Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt digiboksinerot vastaamaan?
30.01.2013 |
eli saatiin vanhemmiltani antennitalousvalmis taulutelkku, mutta meillä onkin kaapelitalous.
Miten kytkemme tallentavan digiboksin, jotta kaikki toimii eli mitkä piuhat minne? HDMI on.
Kommentit (2)
mutta minulla onkin sukset. Voinko luistella luistimilla?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mut jos on, se vaan seinään antennikaapelilla ja HDMI-kaapeli telkun ja boksin välille. Siis jos siinä boksissa on HDMI-lähtö?
Mitkä noi teidän laitteet on?