Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhin esine mikä kodistasi löytyy?

Vierailija
28.11.2012 |

Mulla samppanjavispilä. Saanu lahjaksi. En ole ikinä käyttänyt enkä ikinä tule käyttämään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin mokoman,kun ajattelin että saan sillä kätevästi ruokalaskua pienennettyä, kun teen itse enemmän ja helposti.Pesu ja laitteen kokoaminen käyttökuntoon kutakin tarvetta varten vei hermoja ja aikaa ja kone jo ekalla viikolla rikki, meni takuuseen.Sain uuden tilalle.Tuolla on paketissa seisonut jo pari kuukautta, kun on liian työläs opetella käyttöohjeet, mikä osa mihinkin tarkoitukseen jne.

Vierailija
2/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on noita turhia esineitä, mutta kuntopyörä vie eniten tilaa, joten siksi kaikkein ärsyttävin.

Olemme ihan liikunnallisia ja ajattelimme, että kuntopyörää olisi kätevä polkea talvisin tv:n edessä. NOT! Ruma ja iso kapistus, ei todellakaan jakseta katsella sitä olohuoneessa, joten pölyttyy nyt käyttämättömänä työhuoneen nurkassa jo kolmatta vuotta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutosta toiseen kulkee mukana, mutta toiminnassa se on ollut viimeksi yli 20 vuotta sitten

Vierailija
4/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa sellaisen tomaattikukan (osaan saman siis ihan veitselläkin) jääny perinnöksi anopilta. Samasta osoitteesta rantautui meille teline munien keittämiseen (teräksinen, munat laitetaan siihen ja sitten kattilaan veteen. Ihan nyvin kypsyvät ilmankin...

Vierailija
5/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta saatu käyttämättömänä ja sellaisena pysynyt meilläkin. Onneksi kellarissa on tilaa.

Vierailija
6/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niin vihaan sitä kukkumista joka helvetin tunti!

Vierailija
7/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin hiljattain ja karsittiin kaikki romu pois.

Tai juu, ehkä koiran oma nojatuoli, joka on nykyään parvekkeella. Ei se siinä koskaan istu. Voisi heittää hemmettiin koko röhjön!

Vierailija
8/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niin vihaan sitä kukkumista joka helvetin tunti!

muutenhan se on kaunis koristeena.

Vierailija
9/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä on joka hemmetin huoneessa :(

Vierailija
10/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviinin ilmaamiseen siis. Saatu joku joulu töistä. En osaa hienostella sen kanssa. Vie hirveästi tilaakin kaapissa.

Vierailija
11/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koriste-esineet on turhia, vaikka niistä tykkäänkin.

Vierailija
12/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri mitään turhaa, mutta mieheltä löytyy kaikkea ihme roinaa, jota voi ehkä joskus tarvita. Viimeksi esim lamppua asentaessa joku monta vuotta säästelty sähköjohdonpätkä pääsi käyttöön... No, eipä sekään kai sitten ollut turha, mutta suuri osa niistä rojuista jää kyllä oikeasti käyttämättä.

Vierailija
13/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on pieneksi jääneitä vaatteita, mattoja, kattolamppuja, kankaanriepuja, pyöränistuin, leluja, joilla ei leikitä....

Vierailija
14/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni löytö, jolla saa imuroida pois kuminmurut. :-P

Vierailija
15/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin turhin kapistus on sellainen kntoilumaite. Mies halusi sen välttämättä vnhemmiltani, kun he muuttivat. Ei ole ikinä käyttänyt. Tuolla se vie tilaa autotallissa.

Mä olen niin todennut, että kotona kaikki kuntoilulaitteet on turhia, ei niitä tule kotona käytettyä!

Vierailija
16/16 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasinen, laakea kynttilänen alus. semmonen, missä on yksi "reikä" johon keskelle voi yhden tuikkukynttilän pistää ja laakeille reunoille mahtuu viisi muuta tuikkua.

En saa siitä steariineja ja hintalapun jättämää rumaa tahraa puhdistetuu sitten millään joten turha se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän