Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rintaliivien koot! mikä ihme niissä on?

Vierailija
29.01.2013 |

Lähinnä tuon rinnanympärys mietityttää. Mittanauha näyttää rinnan alapuolelta 72 cm, mutta silti kokoa 65 olevat liivit matkustelevat minne sattuu. Ilmeisesti ympärysnauhan alle pitäisi mahtua pari sormea, mulla mahtuu kyllä vaikka nyrkki! Eivätkö ne koot pidä ollenkaan paikkaansa? Onko muilla samaa ongelmaa? Kaiken järjen mukaanhan 70-kokoiset liivit pitäisi olla minulle sopivat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain 83-84cm, ja rintsikoiden koko on 75H. Kokeilemallahan ne selviää parhaimmat, mulleki myyjä toi ensin 80 ympärykseltään olevat liivit mut oli liian lerput.

Vierailija
2/4 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän olisi semihyvä rintaliivikokolaskuri? Mulla mitat 72/87 ilman rintaliivejä, tulee laskureista 70C (mimosette) 65F (lumilingerie) ja 60E (change).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin järkeeni kävisi, että kun puhutaan rintaliivien ympärysmitasta, se olisi tosiaan sama kuin ympärysmitta rintojen alta. Näin ei kuitenkaan ole.

Vierailija
4/4 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rinnanalus on jämpti 75cm ja silti rintsikoissa ympärysmitta on aina 70 ja sekin menee vaivatta kiinni sisimmästä hakasesta.

Jos otan oikeaoppisesti liivit, jotka menevät kiinni uloimmasta tai keskihakasesta, ympärys on jo 65, mutta silloin kupit ovat liian kapealla. Urheiluliivit taitavat kaikki olla ympäryksellä 65...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi