Älkää ihmiset missään nimessä suostuko kylppäriremonttiin!
Voi helvetti tätä suihkuttoman elämää. Joka hetki saa pelätä haisevansa ja näyttävänsä likaiselle.
Eikös 2000 luvulla ole lain mukaan jokaisessa asunnossa oltava pesumahdollisuus? Meillä on laitonta ja miestä ei haittaa yhtään
Pyykin pesu tai pesemättömyys on myös iso ongelma.
Olen kurkkua myöten tätä täysi. Taitaa mun hermot mennä ja kämppä myyntiin ennenkuin remppa on ohi.
Kommentit (7)
niin ei rempata. Antaa olla vaan ne vedet siellä rakenteissa. Okei. Onhan se tietysti parempi ettei vaan haise itse. Haisee vaan se talo.
Tai sitten voi käydä esim. työpaikalla suihkussa...
Jokainen järjestää olosuhteensa itse putkiremontin ajaksi. Mikset vuokrannut vaikka yksiötä itsellesi siksi ajaksi? Taloyhtiön remontista tiedetään aina vähintään vuosi etukäteen, joten ei voi väittää, että tuli yllätyksenä.
Remontteja ei tehdä huvikseen, vaan sen takia, että talo säilyisi asumiskuntoisena eikä sitä laitettaisi asumiskieltoon. Sillä niin lopulta käy taloille, joiden teknisestä kunnosta ei huolehdita.
puute pari viikkoa ei kuitenkaan ole niiiin kamalaa.
Jos vettä tulee keittiöön, osta vateja ja sankoja ja pese itsesi hyvä ihminen!! Mies auttaa tukanpesussa, kaataa vettä kannulla tukanhuuhtelua varten tukkaasi.
Onko teillä WC pytty?
Jos on pese alapääsi limukkapullon avulla. Täytä se vedellä ja lotraat sitä vettä ja saat senkin homman tehtyä.
Pyykkien kanssa jonnekin kyläpaikkaan tai sitten pesulaan.
Pikkupyykin voit pestä kotona.
Jos taloyhtiössä on vaikka 100 huoneistoa niin ei sitä koko talon remonttia pysty yksi av-mamma estämään, vaikka kuinka polkisi jalkaa. Remonteista äänestetään, useimmiten periaatteellan neliö ja ääni.
osta kausikortti uimahalliin ja sauno siellä vaikka joka päivä.
Jos vuokra, saatte vuokran allennusta jos oma, olisitte miettineet tarkemmin.