Kouluikäisten poikien äidit? Onko teidän poikien "pippelit" kasvaneet missä iässä?
Ihan asiallisesti kysyn. 6- v pojalla on huomattavasti isompi kuin 9-v veljellään. Alkoikin sitten tänään ilkkua, että "miten sinulla on noin pikkuinen pippeli". 9-v poika on muuten suht pitkä poika ja pippeli on semmonen parisenttinen " pikkulapsen pippeli".
Kommentit (5)
Olisiko mahdollista, että kyseessä olisi ns. "piilopippeli"? Joka siis ihan normi kokonen, mutta ns. "jemmassa" vatsarasvan alla?
Kyseiselle jutulle ei ole varsinaista lääketieteellistä termiä (kun ei mikään sairaus), mutta kauneuskirurginen toimenppide voi helpottaa tulevaisuudessa (niin henkisesti kuin fyysisestikkin).
lapset alkoivat keskenään "vertailemaan". Typerä kysymys, mutt alkaako kasvu vasta murrosiässä vai kasvaako se suhteessa muuhun kroppaan? Tietysti olmme erilaisia, mutta en ole asiaan perehtynyt.
Mutta olen miettinyt naisihmisenä samaa. Olen myös ammatissa missä lapsille vaihtelen vaippoja joten monia pippeleitä on tullut nähtyä, ja vaikka mitään vertailuja en ole suorittanut, pistää silti kokoerot välillä silmään! Voiko muka alle kouluikäisiltä jo nähdä että minkäkokoinen varustus on sitten isompana.
veljeksillä on ihan erikokoiset pippelit, pienemmällä on isompi kuin isommalla. isompi on 6.luokkalainen ja on ihan nysä pikkupojan pipuli.
Taidat itse olla pervo