Miksi puhutaan tähän tyyliin: "suomalaisilta naisilta SAA pillua"?
Minusta tuollainen puhetapa implikoi, että nainen antaa pillua, mutta ei itse saa mitään vaihdossa. Eihän se niin mene!
Kommentit (29)
mitenkä te, arvon suvaitsevaiset ja sivistyneet rouvat,
asian ilmaisette?
antaa seksiä?!?
harjoittaa yhdyntää/harrastaa seksiä/paukuttaa menemään valitsemansa henkilön kanssa. Minustakin kieltämättä outo ajatustapa, että nainen on se, joka väistämättä joutuu antamaan jotain.
Minusta tuollainen puhetapa implikoi, että nainen antaa pillua, mutta ei itse saa mitään vaihdossa. Eihän se niin mene!
Kun se maailmanlaajuisesti on kuitenkin vielä huonon naisen merkki. Vain Pohjoismaissa taidetaan ajatella niin, että se vapaa sekstailu on ok. Muu maailma ajattelee vaan, että ovat huonoja naisia. Seurusteluun ja vaimoiksi tuollaiset naiset eivät kelpaa, yhden yön panopuiksi kyllä.Ja tää ei ole siis mikään mun mielipiteeni, vaan näin ajatellaan ihan yleisesti muissa maissa. Suomalaiset voivat ihan vapaasti inttää sen olevan tasa-arvoa, mutta sitä se ei muun maailman silmissä ole.
ja Suomen viitekehyksessä.
Ap
Mä itse ajattelen, että kyllähän se on molemmilla sukupuolilla huono juttu. Mulla itselläni seksi vaatii tunteita ja tuollainen yhdenyönpanojen harrastaminen ei tunnu oikealta. Siinä on myös riskinsä.
Jos joku sitä tekee, niin mun puolestani ok. Se ei ole multa pois. Mulle se ei sovi, eikä se musta tunnu oikealta. Se, että antaa halujen hallita ja sekstailee tuntemattomien kanssa, kertoo mulle myös siitä, ettei sellaisella ihmisellä ole samat arvot ja moraalikäsitys kuin mulla, joten ei ole mun tyyppiseni ihminen.
Ihmisten moraalikäsitykseen taitaa kaikki nuo halventavat puheet perustua. Yleinen moraalikäsitys ei hyväksy vieläkään vapaata sekstailua. Sitä pidetään löyhämoraalisten hommana. Puhutaanhan tietynlaisista miehistäkin halventavaan sävyyn. Eikä kukaan taida omaksi ukokseen haluta mitään pelimiestä? Miksi?
" vittu hei, siltä saa pillua" kuulitko Kake?
Kahleista murtautunut vapaa sukupuolikulttuuri toteutuu Suomessa, juuri se mitä 60-luvulla haaveiltiin. Naiset ovat vapautuneita, aktiivisia toimijoita. Eikö se sitten olekaan hyvä?
Kahleista murtautunut vapaa sukupuolikulttuuri toteutuu Suomessa, juuri se mitä 60-luvulla haaveiltiin. Naiset ovat vapautuneita, aktiivisia toimijoita. Eikö se sitten olekaan hyvä?
kun se 'antaminen' just viittaa antautumiseen. Vai meinaatko että sillä tarkoitetaan sitä että nainen tulee dominoivasti laittamaan sulle pillua ja sähän vittu OTAT sen rämemajavan vastaan perkele.
Kaltaistesi idioottien vuoksi ei miehet nappaa. Ollaan niin olevinaan ja muille naureksitaan ilman muskeleita.
seksuaalisesta vallasta. Naisella on jotain kovin "arvokasta", jota ei saisi antaa. Nainen ei halua seksiä vaan säännöstelee sitä miehelle, joka puolestaan haluaa aina seksiä. Itsenäinen ja seksihaluja omaava nainen on pelottava kaikkien kannalta (vie valtaa myös pihtaajilta)
seksuaalisesta vallasta. Naisella on jotain kovin "arvokasta", jota ei saisi antaa. Nainen ei halua seksiä vaan säännöstelee sitä miehelle, joka puolestaan haluaa aina seksiä. Itsenäinen ja seksihaluja omaava nainen on pelottava kaikkien kannalta (vie valtaa myös pihtaajilta)
Päivän järkevin teksti, kiitos tästä.
Ja kuvastanee kirjoittajansa henkistä maisemaa. Ei siis kovin kaunista.
Joku "pillun antaminen" tai "kyrvän saaminen" on niin ala-arvoista kielenkäyttöä, että pahaa tekee.
Mä ainakin rakastelen. No, teille patjoille kai panot ja saamiset ja naimiset lienee ihan normaalia kieltä.
Sanoisin kuitenkin, että kyllä se sänkyyn meno on - ja pitäisi olla - niin iso asia, että siinä jotakin molemmin puolin annetaan. JOtakin muuta kuin se ruumiinosa. Mä en harrasta seksiä noin niinkuin ööh, harrastemielessä.
rakkaalla lapsella on monta nimeä