Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko että Jutan superdieettiohjelman Laura vielä joskus

Vierailija
31.01.2013 |

kisaa Bikini Fittnes -kisoissa?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varmaan lähinnä ihmettelee sitä, että miten hyvä valmentaja tai esimerkki iso lihaskimppu on.

Vierailija
2/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko, että pystyy pitämään niin tiukkaa dieettiä, että pääsee sinne asti.

varmasti tiputtaa hiukan vielä painoa pois, mutta riski repsahtaa on todella suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli niin paljon sisua naisella, että pystyy kyllä jos haluaa! :)

T. Fitfarmin ohjeilla nyt 5kk -38,5kg

Vierailija
4/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppaan ihan taatusti löysää nahkaa ja roikkuvia alleja, enkä osaa kuvitella mitä noista rinnoista tulee kun rasvaprosentti on pieni. Silikonit ja nahanpoistoleikkaus?

Vierailija
5/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne oli kohdillaan.

Vierailija
6/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin sitkee nainen. Ja kehtasi tunnustaa miksi ne aamun aerobiset treenit jää väliin.

Itsekkin tässä juttailen kuntoilematta. Ja olen tyytyväinen saavutuksiini tähän mennessä.

Vierailija
7/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen ei ole MITÄÄN sen rinnalla mitä tehdään kun aletaan tosissaan muokata kroppaa noita kisoja varten.

Vierailija
8/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta muutenkin on jotenkin outo tähdätä nyt sinne. Pyrkisi ensin vaikka normaalipainoon. Ei taida tajuta miten vaativaa on normaalipainoisenakaan päästä niin timmiin kuntoon.

Vaikka sisua löytyisikin, toivoisin hänelle muutakin elämänsisältöä kuin dieettaamisen. Tekosyitä kun tuntui löytyvän miksei esim. aerobista liikuntaa (aamulla tai muuten?) jaksa harrastaa. Voihan sen aamulenkin korvata vaikka rivakalla kotijumpalla mieluummin kuin jättää kokonaan välistä.

Vierailija
9/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin kanssa, että "yrittäisi nyt vaan päästä normaalipainoiseksi!!". MUTTA mietin, että jos ihminen pystyy noin kireällä kuurilla ja tahdilla pudottamaan 60kg, niin pystyy varmasti koviin suorituksiin muutenkin.

Itse olen kovimmillaan tiputtanut n.15kg lyhyessä ajassa, eikä ollut mitenkään helppoa.

En tiedä onko sitten sellaisen ihmisen joka on "luonnostaan laiha" ilman liikuntaa, aloittaa yhtäkkiä treenaamaan itseään fitnessmalliksi... Ehkä, mutta en menisi takuuseen.

Tsemppiä tälle naiselle kovasti, oli ilo katsella miten tosissaan halusi eroon vaarallisesta ylipainostaan.

Vierailija
10/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperin päätynyt 150 kiloiseksi.

Vierailija
11/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppaan ihan taatusti löysää nahkaa ja roikkuvia alleja, enkä osaa kuvitella mitä noista rinnoista tulee kun rasvaprosentti on pieni. Silikonit ja nahanpoistoleikkaus?

että sitten leikkaukseen ja löysä nahka pois ja tissit kuntoon. Sen hinta on se, että lapsia ei voi hankkia, mutta eipä hän niitä edes halua.

Vierailija
12/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon sisua tuntui olevan. Ja hänhän sanoi, että kun on laihtunut, menee vatsanahan kiritykseen tms. ja ottaa silarit.

Mutta asennetta pitäis vähän muuttaa. Kyllä pitää itse opetella laittamaan ruuat, eikä olettaa että puoliso tekee kaiken valmiiksi. Sinänsä tosi hienoa, että puoliso tukee noin. Luulen, että harva mies alkaisi tehdä vaimolle laihdtusruokia, päinvastoin useimmat taitaa vonkua kun ei enää ole sinistä lenkkiä kaapissa...mutta mies voi olla työmatkalla, sairaana, mitä vain. Siihenkö sitten homma kaatuu, kun ei itse ole opetellut tekemään ruokia?

Ja toinen on se aamuaerobinen. Jos aikoo fitness-lavoille, kyllä se vaan pitää monin tavoin tulla pois sieltä mukavuusalueelta. Sen hän on jo toki tehnyt salitreenin suhteen, mutta vielä vähän asennemuutosta, niin hyvä tulee!

Vierailija
13/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten leikkaukseen ja löysä nahka pois ja tissit kuntoon. Sen hinta on se, että lapsia ei voi hankkia, mutta eipä hän niitä edes halua.

Vierailija
14/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä alla pitäis olla hyvä sopusuhtainen ranka, mistä ei saa mitään selvää ainakaan vielä.

Vierailija
15/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekotukat, tekoripset, tekokynnet, valkaistut hampaat, tekotissit, tekorusketuksen, tekohymyn

se on mun silmään vaan ja ainoastaan irvokkaan näköistä

Vierailija
16/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta ja muut fittnes- tyypit on vetäneet ihan överiksi. Ensin laihdutetaan rinnat pois ja otetaan tilalle silikoonia? Mä en kuuna päivänä tulisi luopumaan mun kauniista rinnoistani. Niin- ja olen normaalipainoinen, enkä siksi tule riuduttamaan itseäni miksikään lihaskimpuksi. Nuo naiset eivät ole naisellisia eivätkä kauniita, feikkirusketuksineen, feikkiblondattuina, feikkirintoineen, feikkikynsineen. Lihakset on pumpattu vaikka millä valmisteilla. Mikään ei ole siis aitoa. On ehkä parempi, jos Laura ei "pääse" niin pitkälle. Hänestä tulee varmasri viehättävä nainen, jos päätyy edes suht normaalipainoikseksi!

Vierailija
17/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekotukat, tekoripset, tekokynnet, valkaistut hampaat, tekotissit, tekorusketuksen, tekohymyn se on mun silmään vaan ja ainoastaan irvokkaan näköistä

fitness-kisaajan ja kyllä siihen hommaan vaaditan hirmuisesti duunia ja itsekuria ja päälle sitten noita mainitsemiasi asioita. Jokainen tyylillään, eikö?

Vierailija
18/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta ja muut fittnes- tyypit on vetäneet ihan överiksi. Ensin laihdutetaan rinnat pois ja otetaan tilalle silikoonia? Mä en kuuna päivänä tulisi luopumaan mun kauniista rinnoistani. Niin- ja olen normaalipainoinen, enkä siksi tule riuduttamaan itseäni miksikään lihaskimpuksi. Nuo naiset eivät ole naisellisia eivätkä kauniita, feikkirusketuksineen, feikkiblondattuina, feikkirintoineen, feikkikynsineen. Lihakset on pumpattu vaikka millä valmisteilla. Mikään ei ole siis aitoa. On ehkä parempi, jos Laura ei "pääse" niin pitkälle. Hänestä tulee varmasri viehättävä nainen, jos päätyy edes suht normaalipainoikseksi!

että jokaiseen makuun löytyy tarjontaa ja ottajia

Vierailija
19/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moiseen kireeseen, ruskeankiiltävään virneeseen tarvitaan; en arvosta, en tykkää

Vierailija
20/67 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, joku toinen möhköfantti bodari, ne ne vasta järjenjättiläisiä onkin.

sekin neardentaalinihminen, vai apinako se on?