Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustus!

Vierailija
29.01.2013 |

Minulla on suhde varattuun 2 lapsen isään. Mies on kertonut että huonosti menee vaimon kanssa. Mutta kaiken huippu oli kun kertoi että vaimolta jää kotityöt tekemättä vauvapalstailun takia!!!

Tuli äkytön häpeä itseeni kohtaan, täällähän mäkin kulutan aikaa, aina silloin tällöin. Noloa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkäikäisiä? Moni asuu rivarissa ja on tyttö ja poika :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut nimittäin sopi kuvaukseen:D

Vierailija
4/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaimon A?

Vierailija
5/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä jotain todella överi-ironista.

Ehkä siinä että samalla lailla kun naiset kuvittelee ja haaveilee ihannemiehistä niin tuo mies ajattelee että toinen nainen on jotain niin paljon parempaa kun se kotona oleva. Ja lopulta ihan samanlainen kuitenkin, tavallinen ihminen joka hegailee netissä.

Vierailija
6/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotenkin hassua myös että joku mies haluaa kertoa jollekin naiselle kuinka "vaimolta jää kotityöt tekemättä" samalla kun itse hengailee jossain kodin ulkopuolella. Kyllä mun sympatiat naisena enemmän olis siinä tilanteessa sen vaimon puolella eikä hirveästi kiinnostaisi tuon tyyppiset edesottamukset. Saati tuskin itse harkitsisin mitään vakavaa tuollaisen miehen kanssa jos se jostain siirtymästä elättelisi toiveita, mikä kotitalouskone nainen muka on olemassa.

Vierailija
7/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotenkin hassua myös että joku mies haluaa kertoa jollekin naiselle kuinka "vaimolta jää kotityöt tekemättä" samalla kun itse hengailee jossain kodin ulkopuolella. Kyllä mun sympatiat naisena enemmän olis siinä tilanteessa sen vaimon puolella eikä hirveästi kiinnostaisi tuon tyyppiset edesottamukset. Saati tuskin itse harkitsisin mitään vakavaa tuollaisen miehen kanssa jos se jostain siirtymästä elättelisi toiveita, mikä kotitalouskone nainen muka on olemassa.

Kyllä vähän kummastuttaisi ukon liehuminen vieraissa o.O Mutta siinä samalla kehtaa valittaa vaimostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän