Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko käsikakkaus pelkästään suomalainen ilmiö?

Vierailija
29.01.2013 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käs kakkaa, käs kakkaa, sillä vessaäänet lakkaa

Vierailija
42/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä pysty kauhean moneen maahan lanseeraamaan, koska useissa maissahan on pöntöt, joissa kakka tupsahtaa siihen tasaisen posliinin päälle eikä veteen. Niillä on siis erimuotoiset pöntöt kuin meillä. Ja sitten on niitä seisomapöntöjä, ja monessa maassa käydään ihan vaan puun juurella.

Tän vois lanseerata ennen kaikkea Laihialla, jossa pihit ihmiset voisi ottaa kakkansa mukaan ja käyttää kotona puutarhansa lannoittamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valtava pönttö on kuin akustinen kaikukoppa? Takaisin puuceet.

Vierailija
44/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä julkisilla paikoilla tai kylässä. Vai onko teistä kivaa jos jää pönttöön kauheat vauhtiraidat?

Vierailija
45/48 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei kuulu, mutta kakan haju haisee.

Vierailija
46/48 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko huomannu että monet ulkomaalaiset vessat on niin täynnä vettä että melkein pylyn posket osuu siihen veteen! Miten sellaiseen voi kakata?

Vierailija
47/48 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo käsikakkaus välttämättä liity äänten peittelyyn. Minulle paskominen ei koskaan ole ollut helppoa, vaan on ollut kaikenlaista ongelmaa mm. kovan kakan kanssa ja joskus teini-ikäisenä keksin, että ponnistaminen on helpompaa, kun nousee kyykkyyn renkaan päälle (olen pieni ihminen). Jotenkin tuossa samalla sitten myös keksin ottaa kakan käteen, ettei se roiskuttaisi vettä, kun plumpsahtaa aika korkealta. Lämpimän pökeleen piteleminen kädellä myös tuntuu jollain tavalla hyvältä. "Nyt se on siinä, jes, kaikki tuli, kiinteää!" Varmaan kuulostaa monen mielestä oudolta, mutta tosiaan ulostaminen on aina ollut vaikea ja herkkä asia minulle, joten ihmekös tuo, jos siihen liittyy ristiriitaisia tuntemuksia. Nykyään en enää tee tätä kovin usein, mutta aina joskus kuitenkin.

Vierailija
48/48 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin nauruun kymmenen kertaa tätä lukiessani... Hulvatonta!

Mutta ihan tosissaan, käsikakkaus on yleistä. Itse keksin sen ilman av:tä vuosia sitten, koska vessaäänet ovat niin tympeitä. Ja toivon että muutkin tekisivät niin. En halua kuunnella muiden paskomista. Kiitos kaikukoppa-pönttöjen ja huonon suomalaisen asuntosuunnittelun, paperinohuilla seinillä ja ovilla varusteltu vessahan on lähes aina keskellä asuntoa niin että varmasti oma puoliso ja mahdolliset lapset ja vieraat kuulevat jokaikisen törähdyksen ja molskahduksen.

Itse peitän omat ääneni visusti. Pieruja ei juuri tule koska ruokavalio on kondiksessa. Käsikakkaan AINA paitsi silloin jos olen yksin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme