Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvolalääkäri 28.raskausviikolla, ei sisätutkimusta.. Muilla?

Vierailija
30.01.2013 |

Esikoista kun odotin muistaisin että lääkäri teki kyllä sisätutkimuksen, nyt totesi vain että ei ole syytä tehdä vaikka yritin sanoa että on supistellut aika paljon, välillä kivuliaastikin.

Tämä lääkärikäynti ei eronnut th-käynnistä mitenkään! Tai no, sen verran että lekuri jatkoi sairaslomaani, katsoi että juu, taitaa olla liitoskivut aika pahat kun tuskin pääsin tutkimuspöydälle että sai kuunneltua sydänäänet.

Onko muile tehty sisätuktimus neuvolalääkärissä näillä viikoilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla joka raskaudessa (3) on tehty sisätutkimus lääkärikäynneillä, eihän niitä muuten kukaan tee?

Vierailija
2/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja varaa uusi aika, vaikka eri ihmiselle sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että soittaisin terkkarille ja kysyisin että onko nyt oikeasti heillä ihan normikäytäntö ettei yhtään katota mikä on tilanne...

Jotenkin en vain saanut sit mitään sanottua/vaadittua kun ei se noteerannut mitenkään sitä että sanoin että kivuliaita supistuksia on ollut ja että vähän huolissani olen ollut.. Totesi vaan että se on ihan normaalia, ja kun niitä liitoskipujakin on niin voi olla että kuvittleen että on kipeitä ne supistukset....

Vierailija
4/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas kuulostaa oudolta etta siella Suomessa tehdaan noin monta sisatutkimusta. Itse asun euroopassa, eika minulle tehty raskauden aikana yhtaan sisatutkimusta. Ennen suunniteltua kaynnistysta ainoastaan tekivat yhden kerran.

Vierailija
5/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas kuulostaa oudolta etta siella Suomessa tehdaan noin monta sisatutkimusta. Itse asun euroopassa, eika minulle tehty raskauden aikana yhtaan sisatutkimusta. Ennen suunniteltua kaynnistysta ainoastaan tekivat yhden kerran.

Tehdään minusta 4kertaa, nt-ultran yhteydessä, rakenneultrassa, ja neuvolan lääkärintarkastuksissa joita on kaksi muistaakseni, yksi suurinpiirtein näillä viikoilla kun ap:lla on, ja yksi lähempänä synnytystä.

Millainen seuranta siellä noin muuten on? Ja missä?

Vierailija
6/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolalääkäri vain totesi, että ei ole tarvetta tehdä sisätutkimusta, ja asia jäi siihen. Sisätutkimus tehtiin neuvolalääkärissä vasta viikolla 36.

Vierailija
7/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään minusta 4kertaa, nt-ultran yhteydessä, rakenneultrassa, ja neuvolan lääkärintarkastuksissa joita on kaksi muistaakseni, yksi suurinpiirtein näillä viikoilla kun ap:lla on, ja yksi lähempänä synnytystä.

Ei mulle tehty nt- tai rakenneultran yhteydessä sisätutkimusta, ei siis ollut puhettakaan sellaisesta... Paikkana oli Naistenklinikka.

Vierailija
8/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen seuranta siellä noin muuten on? Ja missä?

kun siellä toisen lapseni sain. Vasta kun meni synnyttämään katsottiin ensimmäisen kerran niitä paikkoja. Lääkäri ei katsonut silloinkaan kun totesi että kun olen jo yhden ison lapsen synnyttänyt onnistuneesti niin tuskin tässä lääkäriä tarvitaan, mutta että hän on kyllä hälytyksen päässä jos jotain ongelmia tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän