Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: koska olet ollut erossa miehestäsi yön yli?

Vierailija
31.01.2013 |

Tuli vaan mieleen tosta pettämisketjusta että en muista koska olisin ollut erossa miehestäni yli yön.

Käydään baarittelemassa samaan aikaan, mutta aina tullaan kotiin yöksi.

En keksi mitään paikkaa/aikaa missä mieheni edes pettäisi jos haluaisi pettää:)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä parin yön reissu Tallinnaan.

Vierailija
2/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yönraja menee? Tuli käytyä kaverin kanssa baarikierroksella ja itse olin vasta viideltä aamulla kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olimme neljä yötä erossa.

ps. ei siihen pettämiseen yötä ja pitkää erossaoloa tarvita.

Vierailija
4/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yö on se kun menen nukkumaan klo23 ja herään klo8 jos mies on koko tuon ajan pois voin katsoa että ollut koko yön pois kotoa:)

ap

Vierailija
5/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en keksi sellaisia tilaisuuksia missä mies voisi pettää joten olen varma ettei petä:) vaikka en edes usein tätä mietikkän. Tuli nyt vain mieleen tuosta ketjusta.

Vierailija
6/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika villiä menoa oli...

Mutta en tiedä, miten se pettämiseen liittyy?

Vierailija
7/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, oletko miehesi kanssa 24/7?

Vierailija
8/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika villiä menoa oli...

Mutta en tiedä, miten se pettämiseen liittyy?

tää ketju, halusin vaan kysyä kun tuntuu että sitä on ikuisuus kun me ollaan oltu erossa toisistamme kokonainen yö:)

ap

Vierailija
9/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, oletko miehesi kanssa 24/7?

kysyin vain tuota siksi kun en itse muista koska olisimme olleet erossa yön.

En ole mieheni kanssa 24/7 mutta tiedän missä hän on, eikä ole oikein tilaisuuksia pettää ja tuskimpa edes haluaisi.

ap

Vierailija
10/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla ollut 2 yötä poissa. Melkein joka viikko on 2-3 yötä poissa. Työn takia.

Vierailija
11/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman miestä jo kolmatta yötä. On ens viikon kotona ja sit taas 5pv poissa kotoa. Välillä on ollut sellaisia vuosia että on n.80pv vuodesta poissa kotoa työn takia.

Vierailija
12/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla ollut 2 yötä poissa. Melkein joka viikko on 2-3 yötä poissa. Työn takia.

Vierailija
13/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei liity mitenkään pettämiseen tää ketju, halusin vaan kysyä kun tuntuu että sitä on ikuisuus kun me ollaan oltu erossa toisistamme kokonainen yö:) ap

avauksessa???

Vierailija
14/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus myös menen lasten kanssa esim. vanhemmilleni tai jollekin ystävälleni yökylään ilman miestäni. Käyn myös vähintään pari kertaa vuodessa tyttökaverieni kanssa mökkireissulla tai ulkomailla ilman miestäni.

En ole ikinä pettänyt miestäni, ei ole ollut edes lähellä. Mieheni puolesta en tietäenkään voi sanoa mitään mutta ainakaan ei ole jäänyt mistään edes pikkuisen epäilyttävästä kiinni. Tosin en ole varma miten tämä liittyi alkuperäiseen aiheeseen, kunhan kommentoin pettämisasiaa kun se oli viestiketjussa esillä:-)

Vierailija
15/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei liity mitenkään pettämiseen tää ketju, halusin vaan kysyä kun tuntuu että sitä on ikuisuus kun me ollaan oltu erossa toisistamme kokonainen yö:) ap

avauksessa???

että kysymys tuli mieleeni tuosta pettämisketjusta.

Miten sä voit lukea mitään ketjua jos et ymmärrä edes yksinkertaista kysymystä?

ap

Vierailija
16/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies oli lasten ja anopin&appiukon kanssa mökillä, kun mä olin töissä..

Mut tyhmää puhua ettei keksi koska mies vois pettää, kun ei ole ollut yötä poissa. Itse olen ollut parinkin miehen rakastajatar ennen nykyistä miestäni. Niin molemmissa tapauksissa vaimot luuli miehensä olevan töissä/kavereitten kanssa baarissa tms viatonta, mistä ei tulis mieleenkään epäillä. Toinen esim. sanoi töissä käyvänsä pankissa/asioilla tms. todellisuudessa oli kanssani sängyssä.. Työmatkalla (siis töistä kotiin ehti hyvin käydä vähän kiksauttamassa, kun oltiin samassa työpaikassa, mies vei mut sitten kotiin ja ajoi kotiin vaimonsa luo jne..)

Vierailija
17/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuossa joulukuussa makasin sairaalassa n. kaks viikkoa. Tuo aika sisälsi joulun. UV:ksi päästiin kotiin vauvan kanssa, synnytysreissu siis kyseessä.

Vierailija
18/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies oli lasten ja anopin&appiukon kanssa mökillä, kun mä olin töissä..

Mut tyhmää puhua ettei keksi koska mies vois pettää, kun ei ole ollut yötä poissa. Itse olen ollut parinkin miehen rakastajatar ennen nykyistä miestäni. Niin molemmissa tapauksissa vaimot luuli miehensä olevan töissä/kavereitten kanssa baarissa tms viatonta, mistä ei tulis mieleenkään epäillä. Toinen esim. sanoi töissä käyvänsä pankissa/asioilla tms. todellisuudessa oli kanssani sängyssä.. Työmatkalla (siis töistä kotiin ehti hyvin käydä vähän kiksauttamassa, kun oltiin samassa työpaikassa, mies vei mut sitten kotiin ja ajoi kotiin vaimonsa luo jne..)

tuota yön yli poissaoloa. En keksi mitään muutakaan tilaisuutta koska pettäisi koska tiedän aina missä mieheni on ja tarvittaessa saan hänet kiinni puhelimella.

Aika paljon ollaan kotona:)

ap

Vierailija
19/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, olin synnärillä.

Vierailija
20/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ryyppää kaikki viikonloput (ei viime viikonloppuna, mikä on suuri ihme) ja jää yöksi aina jonnekin. Ei edes ilmoita mitään. Enää en osaa hätääntyä tai vihastua. Olen oikeastaan ihan välinpitämätön jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi