Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisilta naisilta saa kaikkein varmimmin, jo sei ulkonäöllä ole väliä!

Vierailija
29.01.2013 |

1. Milliklub (Helsinki, Finland)

Fellas, it doesn’t get easier than this. I know no less than three other men who also got one-night stands here. The proof-of-concept test has passed with flying colors. In Helsinki you should just ignore every other night venue if your main goal is to rack up notches.

The funny thing is that Milliklub is just a typical bar with a small dance floor. It’s not obvious that sex will flow freely like Alpine water when you walk in, but soon you’ll notice girls checking you out and approaching. You’ll notice that everyone is getting fucked up. And you’ll notice the amount of grimy dancing and hooking up that goes down on the dance floor. As long as you don’t have high standards, it will be tough to fail here. I recommend starting on Tuesday night when it’s ironically easier than the weekend. Make sure your hotel is close by so you can go for the old nightcap move.

Read More: 9 Things Every Guy Should Know About Finland (And Its Girls)

It’s no surprise that most of the clubs on this list are in Scandinavia. God bless gender equality and the eradication of the slut concept, where girls have absolutely no problems sleeping with foreign men in record time. While clubs in other countries have better looking women (Poland, Estonia, and Croatia immediately come to mind), look no further than Scandinavia if your goal is fast sex. As long as you avoid the snobby clubs and focus on those that have a slight rock vibe to them, you won’t go wrong.

http://www.returnofkings.com/3059/the-5-easiest-clubs-in-the-world-to-g…

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli toisaalta mieleen, että tämä tutkijaryhmähän on voinut oikeasti tavata virolaisia ja venäläisiä naisia stadin baareissa ja luullut, että nämä ovat kauniita suomalaisia.

Minulla on juuri noita slaavipiirteitä kasvoissa ja suomalainen olen. Tosin kaukaisia sukujuuria on kyllä tuolta idästä.

En kuitenkaan ole sieltä juuria, vaan Itä-Suomesta ;D

Vierailija
62/65 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten eksotiikan kaipuu on hyvin tiedostettu juttu: huomasin sen itsekin Kanadan länsirannikolla. Alueelle muutti 1800-luvulla paljon aasialaisia autateitä rakentamaan, joten paikalliset miehet ovat yleensä mustatukkaisia, lyhyitä ja amerikkalaisesta ruokavaliosta johtuen paksuja. Kävellessäni sisään mihin tahansa paikalliseen kahvilaan pitkänä, vaaleana ja laihana pohjoismaalaisena kaikki naiset katsoivat vähintään kahdesti. Yksi tytsy tuli iskemään minua keskellä katua, kun olin kävelyllä. Suomessa taas naiset eivät useinkaan huomaa minua olevan olemassakaan, kun olen niin tavallisen näköinen ja liian laiha.

Kaikesta huolimatta on jotenkin järkyttävää huomata, että suomalaisten naisten helppous noteerataan kansainvälisellä tasolla. Ainoa ratkaisu taitaa kaltaisellani suomimiehellä olla matkustaa sinne, missä vaalea viikinki on haluttu ja eksoottinen.

Eiköhän noi samat asiat vois kirjottaa otsikolla miesten tai ihmisten eksotiikan kaipuu?

Olen vaalea pitkä nainen jonka ulkonäöstä ulkomaalaiset miehet suunnilleen sekoaa (ja ei, kaikki noista miehistä tuskin ovat kuulleet siitä että olen Suomesta ja siksi varmaan helppo lutka)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, pitkä, suomalainen ja/tai skandinaavi yhdistetään helppoo lihaan. Tietävät nuo tummemmat miehet, etteivät meidän miehet juuri meitä naisiaan kehu, siksi niin helposti langetaan tummaan lihaan, kun vähän lirkutellaan. Ja luullaan, että ollaan jotenkin erityisen kauniita tai spesiliaaleja.

Vierailija
64/65 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän liian suuret luulot itsestäsi. Aika monet ulkomaalaiset miehet "sekoaa" suomalaisesta naisesta. Tietäväthän meidän olevan hyvin "anteliaita".

Vierailija
65/65 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsee kansainvälisen työporukan kanssa vähän paremmin tutustumaan esim. kaljakupposen ääreen, alkaa tulla niitä kysymyksiä, joihin vastaaminen ainakin mua näin suomalaisena miehenä oikeasti hävettää.

Esimerkkejä vuosien varrelta:

"Are the women really that easy?"

"Why do you allow that in Finland?"

"Are there any prostitutes at all then? Seems like there's no need for that."

"But you have to have huge STD levels then?"

"How about when you're trying to find a wife, doesn't that bother you at all?"

Parhaimpana oli eräs jenkki:

"They should charge for it in my opinion. Really no difference."

Mutta onneksi suomisiskot ovat tehneet maatamme kuuluisaksi, ei kai asiaan muuta voi sanoa.