vaimoni kosteita ja pissaisia pikkuhousuja salaa?"
Onhan niitä joskus tullut haisteltua. Minä luulen että niin on joskus tehnyt jokainen ukko mies vaikkei kehtaisi sitä myöntääkään.
Ja puhuu nimenomaan "puhdistamisesta", kun nuolee sitä. ;)
Se on jo sairasta.
Onhan niitä joskus tullut haisteltua. Minä luulen että niin on joskus tehnyt jokainen ukko mies vaikkei kehtaisi sitä myöntääkään.
OLET pahasti vinksahtanut.
Mielipiteet menevät ristiin tässä vaimon pikkuhousjen haistelussa ja kusisen pillun nuolemisessa.Jokaisella on omat fetisisminä ja tapansa.Sehän ei vanhingoita kumpaakaan,kuten esim peppupano saattaa tai sadomasokismi.
Ei millään pahalla naisia kohtaan, mutta pitäkää se limainen kuvottavalle haiseva oksettava reikänne omana tietonanne älkääkä tyrkyttäkö sitä tallaiselle herkälle miehelle jolla on maku ja hajuaisti tallella. Ei minulla muuta.
Meillä pyykkikopalla on runkannut vaimot pikkareihin vanhempi perhetuttu...en muuta keksi.
Vaimo huomasi mällätyt pikkarit ja syytti siittä mua!
Ja käski ne nuolemaan tai kertoo kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla naisia kohtaan, mutta pitäkää se limainen kuvottavalle haiseva oksettava reikänne omana tietonanne älkääkä tyrkyttäkö sitä tallaiselle herkälle miehelle jolla on maku ja hajuaisti tallella. Ei minulla muuta.
taidat olla gay tai aseksuaali??? ei normaali heteromies kammoa pillua.
Hyi helvetti, kyllä minä vaadin että vaimo pesee pillunsa esim. Ennen suuseksiä. En minäkään halua likaista muikkua hänen suuhunsa työntää. Käytetyt alusvaatteet kuuluu pyykkikoneeseen. Perseitä on kuitenkin kiva katella, mutta en minä likaisia ja kusisia värkkejä haluaisi nuuhkia. Hyi saatana!
Vierailija kirjoitti:
tuskin sulle kukaan tyrkyttää yhtään mitään, tumputa vaan keskenäs homopokelle.
älä klikkaa auki keskustelua, jonka näet jo otsikostakin koskevan naisia tai naisten seksuaalisuutta, niin vältyt järkytykseltä..
Oman puolison pikkarit ei juurikaan kiinnosta, muiden naisten paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pyykkikopalla on runkannut vaimot pikkareihin vanhempi perhetuttu...en muuta keksi.
Vaimo huomasi mällätyt pikkarit ja syytti siittä mua!
Ja käski ne nuolemaan tai kertoo kaikille!
Luulen että naisesi panee tätä miestä
Vieraalta hsistelun ymmärtäs muttei oman kun saa maistaaki tarpeeks lähdettä
Jokaisella miehellä on omat perversionsa. Minulla vaimoni tuoksuvat pikkuhousut ja aromikas
, kusinen ja kostea pillu kiihottavat. Kehoitan häntä jättämään pillun pesun ja alkkarien vaihdon väliin, kun minun tekee mieli seksiä. Itse kyllä pesen patukkani. Tälläinen seksi ei vahingoita ketään.
vaikka itse en sitä ymmärrä. Miksi vaimon pillu on kusinen? Eikö pese pillua kun käy kusella? Miksi nuoret naiset kiihottavat, mutta lisäksi oma nelikymppinen kurppa? Ymmärtäisin paremmin, jos kyseessä olisi vaimon siskon pikkarit. Vaimosi taitaa antaa vähemmän mitä haluaisit? Lisäksi taitaa olla vähän tavis, ei ota autossa suihin tai anna pillua yhteisellä lenkillä kesäisessä luonnossa?