Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaetaan parhaat teiniaikojen "kusetukset", mä alotan!

Vierailija
30.01.2013 |

Kesällä laitettiin teltta meidän omakotitalon pihalle, vietiin tietty vaihtovaatteet jo sinne valmiiksi. Sit flanelliyökkärit päällä hammaspesun kautta kiltit tytöt lähti korttia pelaan telttaan, japam, meikit naamaan, vaatteiden vaihto ja baanalle ;)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin kaverin kaa meidän kerrotalon kellrin verkkokomerossa ite viiniä. Pullotusvaiheessa ei maltettu heittää ees niitä hiivasotkuja pois vaan nekin pulloon :D Oli se karseen makusta sotkua ja mahahan siitä meni sekasin mutta tuli känniinkin.

Joskus oltiin juomassa yhellä sivukujalla kun äiti meni mun koiran kanssa ohi. Kumpikaan ei huomannu, mun koiralla oli näköjään tosi "hyvä" hajuaisti.

Vierailija
42/46 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin varsinkin viikonloppuna mukamas nukkumaan yläkertaan jo siinä ysin aikaan. Isä kyllä ihmetteli, että olenkohan jotenkin sairas kun olen aina niin väsynyt?!

No niin olinkin väsynyt kun riekuin sitten yömyöhään kaupungilla. Karkasin yläkerrasta, kun portaat sieltä tuli sellaiseen pikkueteiseen eli en joutunut menemään varsinaisen asunnon kautta.

Hiljaa piti hipsiä takaisin, ihmettelen kyllä miten en muka jäänyt kiinni?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun jälkeen vietiin juomat hautuumaalle mahdollisimman vanhan haudan taakse piiloon ja kotoa saattoi lähteä illanviettoon rehellisesti ihan ilman juomia. Pieni ihme kyllä, kun aina oli juomat tallella.

Vierailija
44/46 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tosi tapahtui paljon vanhempana.

ystäväni sisko oli aina tosi reilu ja meitä 2 v vanhempi. Olin kultasepän liikkeessä töissä lauantaiapulaisena ja kerran sinne tuotiin romukultana vanha kihlasormus.

Mä lunastin sen itselleni ja keksittiin loistojuttu, että pidetään polttareita.

Koska ystäväni sisko oli vanhin, pienennettiin sormus hänen nimettömään ja aina välillä oli polttarit Turussa, Tampereella jne jne, itse asuttiin pienessä tuppukylässä, liftattiin aina isompiin kaupunkeihin.

Kyllä oli hauskaa. Viikolla aina askarreltiin jotain hölmöä, joita morsian sitten seuraavana lauantaina myi ja saatiin aina todella paljon rahaa. Niillä rahoilla vedettiin kaikki kunnon kännit.

Vielä tänä päivänäkin kaikki muistamme yhden kesän, jolloin morsiamella oli 8 polttarit.

Vierailija
45/46 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee homma oli kuljettaa luokkaretkiristeilylle viinat mukaan. Laukut tarkastettiin satamassa kuulemma (no ei ainakaan meidän reissulla). Shampoopulloihin vaan juomia sitten...

Ja yökylään oli pakko mennä kaverille, kun "sen äiti on iltavuorossa" ja kaveria "pelottaa" olla yksin kotona. Niin, se äiti oli työtön alkoholisti joka osti lapsillekin juomat :/

Menin "kaverin mökille" vaikka oikeasti ryypättiin koko viikonloppu täysin toisen kaverin luona. Oi aikaa ennen kännyköitä!

Kaljaa haettiin kaupungin toisella puolella olevasta kaupasta. Päälle äidin jakkupuku ja kaverin eronneen äidin kihlasormus sormeen. Läpi meni, silloin.

Ja tietty "olin hammaslääkärissä" aina kun haluttiin lintsata koulusta. Tai "meillä on taksvärkkipäivä" kun mentiin kavereille päiväksi löhöämään. Aika usein oli niitä taksvärkkipäiviä.

Vierailija
46/46 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin alaikäisinä väärennettyä kirjastokorttia henkkarina käyttäen kaljaa.