Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljon saa kultasormuksista pantattaessa?

Vierailija
30.01.2013 |

haluan päästä näistä eroon, vaikka eivät arvokkaita ole, olisivatkohan yhteensä maksaneet n. 200e. osaako joku arvioida?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä parikymppiä saat

Vierailija
2/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se menee painon mukaan. Kai niistä jotain saa mut kandee myydä ne suoraan jonnekin kultarahaksi -juttuun jos ei halua niitä enää takaisin. Kullan arvo nousee koko ajan. Pantatessa saa kuitenkin vain ehkä viidenneksen arvosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullan painosta, kiville ei niin ihmeemmin mitään lasketa, pitsi jos on jku suuri timantti, sälällä ei juuri ole arvoa jos on kevyitä ei juuri mitään..tässä muuten tulee mieleen kun ihmiset ostelee niitä 9karaatin sormuksia, jota saa nykyisin kullaksi mainita, ennen ei saanut, niistä ei kyllä mitään saa, tulee nolo tilanne jos semmosii menee panttaamaan.

Vierailija
4/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin syksyllä 6g kultakoruja ja sain muistaakseni satasen. Mulla oli pieni rippiristi ketjuineen ja parittomia korviksia. Jostain noista nettifirmoista olisin varmaan saanut enemmän, mutta luotin enemmän siihen että sain arvion kasvotusten.

Vierailija
5/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimessä lähettäkö mihinkään kultarahaksi-myyntiin. Siellä vasta surkeasti saakin! Ennemmin pantatkaa

Vierailija
6/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tammikuun alussa kultakoruja Kultapiste.comiin, he maksoivat 14 karaatin kullasta 24e/ g, mikä oli paras löytämäni hinta netissä. Kauppakeskuksessa oli Goldbuyers jotka maksoivat vain12e/g 14 karaatista....

Mielestäni hyvän hinnan sain!

Vierailija
7/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat metallista saman hinnan kuin romukauppiaalta, eikä sinua huijata!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi