Mitä mieltä kropastani?
http://aijaa.com/UB90OP
Laihduttaisitko?
Treenaisitko toisin, miten?
Ja lattialla on sotkua, tiedän..
Kommentit (76)
Älä nyt tuijota mitään kaavioita!!
Totuus on että kun alat laihduttaan lähtee melkein 5 kiloo heti nesteitä pois tuosta kropasta ja sen jälkeen viä 10kg rasvaa pois etkä ole lähelläkään kokoa 34. Ala nyt vaan se LAIHDUTUS jos et usko äläkä notku koneella ISTUEN!
tätä ketjua lukiessa mietityttää kyllä että tältäkö av-n itseään tiukiksi ja hyvännäköisiksi kehuvat mammat oikeesti näyttää? Tämäkin mamma niin selvästi pitää itseään ihan hyväkroppaisena:D
että olin laihduttanut 14 kiloa, koosta 42 kokoon 36. Se että meneekö sulle sitten koko 34 en tiedä, riippuu varmaan ruumiin rakenteestakin esim hartioista,rinnoista jne. Myös siitä paljonko lihaksia tulee matkan aikana. lihaksetkin vie vaatteissa tilaa.
Mutta hei, sehän on sun oma kroppasi- jos sinä olet tyytyväinen itseesi nyt tai 38 kokoisena niin se on sulle just hyvä.
Epäilen että alkuperäinen tarkoituksesi oli tulla hakemaan kehuja täältä av palstalta tyylin ethän sä mitään laihduttamista tarvi koska oot jo nyt hyvän näköinen tai korkeintaa 5kg pois niin ok.
Olet tyypillinen "laihduttaja" jolla ei pää yksinkertaisesti riitä siihen mitä laihduttaminen ja elämäntapojen muutos vaatisi.
Täältä palstalta on ihan turha mitään neuvoja kysyä koska suurin osa on samaa porukkaa kanssasi. Kaikesta valitetaan mutta mitään ei olla valmiita tekemään.
Ja kuten aikaisemminkin on mainittu kyllä tuosta kropasta lähtee 15kg helpolla. Kaikki sen jälkeinen on itsestäsi kiinni.
Ps. Itselle ja omalle peilikuvalle pystyy valehtelemaan yllättävän kauan..
että olin laihduttanut 14 kiloa, koosta 42 kokoon 36. Se että meneekö sulle sitten koko 34 en tiedä, riippuu varmaan ruumiin rakenteestakin esim hartioista,rinnoista jne. Myös siitä paljonko lihaksia tulee matkan aikana. lihaksetkin vie vaatteissa tilaa. Mutta hei, sehän on sun oma kroppasi- jos sinä olet tyytyväinen itseesi nyt tai 38 kokoisena niin se on sulle just hyvä.
että joistakin vaatteista pitää ottaa se 38. Eli olen 160cm pitkä ja painoin 72 kiloa ja vaatekoko oli 40/42. Siis 14 kiloa pienempänä 36/38 ja painan nyt 58kg ja vieläkin olisi ylimääräistä-jonkin verran reisissä ja persiissä. Joten en usko että 15 kilon pudotuksella liian laihaksi menet varsinkin jos saat lihaksia kroppaasi.
Mutta jostainhan sitä on aloitettava ja varmasti lopullinen hyvänolon paino kirkastuu sinulle matkallasi.
että joistakin vaatteista pitää ottaa se 38. Eli olen 160cm pitkä ja painoin 72 kiloa ja vaatekoko oli 40/42. Siis 14 kiloa pienempänä 36/38 ja painan nyt 58kg ja vieläkin olisi ylimääräistä-jonkin verran reisissä ja persiissä. Joten en usko että 15 kilon pudotuksella liian laihaksi menet varsinkin jos saat lihaksia kroppaasi.
Mutta jostainhan sitä on aloitettava ja varmasti lopullinen hyvänolon paino kirkastuu sinulle matkallasi.
Jos noissa mitoissa pitää käyttää kokoa 38. Itse olen 163/68, ja housut mulla 38. Yläosat sitten taas 36/38.
että joistakin vaatteista pitää ottaa se 38. Eli olen 160cm pitkä ja painoin 72 kiloa ja vaatekoko oli 40/42. Siis 14 kiloa pienempänä 36/38 ja painan nyt 58kg ja vieläkin olisi ylimääräistä-jonkin verran reisissä ja persiissä. Joten en usko että 15 kilon pudotuksella liian laihaksi menet varsinkin jos saat lihaksia kroppaasi. Mutta jostainhan sitä on aloitettava ja varmasti lopullinen hyvänolon paino kirkastuu sinulle matkallasi.
Jos noissa mitoissa pitää käyttää kokoa 38. Itse olen 163/68, ja housut mulla 38. Yläosat sitten taas 36/38.
voi olla. 36 kokoiset paidat tahtoo jäädä kiinni olkavarresta ja hartioista, mulla toosi leveät hartiat ja ylhäältä leveä selkä, lisäksi jonku kokoiset tissit. Ja sitte perse on raskas ja reidet aika paksut. Nyt taitaa mennä 36 housut mutta jos vähänkään tulee turvotusta niin että paino lähentelee 60 niin pitää laittaa 38 housut. Vyötärö on kapeimmasta kohdasta 73cm.
tieten voi olla että mulla on pläskiä enemmän kuin sulla, niin olet painavampanakin hoikempi, todennäköisesti niin. Olen kuitenkin vanha muori jo(46) niin luut ja lihakset ei niin tiiviit.
Yritän tässä vielä saada rasvoprosenttia pienemmäksi ja kehoa timmimmäksi.
että olin laihduttanut 14 kiloa, koosta 42 kokoon 36. Se että meneekö sulle sitten koko 34 en tiedä, riippuu varmaan ruumiin rakenteestakin esim hartioista,rinnoista jne. Myös siitä paljonko lihaksia tulee matkan aikana. lihaksetkin vie vaatteissa tilaa.
Mutta hei, sehän on sun oma kroppasi- jos sinä olet tyytyväinen itseesi nyt tai 38 kokoisena niin se on sulle just hyvä.
Omani oli vain ihmettelyä ääneen.
ap
että olin laihduttanut 14 kiloa, koosta 42 kokoon 36. Se että meneekö sulle sitten koko 34 en tiedä, riippuu varmaan ruumiin rakenteestakin esim hartioista,rinnoista jne. Myös siitä paljonko lihaksia tulee matkan aikana. lihaksetkin vie vaatteissa tilaa. Mutta hei, sehän on sun oma kroppasi- jos sinä olet tyytyväinen itseesi nyt tai 38 kokoisena niin se on sulle just hyvä.
Olen myös 160 cm pitkä ja painan 64-65 kiloa (en ole vähään aikaan käynyt vaa'alla). Varmaa on se, että 70 kiloa en paina.:) Olen siis tuota vaatekokoa 40/42 160/65 painolla.
Olen muistaakseni ollut kokoa 38 kun olen painanut 59kg (tästä ainakin 10 vuotta).
ap
voi olla. 36 kokoiset paidat tahtoo jäädä kiinni olkavarresta ja hartioista, mulla toosi leveät hartiat ja ylhäältä leveä selkä, lisäksi jonku kokoiset tissit. Ja sitte perse on raskas ja reidet aika paksut. Nyt taitaa mennä 36 housut mutta jos vähänkään tulee turvotusta niin että paino lähentelee 60 niin pitää laittaa 38 housut. Vyötärö on kapeimmasta kohdasta 73cm.
tieten voi olla että mulla on pläskiä enemmän kuin sulla, niin olet painavampanakin hoikempi, todennäköisesti niin. Olen kuitenkin vanha muori jo(46) niin luut ja lihakset ei niin tiiviit.
Yritän tässä vielä saada rasvoprosenttia pienemmäksi ja kehoa timmimmäksi.
Mulla taas rinnat aika olemattomat, että sekin saattaa vaikuttaa. Vyötärö kapeimmasta kohdasta 72cm. Lihasta on luonnostaan aika mukavasti mulla ja reenillä tullut sitten vielä vähän lisää. Läskiä ehkä 4-5 kg liikaa omaan makuun. Ja ikää mulla on 26. Näin me ollaan erilaisia :)
Olen myös 160 cm pitkä ja painan 64-65 kiloa (en ole vähään aikaan käynyt vaa'alla). Varmaa on se, että 70 kiloa en paina.:) Olen siis tuota vaatekokoa 40/42 160/65 painolla.
Olen muistaakseni ollut kokoa 38 kun olen painanut 59kg (tästä ainakin 10 vuotta).
ap
Nuo mitat kun yhdistää noihin kuviin, niin on päivän selvää, että et kyllä mitään lihaskuntoharjoitteita pahemmin ole tehnyt. Luulin kuvien perusteella sinua n. 75-kiloiseksi. Ei muuta kun salille mars.
T. se 163/68 joka taatusti näyttää hoikemmalta kuin ap.
Pitkään? Sillä vain kyselen kun en näe sulla lihaksia ollenkaan
voi olla. 36 kokoiset paidat tahtoo jäädä kiinni olkavarresta ja hartioista, mulla toosi leveät hartiat ja ylhäältä leveä selkä, lisäksi jonku kokoiset tissit. Ja sitte perse on raskas ja reidet aika paksut. Nyt taitaa mennä 36 housut mutta jos vähänkään tulee turvotusta niin että paino lähentelee 60 niin pitää laittaa 38 housut. Vyötärö on kapeimmasta kohdasta 73cm. tieten voi olla että mulla on pläskiä enemmän kuin sulla, niin olet painavampanakin hoikempi, todennäköisesti niin. Olen kuitenkin vanha muori jo(46) niin luut ja lihakset ei niin tiiviit. Yritän tässä vielä saada rasvoprosenttia pienemmäksi ja kehoa timmimmäksi.
Mulla taas rinnat aika olemattomat, että sekin saattaa vaikuttaa. Vyötärö kapeimmasta kohdasta 72cm. Lihasta on luonnostaan aika mukavasti mulla ja reenillä tullut sitten vielä vähän lisää. Läskiä ehkä 4-5 kg liikaa omaan makuun. Ja ikää mulla on 26. Näin me ollaan erilaisia :)
minun vartalon mallini ei sovi oikein mihinkään normaalikuvaukseen mistään A,H,O,Y tai omena päärynä,banaani mallista,vaan on ihmeellinen sekoitus: V selkä ja hartiat, H keskikroppa raskalla perällä ja reisillä,jonkulainen vyötärö mutta ei kapea, ja olkavarret kerää läskiä, olkapäät ja dekoltee oikein hoikat, sirot nilkat, ja pienet kädet :))
Hauskaa että ap:llä oli tuossa painavammassa "muodossa" tuo koko missä meikällä oli painoa 72kg ja sitten tuo oli yhteistä että 59 kiloisina suurinpiirtein sama koko. Mulla on varmaan 72 kiloisena ollut vähemmän lihasta ja enemmän pläskiä.
Olen myös 160 cm pitkä ja painan 64-65 kiloa (en ole vähään aikaan käynyt vaa'alla). Varmaa on se, että 70 kiloa en paina.:) Olen siis tuota vaatekokoa 40/42 160/65 painolla. Olen muistaakseni ollut kokoa 38 kun olen painanut 59kg (tästä ainakin 10 vuotta). ap
Nuo mitat kun yhdistää noihin kuviin, niin on päivän selvää, että et kyllä mitään lihaskuntoharjoitteita pahemmin ole tehnyt. Luulin kuvien perusteella sinua n. 75-kiloiseksi. Ei muuta kun salille mars. T. se 163/68 joka taatusti näyttää hoikemmalta kuin ap.
tuota kuvaa niin voisin ajatella että silloin 72 kiloisena mulla oli tuon kokoinen ylävartalo ja vähän pienempi alavartalo, vaikka vaikea kyl kuvan perusteella sanoa. Mulla on aika hoikat ja lihaksikkaat sääret kun työmatkat ja muutenkin aina paljon pyöräillyt. Mutta noin hyvä vyötärö ei kyllä ollut,että se kasvoi umpeen kun tuli läskiä.
t se oudon mallinen
jos on tyytyväinen vartaloonsa hieman isompanakin ja on terve. Ap ei ole mitään järkyttävää läskikasaa lähellä nytkään. Joku kilo pois ja kiinteytystä jos susta siltä tuntuu. Ei kyllä kannata täällä paljon mielipiteitä kysellä.
Aika perinteinen lötköläskikroppa ihmiselle joka ei ole eläessään juuri pururadalla tai salilla käynyt.
mitä ap tekee salilla ? oletko treenannut pitkään? Sillä vain kyselen kun en näe sulla lihaksia ollenkaan
Nytkin olen tehnyt lihaskuntoa eri tavoin: viime kuukausina eniten bodypumppia, sitten salia, myös kahvakuulatunteja. On totta, että salitreenini ei ole ainakaan muotoa lyhyitä sarjoja, jotka kasvattaisivat voimaa ja lihasmassaa. Minulla on enemmän toiminnallisia harjoitteita ohjelmassa. On varmaan aika selvää, että jos tekee vaikka punnerrusta tai vuorikiipeilijää
ap
vaatekokoni on tällä hetkellä 40-42 (yläosiin voi mennä 40, alaosat selvästi 42). Jos kuitenkin pudottaisin 15 kiloa, vaatekoko olisi jo 34 (!?). Näinkö pieneen vaatekokoon te laihduttavat kommentoijat tähtäätte?
Itselleni koko 38 voisi olla hyvä ja realistinen, ylimääräiset olisi poissa mutta normaali vartalo.
ap