Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rytmihäiriöistä...

07.12.2005 |

ajattelinpa kysellä teidän muiden kokemuksia tässä lääkäriin pääsyä odotellessa. Olen täältä lukenut muillakin raskauden aikaisista rytmihäiriöistä, joita itselläni nyt ilmennyt,. tässä toisessa raskaudessa. Aluksi syönnin jälkeistä inhottavaa sykkeen kiihtymistä, joka nyt tuntuu olevan jo hieman aisoissakin, mutta nämä muljahtelut!!! aina mulla on näitä lisälyöntejä ollut, eli tuntuvat ikäänkuin sydän muljahtaisi ja jättäisi lyönnin vväliin, mutta nyt satunnaisen muljahtelun lisäksi olen huomannut, että vasemmalla kyljelläni en voi enää maata lainkaan, silloin nuo muljahtelut alkavat. päättyvät heti kun vaihdan asentoa... Tosin niitä toki muutoinkin tulee, nytkin tänään ja tätä kirjoittaessani muljautuksia tullut useita!!! Raivostuttavaa ja hieman huolettavaakin... Onko muilla siis vastaavaa tuollaista asennosta riippuvaista muljuamista? Olen sydän ultraan ja kardiologille manossa, mutta vasta taamikuun lopullla joten tässä yritän huoltani hoitaa... Kertokaahan kokemuksistanne, jos muita vastaavia vaikka löytyisi, itsellä LA maaliskuussa. Kiitos ja kaikille mukavaa odotusta!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako tää sua, mutta mulla on kanssa ollut noita rytmihäiriöitä selvästi useammin nyt alkuraskaudessa, ja tuntuu että kun pulssi on noussut muutenkin raskauden myötä niin nekin sitten tulee helpommin. En tiedä. Mulla on niitä iltaisin ja liittyy jotenkin sellaiseen ihme olotilaan, että tuntuu ettei pysty rauhottumaan ja sitten jotenkin hyperventiloi tai jotain? En tiedä. Toivottavasti sulla syy selviää ja saisit niihin apua!

T;Moonagirl 10+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla