Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette, jos anoppi & sen mies kutsutaan kylään, ja

Vierailija
31.01.2013 |

sitten se aina kysyy, että SAAKO sen tytär perheineen tulla mukaan? Ts. kahden ihmisen sijasta kylään tuleekin 8 ihmistä.

Itse en oikein pidä asetelmasta, sillä ensinnäkin haluan kutsua vieraani itse (mieheni kanssa, tietysti), ja toisekseen on ihan eri asia hommata tarjoilut kahdelle kuin 4 x isommalle vierasmäärälle. Ja tietysti tunnelmakin on vähän toinen, kun mukana on monta äänekästä lasta.

Enkä kyllä ole muutenkaan törmännyt tuollaiseen ilmiöön, että "mummu" tuo mukanaan 30-v tyttärensä ja sen perheen. Onko yleistäkin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tollasesta vois sanoo, ettei kukaan loukkaantuis? Ja miksei jotkut vaan tajuu+

No samaa mieltä olen mä!

Mieli tekis kyllä sanoo, että oudoksun moista järjestelyä, mutta siitä tulis ikiaikainen loukkaantuminen ja vendetta..

Mutta mä kuulen näistä kyläilyasioista vasta sitten, kun mieheni on äitinsä kanssa niistä sopinut ja myöntynyt, kun anoppi on halunnut +6 hlöä mukaan.

Eiköhän yleensä ne vaan tule kylään ,jotka on kutsuttukin.

Tuossa tilanteessa sanoisin että ei käy minulle, jos ette halua tai voi tulla ilman niitä, niin katsellaan sitä vierailua sitten joku toinen päivä.

Vierailija
22/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, etteivät anoppi ja tytär ole päässeet irti toisistaan. Napanuora venyy muttei pauku. Menevätköhän kaikkialle 8 hengen voimin? Käyttävätkö tila-autoa? :D

Vai kutsuuko anoppisi myös poikansa perheineen käymään sitten vastaavasti tyttärellä kanssaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne lapsenlapset ovat isoäidille tärkeitä, hän pyrkii olemaan heidän kanssaan mahdollisimman paljon. NIin palsta on opettanut. Ja kivahan se on reissata porukalla, lapsilla on seuraa mummista ja päinvastoin.

Vierailija
24/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"me kutsutaan ne toisella kertaan, tulkaa te kahdestaan nyt vain". Ei sitä voi loukkaantua. tai sitten kutsutte itsenne sinne anopille kylään.

Vierailija
25/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anoppisi haluaa hienon hetken, hei nyt ollaan kaikki koolla. Olisko sitten paha? Jos on, voit toki vedota tilan- tai ajanpuutteeseen, ettei kaikkea ehdi tai pysty tekemään ("ei meille mitään tarvi"), mutta keskustelemalla asiasta selviää. Voi keskustella myös sen veljeksen kanssa, että heillepä yllättäen ei sovikaan tulla teille.

Vierailija
26/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan kohteliasta tuoda mukanaan kamalaa laumaa kuokkavieraita. Ehkä sitten ymmärtäisin, jos kutsuttu ottais jonkun teini-ikäisen (tai nuoremman) pentunsa mukaan.

sitten se aina kysyy, että SAAKO sen tytär perheineen tulla mukaan? Ts. kahden ihmisen sijasta kylään tuleekin 8 ihmistä.

Itse en oikein pidä asetelmasta, sillä ensinnäkin haluan kutsua vieraani itse (mieheni kanssa, tietysti), ja toisekseen on ihan eri asia hommata tarjoilut kahdelle kuin 4 x isommalle vierasmäärälle. Ja tietysti tunnelmakin on vähän toinen, kun mukana on monta äänekästä lasta.

Enkä kyllä ole muutenkaan törmännyt tuollaiseen ilmiöön, että "mummu" tuo mukanaan 30-v tyttärensä ja sen perheen. Onko yleistäkin?

Vierailija
27/27 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi kutsuu meidän sinne (nähdään harvoin), niin aina se kutsuu samaan aikaan joitain kaukaisia kavereitaan ja sit juttelee oikeestaan vaan niiden kanssa. Tuntuu kurjalta, ettei huomioi lapsenlastaan. En tiedä, mikä sitä vaivaa. Muuten ollaan ihan ok väleissä, mut toi vierailukuvio mua kyllä tökkii.

me asutaan lähellä mummoa ja kun joku sukulainen kauempaa tulee, niin mummo kutsuu aina meidän paikalle. Kivahan se on sukulaisia treffata, mutta välillä on tullut se tunne, että ei kai meidän tarvitse aina olla paikalla, jos joku muu vierailee mummun luona. Voisi olla, että ne vierailijatkin haluaisi joskus jutella mummun kanssa ilman meitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme