Kokemattomia?
Vauva-palsta saattaa olla vähän huono paikka tälle, mutta uudessa Imagessa oli hyvä juttu aikuisista, joilla ei ole yhtään seksikokemuksia. Tulikin mieleeni mahtaako täällä olla ketään joka on kokematon tai joka aloitti seurustelun tai seksielämän myöhään?
Jutussa mainittiin mm. että 94 % prosenttia alle 20-vuotiaista naisista on ollut vakavassa suhteessa, eli kaksikymppinen tyttö jolla ei ole vielä ollut seurustelusuhdetta, on todella poikkeava! Tuo prosenttiluku yllätti minut suuresti, koska ensimmäinen oma vakava suhde alkoi kun olin kolmekymppinen, enkä todellakaan pitänyt itseäni niiiin omituisena :) Yhden yön juttuja ja säätöjä oli toki 20-30 ikävuoden välillä.
Jos olet lukenut jutun niin millaisia ajatuksia se herätti?
Kommentit (3)
se yksi tyttö alussa ihmetteli miten ihmeellistä on se, että tykkäät jostakin ihmisestä ja se sama ihminen tykkää susta takaisin. ja kuinka häntä ärsyttää kun kaikki sanoo että kyllä se tulee vastaan sitten kuin vähiten odottaa.
jotenkin tekisi kauheasti mieli lohduttaa, että niin voi käydä. olin meinaan itse ihan kuin se tyttö, ja mun mielestä oli käsittämätöntä miten jotkut ihmiset vaihtaa suhteesta toiseen ja aina löytyvät jonkun jonka kanssa viihtyvät. yritin tutustua ihmisiin ja kaikenlaisia pikku suhteita oli, mutta koskaan kukaan ei kolahtanut ja kuvittelin että olen itse vaan niin outo ettei kukaan voi tykätä. ja ehkä niin onkin. mutta sitten yllättäen tapasin miehen, sellaisessa paikassa etten olisi voinut edes kuvitella, ja mieskin oli täysin erilainen kuin mitä olin aiemmin tapaillut. olin jo valmistautunut siihen, että löydän "sen oikean" kypsemmällä iällä tyyliin viisikymppisenä, mutta olikin ihanaa että se tuli vastaan kuitenkin vähän aiemmin. mutta juuri silloin kun vähiten odotin ja sellaisesta paikasta mitä en yhtään voinut kuvitella.
Kamagra myös suomesta postitettuna:
http://kamagradeal.com
Uusi asiakas?
Olin kokematon lähes 27-vuotiaaksi asti ja satuin sitten yhteen yhtä kokemattoman 25-vuotiaan kanssa. Olemme korkeakoulutettuja, urheilullisia, hiukan introvertteja. Kuitenkin täysin katukuvaan sulautuvia tavallisia ihmisiä.
Vasta jälkikäteen meille selvisi toistemme kokemattomuus ja se tuli molemmille vähän yllätyksenä. Minä tein kaikki aloitteet, hän ei uskaltanut.