Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varhaisultra, sikiö ei vastaa viikkoja

Vierailija
29.01.2013 |

Meillä suuri huoli pikkuisesta. Oltiin viime viikon tiistaina varhaisultrassa, jolloin sikiön piti vastata viikkoja 9 kuukautisista laskettuna, mutta ultrassa näkyikin vain sikiöpussi 7;5mm eli lääkärin mukaan raskaus max 4 viikkoa tai mennyt kesken varhaisessa vaiheessa. Nyt pelottaa tuo jälkimmäinen, vaikka onkin ollut epäsäännölliset kuukautiset. On tuo sen veran iso heitto kuitenkin. Torstaina ultraan ja toivotaan, että silloin löytyy sikiö ja syke... Muutoin edessä tyhjennys ja suurin suru ikinä... Samaan aikaan sain tietää ystävän odottavan vauvaa samoilla viikoilla kuin minä, jos siis kaikki menee hyvin. Kenelläkään kokemuksia noin isosta heitosta ultrassa? 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasiko lääkäri sanoa mitään syytä noin isohkolle heitolle?

Ainoastaan epäsäännöllisen kuukausikierron, että sen vuoksi ovulaatio sijoittunut eri kohtaan.

Vierailija
62/65 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varhemmin ultra tehdään, sitä tarkempi se viikkojen arvioinnissa on.

Mut ultrasi itse Cacciatore ja sanoi että noilla viikoilla voi tulla melkein mitä tahansa tulosta. Rauhassa odottelua jos ei vastaa viikkoja.

Voi se siellä vielä olla! :-) Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja sotki epäsäännölliset kuukautiset

Mulla myös näkyi ultrassa ruskuaispussi ja lääkäri varoitti mahdollisesta keskeytyneestä keskenmenosta.

Muutaman viikon jälkeen ultrattiin uudelleen ja tunne oli mieletön, kun huoneen täytti sydäme syke

Vierailija
64/65 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantyyppinen tilanne paitsi että oli myös verenvuotoa. Testi näytti + noin viikolla 4 ja viikolla 7 vuotoa ja yksityiselle ultraan jossa ei löytynyt mitään kohdusta.Jossain viikolla 8 TYKSiin lähete kun epäiltiin kohdunulkoista. Löytyi sikiöpussi mutta ei sykettä. Viikon päästä uusiksi ja sitten löytyi jo syke :) Olin aivan varma että on keskenmeno kohdallani mutta kaikki päättyi onnellisesti ja raskaus meni hyvin.

Vierailija
65/65 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa ap, onnea kovasti! :) Itselläni rv 5+6 menossa, ja olen parin viikon päästä menossa yksityiselle ultraan. Kukin taaplaa tyylillään, mutta itse ajattelen täysin päinvastoin kuin ne jotka kommentoivat "miksi ihmeessä sinne ultraan pitää niin aikaisilla viikoilla rynnätä", eli nimenomaan haluan tietää mahdollisimman varhaisessa vaiheessa jos jokin on pielessä, muuten pettymys on vielä rajumpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi