Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko valittaa jos teidän perheelle jäis käteen 9100e/kk?

Vierailija
29.01.2013 |

Siis verojen jälkeen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei mitkään tulot riitä.

Noilla tuloillahan pitäisi jo rahan tehdä rahaa ja säästöön jäädä vaikka kuinka paljon.

Uskomatonta valittaa, kun kuitenki ulkomaille raahataan koko perhe monta kertaa vuodessa ja eletään _todella_ suuressa asunnossa.

Itse eläisin hieman kitsaammin ja sijoittaisin noita rahoja. 10v päästä voisi sitten piehtaroidakin.

Vierailija
22/31 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että verottaja vie Suomessa. Perheverotusta halusi jutun mies ja olen samaa mieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroprosenttisi huitelisi 50 kieppeillä. Siitähän tässä on kyse. Kaverilla ei ole motivaatiota enää edetä uralla kun kaikki häviää verottajan kouraan.

Ai, minä luulin että tässä oli kyse siitä että kehtaisinko aukoa päätäni jos kuukaudessa jäisi tuon verran käyttörahaa :) Ja ei, en valittaisi.

Vierailija
24/31 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulot olisivat 18 000 e.

Vierailija
25/31 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elää nuukasti, pärjää aina. Tuhlareille mikään ei riitä. Minä olen tuhlaaja.

Vierailija
26/31 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt talouden nettotulot ovat yhteensä noin 2300e.

Vierailija
27/31 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kiristelisin veroprosentille hampaita, mutta olisin kutenkin varsin tyytyväinen perheen rahatilanteeseen. En tod. kehtaisi valittaa julkisesti tilanteessa, jossa perheen nettotulot ylittävät merkittävästi keskivertoperheen bruttotulot.

Meillä jää käteen noin 7000 euroa kuussa ja mielestäni olemme erittäin hyvätuloisia ja voimme elää leveästi. Meillä on 170 neliön omakotitalo Helsingissä, kotiapulainen, matkailemme ulkomailla ja kotimaassa, kaupassa ei tarvitse metsästää tarjouksia vaan voi ostaa sitä mitä tarvitsee ja haluaa. MAksamme veromme ilman kitinää, koska saamme kuitenkin edullisen päivähoidon ja ilmaisen koulutuksen 3 lapsellemme.

Vierailija
28/31 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä varmaan rahasta, mutta onhan sitä elämässä paljon muutakin mistä valittaa. Vain mielikuvitus on rajana.

Vierailija
29/31 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja netto siitä oli noin 7600€. Tulomme ovat nykyään yhteensä 7300€, netto nyt vähän alle 5000€.

Onhan tää Suomen verotus jotain ihan todella naurettavaa. Me emme ainakaan viitsi enää tehdä samaan tahtiin töitä, kuin ennen; ei siitä saa tarpeeksi rahallista hyötyä tässä maassa.

Voisimme palkata työntekijöitäkin, mutta emme viitsi, koska tässä rakkaassa maassamme on myös pienyrittäjyys tehty niin kovin vähän kannattavaksi - ettei se kannata.

Tosi harmillista, koska meillä olis superkivat työpaikat tarjolla ja pystyttäisiin maksamaan tosi reilua palkkakin vielä...Huoh...

Vierailija
30/31 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan hyvin toimeen tuolla summalla, vaikka maksaisimme sen 7000 e/kk asuntolainaa. Meitä on vain neljä, mutta asumme Helsingin kantakaupungissa.

Vierailija
31/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tekee mieli valittaa niin ajattelen mummojani, nuorena leskiä. 6 ja 4 lasta ja lainaa ja kaksioon ahtautuivat..Kuinka faija haki kunnan jauhoja. Faija itki kun luki ekan kerran Päätalon kunnan jauhot..

Varakkaillahan ei ole ikinä tarpeeksi?

Itse elätän kolmea lasta kolmella tonnilla. On leipää koti vaatetta ja ruokaa mahassa. En kehtaisi valittaa en..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan