Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kropastani?

Vierailija
31.01.2013 |

http://aijaa.com/UB90OP

Laihduttaisitko?

Treenaisitko toisin, miten?

Ja lattialla on sotkua, tiedän..

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näy, jos on rasvaa päällä. Veikkaan, että jos ap tiputtaisi 10 kg, jo alkaisi lihakset näkymään.

Itselläni on muuten juuri sama kropan malli ja melkein samat mitatkin, 157/59, ja minäkin olen kait ylipainon rajamailla, ainakin tiedän ja tunnen että mulla on liikaa läskiä. En ole oikein raskauksien jälkeen saanut laihdutettua/kuntoiltua.

Mä kyllä suosittelisin sulle sitä 10 kg pudotusta. Sulla on kuitenkin nätti kropan malli. Painoin itse joskus 49 kg, ja kyllä sain älyttömästi huomiota. Mulla oli tosi kapea vyötärö, litteä vatsa, mutta kuitenkin muodokkaat reidet ja takapuoli. Ne on enää muisto vain, mutta jos haluat näyttää hoikalta ja että lihakset näkyy, sun pitäisi painaa n. 55-56 kg.

Vierailija
62/76 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekokoni on tällä hetkellä 40-42 (yläosiin voi mennä 40, alaosat selvästi 42). Jos kuitenkin pudottaisin 15 kiloa, vaatekoko olisi jo 34 (!?). Näinkö pieneen vaatekokoon te laihduttavat kommentoijat tähtäätte?

Itselleni koko 38 voisi olla hyvä ja realistinen, ylimääräiset olisi poissa mutta normaali vartalo.

ap

esim alaosa 42 -> 34 on jo neljä kokoa alaspäin ja siihen vaaditaan enemmän pudotusta (ainakin keskimäärin, jos yksi koko on suunnilleen 5 kg). Itsellä ei viiden kilon pudotus välttämättä muuta housujen kokoa miksikään, mutta housut istuu paremmin kun sieltä ei tursua se uimarengas vyötärön päälle. Viidellä kilolla sinullakaan ei välttämättä koko muuttuisi miksikään.

en lukenut kaikkia viestejä mutta mittoja kaipaisin vähän vertailun vuoksi. Paljonko sinun vyötärösi on nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että kun alat laihduttaan lähtee melkein 5 kiloo heti nesteitä pois tuosta kropasta ja sen jälkeen viä 10kg rasvaa pois etkä ole lähelläkään kokoa 34.

Itse olen nyt laihduttanut muutaman kilon, eikä minulta lähde hetkessä montaa kiloa niikuin joillakin. Pudotus on alusta saakka sitä 0,5-0,7 kg / vko. En mielestäni kerää mitään nesteitä jotka lähtisivät hetkessä.

Vierailija
64/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Olet lihava. Sorry vaan, jokainen raajasi nyt vaan on aivan liian löllö ja paksu. Paljonko nyt oikeasti painat? Kuvan perusteella 20-30 kiloakaan ei ole liioittelua. Jos nyt olet reilu 80 kiloa, niin 55 kiloisena, elo noin 30 kiloa vähäisempänä näyttäisit 100 kertaa paremmalta kroppasi puolesta. Nyt ei voi kropasta puhua, vaan läskeistä.

Vierailija
65/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillin- ja hienhaju tuntuu selvästi.

Vierailija
66/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillin- ja hienhaju tuntuu selvästi.

Vierailija
67/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Olet lihava. Sorry vaan, jokainen raajasi nyt vaan on aivan liian löllö ja paksu. Paljonko nyt oikeasti painat? Kuvan perusteella 20-30 kiloakaan ei ole liioittelua. Jos nyt olet reilu 80 kiloa, niin 55 kiloisena, elo noin 30 kiloa vähäisempänä näyttäisit 100 kertaa paremmalta kroppasi puolesta. Nyt ei voi kropasta puhua, vaan läskeistä.

Vierailija
68/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkikahvat ei minusta ola pahin asia naisessa..

Venyttele paljon niin auttaa, samaten kyljellään lihasjumppa.

Mutta jalat olis toinen paikka. Siis hankaavat reidet ja pohkeet tarttis vähän aeroobista liikettä, samalla katoaa painokin. Kyykytkin jees liike.

Mutta et sinä hassummassa kunnossa ole!

Allit oli eka mihin kiinnitin huomiota mutta ehkä tuo kädet ylhäällä asentokin sen teki?

Mukavaa alkavaa kevättä!

Vierailija
69/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tilanne ei ole ollenkaan toivoton. Jos treenaat vain ulkonäön vuoksi, niin suosittelisin aerobista ja runsaasti.

Vierailija
70/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kyllä runkkumateriaalia tuosta kuvasta, ei. Mutta jos lapseni syövät legoja/lääkkeitä/pattereita, niin koetan näyttää niille kuvaasi, josko oksentaisivat. Äiti meinaan teki niin, ja isäkin kun hänellekin näytin. Ei kuulemma panisi.

Vierailija
71/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä minun makuuni huonolta, mutta olisit kauniimpi, jos laihduttaisit. En sano loukatakseni, vaan ihan rehellinen mielipiteeni. (Jollakin toisella voi olla erilainen maku.)

Treenimuoto ei ole ratkaiseva laihtumisen kannalta. Lihaskuntoharjoittelu on hyvästä mikäli haluaa hyvän ulkonäön ja ryhdin kroppaansa.

Vierailija
72/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiömursu. En koskaan sanoisi kellekään näin muuten mutta pyysit arviota. Ikävä kyllä suurin osa suomalaisista äideistä näyttää samalta. En usko että urheilet, ehkä nostelet painoja...

Vierailija
73/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tekisi pelkkää lihaskuntoa. Ihan yhtä tyhjän kanssa noilla läskeillä ilman aerobista liikuntaa, jota tulee harrastaa päivittäin.

T. se jota häiritsisi tursuilu

Vierailija
74/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon aerobista ja jnkv lihaskuntoa kasvattavia liikuntamuotoja.

Ja pyrkisin pudottamaan väh.15kg painoa.

Vierailija
75/76 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkikahvat ei minusta ola pahin asia naisessa..

Venyttele paljon niin auttaa, samaten kyljellään lihasjumppa.

eikä kuntosalilla käynti kyllä pahemmin näy kropassa..

Vierailija
76/76 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://aijaa.com/UB90OP" alt="http://aijaa.com/UB90OP">http://aijaa.com/UB90OP</a&gt;

Laihduttaisitko?

Treenaisitko toisin, miten?

Ja lattialla on sotkua, tiedän..

tosta housejen yläpuolelta. Vai onko liian tiukat housut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän