Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko käsikakkaus pelkästään suomalainen ilmiö?

Vierailija
29.01.2013 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan käsikakkaus sentään!

Vierailija
2/48 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä juttu on totisinta totta?! Käsikakkaus :) En oo elläissään kuullu saatikka voi kuvitellakkaan että kukaan aikuinen kakkaa käteen!! Hyi yök!! Taittakaa hyät ihmiset paperia pöntön pohjalle niin ei kuulu ääniä aikä synny vauhtiraitoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää niin hauskaa .. heh heh ... :D

Tuli muuten mieleen, että tuleekohan tuossa numerosarjassa vain vaille tuhat numeroja?

Vierailija
4/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neuroottinen, ei normaalin ihmisen-ilmiö!

Vierailija
5/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tutkimusmatkailijat Afrikkaa kolutessaan raportoivat apinoiden inhottavasta tavasta ulostaa käteensä ja heitellä kikkareilla.

Vierailija
6/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neuroottinen, ei normaalin ihmisen-ilmiö!

Vierailija
7/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tutkimusmatkailijat Afrikkaa kolutessaan raportoivat apinoiden inhottavasta tavasta ulostaa käteensä ja heitellä kikkareilla.

Niin keksivät suojata kätensä paperilla.

Vierailija
8/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hajoilee työpöytänsä ääreen"

Vierailija
9/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku helsinkiläisten uusi villitys?

Vierailija
10/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hajoilee työpöytänsä ääreen"

Vierailija
11/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisissä vessoissa on kiusallista kakkia, kun veteen putoava pökäle aiheuttaa nolon plumpsahduksen. Tämän voi välttää siten, että kakki väännetäänkin paperilla vuoratulle kämmenelle ja lasketaan sitten huomiota herättämättömästi pönttöön.

Vòila!

Vierailija
12/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisissä vessoissa on kiusallista kakkia, kun veteen putoava pökäle aiheuttaa nolon plumpsahduksen. Tämän voi välttää siten, että kakki väännetäänkin paperilla vuoratulle kämmenelle ja lasketaan sitten huomiota herättämättömästi pönttöön.

Eihän nyt kukaan täysivaltainen aikuinen voi normaalien vessaäänien tuottamista noin pahasti kammota.

Vierailija
13/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oikeasti ujo kakkaaja. Eikä siinä ole mitään hauskaa. Jos minulla tulee kakkahätä julkisilla paikoilla, enkä pysty kakkaamaan niin maha menee ihan sekaisin.

Muuten minusta loistava ajatus, mutta en osaa kakata kädelle :(

Vierailija
14/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vòila!

Vai onko kyseessä todella vain suomalainen keksintö: kakka käden kautta pönttöön.

Vierailija
15/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vòila!

mulla meni kahvit väärään kurkkuun, kun tytär kertoi jonkun käsikakkavitsin, ja hän joutui selittämään minulle, mitä käsikakka on. Aika outo täytyy ihmisen olla, jos luonnollinen wc-ääni on nolo.

Mitäs sille pissan lorinalle sitten tehdään? Käsipissako kertakäyttökumihanskalla, kun siinä ei paperit paljoa auta?

Vierailija
16/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sinulle gradun aihe.

Vierailija
17/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vòila!

mulla meni kahvit väärään kurkkuun, kun tytär kertoi jonkun käsikakkavitsin, ja hän joutui selittämään minulle, mitä käsikakka on. Aika outo täytyy ihmisen olla, jos luonnollinen wc-ääni on nolo.

Mitäs sille pissan lorinalle sitten tehdään? Käsipissako kertakäyttökumihanskalla, kun siinä ei paperit paljoa auta?

Minussa ei muuten mitään outoa ole, mutta omat vessaäänet jostain syystä on isompi asia kuin pitäisikään. Ymmärrän että se on normaali tapahtuma, eikä minua muiden vessaäänet häiritse/kiinnosta ollenkaan. Pissaaminen itselläni vielä menee, osaan pissata etureunaan siten, ettei siitä kuulu juuri mitään lotinaa. Mutta tuo kakkaaminen onkin hankalampi juttu ja maha onkin usein kipeänä sen takia.

Kuulostaa oudolta ihan varmasti, mutta en voi tälle mitään.

Vierailija
18/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada uudestaan nousuun markkinoimalla käsikakkaus menetelmää ulkomaille? Samalla paperin kysyntä kasvaisi.

Vierailija
19/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko suomalaisen paperiteollisuuden

saada uudestaan nousuun markkinoimalla käsikakkaus menetelmää ulkomaille? Samalla paperin kysyntä kasvaisi.

Eikö meille naureta ulkomailla jo aivan tarpeeksi?

Vierailija
20/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko suomalaisen paperiteollisuuden

Eikö meille naureta ulkomailla jo aivan tarpeeksi?

Miksi Suomessa on uutisaiheena se, mitä muut ajattelevat meistä? Missään muussa maassa, jossa olen asunut, ei pääuutislähetyksessä ole kerrottu, mitä jonkun muun maan lehdistö sen maan asioista kirjoittaa.