Lue keskustelun säännöt.
Kerro, mitkä ovat fiilikset juuri nyt asteikolla 1-10
30.01.2013 |
Täällä hieman takkuaa mun oleminen. Kumpa ei olis taas tulossa masisjakso. Siispä annan numerosi vain 5.
Kommentit (4)
hirveen surullinen olo toisen ihmisen puolesta, sit seuraavaks se taustavitutus, mikä on kroonistunut jo...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
duunit vituttaa niin paljon mutta pitää olla onnellinen siitä että on duunia...
Flunssa päällä ja nenä tukossa, ulkona inhoamani vuodenaika, mutta toisella puolella kolikkoa on, että päivät pitenee ja kevät on kohta ovella :)
yt:t päättyi tänään ja huomenna sitten saa jotkut työkavereista irtisanomisilmoitukset. Vituttaa rankasti mennä töihin huomenna.