G: koska olet ollut erossa miehestäsi yön yli?
Tuli vaan mieleen tosta pettämisketjusta että en muista koska olisin ollut erossa miehestäni yli yön.
Käydään baarittelemassa samaan aikaan, mutta aina tullaan kotiin yöksi.
En keksi mitään paikkaa/aikaa missä mieheni edes pettäisi jos haluaisi pettää:)
Kommentit (43)
Minä menin hotellissa kiltisti nukkumaan. Uskollinen spanielkatseinen vaimo jakoi silloin persettään kavereilleni. Kotihutsu jäi siitä kiinni ja toivottavsti tuntee huonoa omaatuntoa perheen rikkomisesta.
Tällä viikolla ollut 2 yötä poissa. Melkein joka viikko on 2-3 yötä poissa. Työn takia.
Miehelläsi on toinen, ihan varmasti!
haluaisi. Mutta niinkauan kun en tiedä, eikä se vaikuta meidän perhe-elämään tai rakastelutiheyteen en välitä.
On parhaillaankin poissa, ollut työmatkalla ti-pe ja taas lähtee su-ke. Kuukaudessa n 6-8 yötä reissun päällä koti- ja ulkomailla.
työmatka. N. joka toinen kuukausi jompikumpi on työn takia reissussa, 1-6 yötä yleensä.
Vielä olisi kaksi viikkoa edessä. Mies töissä, eli aina noin kolme viikkoa pois ja sitten kolme viikkoa kotona. Hänen työpaikassa on muutama nainen ja noin sata miestä. Jos miehellä niistä naisista jonkun kanssa on suhde, niin en kyllä sitä mitenkään voi saada tietää. Sitten on.
varmaan petti jonkun hoitsun kanssa
Mies lähti kaverinsa kanssa mökille pariksi yöksi.
Seuraavan kerran olemme varmaan yötä erossa kun menen kuukauden kuluttua yliyön-työmatkalle.
Olen kolme yötä pois kotoa, mies hoitaa kolme lastamme kouluun ja harrastuksiin.
Mies töissä maanantaiaamusta perjantai-iltaan. Muutaman kerran vuodessa myös pidempiä pätkiä, yleensä 2-3 viikkoa, pisimmillään 2 kk.
Ei mies voi olla ilman tissiä ja tussua ainakaan yli viikkoa. Jotkut ei päivääkään.
Kyllä sen seksilinjoillakin huomasi, kun eukko oli matkoilla etelässä, niin pakko oli jotenkin saada paineita purettua.
Oltiin kyllä yhdessä reisussa, mutta meillä oli hotellista varattu 2 kahden hengen huonetta. Ja koska lapsia ei voinut laittaa keskenään toiseen huoneeseen, aikuisten piti jakautua. Huoneiden välillä ei ollut väliovea.
lisäksi taisi olla reilu viikko sitten työreissussa (no tammikuussa joka tapauksessa), reissaa muutenkin n. kerran kuussa. Ei onneksi useammin. Edellinen oma yön yli -työreissu oli syksyllä, mulla enemmän päivän reissuja.
Ja työn puolesta reissataan yhdessä.
Baareissa käydään yhdessä ja erikseen mutta kotiin tullaan aina. Jos pidemmlle lähdetään esim. häät/synttärit niin sinne on yleensä kutsuttu molemmat. Suurinosa ystävistä asuu samassa kaupungissa/lähettyvillä.
Sukulaiset taas asuu niin monen sadan kilsan päässä että jos sinne lähdetään niin mennään pidemmäksi aikaa ja koko perhe.
Lapsetkin perhana syntyivät aamulla ja esikoisesta oli perhehuone ja nuorimmaisen kanssa päästiin illalla kotiin:)
Yhden kerran muistan kun mies lähti yöllä kun olin nukkumassa ja palasi seuraavana päivänä:D
ap
...minä lähden reissuun viikonlopuksi, kun hän kotona ja hän taas lähtee maanantaintaina viikoksi.
Kuukauden sisään ollaan nähty viitenä päivänä.
Lapsia on useampi.
Emme asu yhdessä, koska emme halua että suhde väljähtyy :) ja tiedän kyllä että on kiltisti kotonaan nukkumassa nekin yöt kun en ole vieressä. Ei ole luottamuspulaa!
Viime viikonloppuna, kun olin äitini luona käymässä. Sitä ennen pari viikkoa aiemmin, kun mies oli oman äitinsä luona.