olen ollut naimisissa 7 vuotta, rakastan miestäni, mutta oli unohtanut tyhjentää sivuhistorian!
Victoria Milan, elvytä intohimosi, hanki salasuhde.
Suomen ensimmänen treffisivusto varatuille
Löydä taas intohimo
Liity ILMAISEKSI tänään!
oli sitten kolmelle naiselle ehtinyt vinkua, että vaimoni ei anna ja on kylmä kuin kapakala (sanasta sanaan).
Kyyneleet valuu kun kirjoitan tätä. Meillä on ollut minusta rakkautta, onnea, iloa, arkea ja kaikkea hienoa. Avioliitto!
Mä en tiedä edes mitä kirjoittaa. Mä olen sydänjuuriani myöten järkyttynyt.
Onko tämä nyt sellainen neljänkympin kriisi, mitä tämä tarkoittaa meidän ihanalle perheellemme. Puukko rinnassa. Auttakaa tytöt!
Kommentit (36)
tämä on niin usein nähty, että kun palstalla on joku vähänkään järkevä keskustelu niin ilmaantuukin viis samankaltaista keskustelu.
mutta mun on todella vaikea uskoa etteikö tämä olisi provo. Millainen ihminen tulisi muka ihan oikeasti av:lle kirjoittelemaan kuullessaan jotain noin yllättävää shokkiuutista omasta avioliitostaan, ennen kuin puhuisi miehelleen?
Olen pahoillani jos olen väärässä, mutta en kyllä usko tätä todelliseksi aloitukseksi.
Tokihan täältä nainen kuin nainen saa sitä laadukkainta vertaistukea mihin tahansa elämänsä ongelmaan ja/tai kriisiin.
Olen ehkä katkeroitunut mutta mieheni jäi samasta kiinni ja olen päättänyt että miehet saa jatkossa olla mun elämässäni vain samanlaisia pelinappuloita minä ne on minua pitäneet. Tai paremminkin sanottuna, jatkan tulevaisuudessa vain seksisuhteella, se tuntuu toimivan. Miehiin ei kannata luottaa eikä niiden kanssa kannata rakentaa elämää. Parhaimman elämän saa kun jatkaa lapsensa kanssa kahdestaan kuten minä tein, ja pitää miehet vain yksinkertaisina seksikavereina.
"mä luhistun" jne
Sorry ap jos et ole provo, ei täällä av:lla vaan jaksa uskoa enää mitään mitä näkee kun tämä on pullollaan henkisesti keskenkasvuisia provoilijoita, jotka tarttisivat terapiaa.
Isäs provoili äitiäsi kun sua teki, ja sen jälkeen lähti toisen naisen matkaan. Jos ei sulla kusipää ole muutasanottavaa kuin vittuilua, mitäs jos vaikka menet sinne mamughettoosi imeen neekerien kyrpiä taas?
ap
Sanot miehelle. En ymmärrä tuollasta että pidetään sisällä kaikki. Anna raivon tulla ulos vaan, etpähän ole ainakaan kylmä kapakala!
"mä luhistun" jne Sorry ap jos et ole provo, ei täällä av:lla vaan jaksa uskoa enää mitään mitä näkee kun tämä on pullollaan henkisesti keskenkasvuisia provoilijoita, jotka tarttisivat terapiaa.
Isäs provoili äitiäsi kun sua teki, ja sen jälkeen lähti toisen naisen matkaan. Jos ei sulla kusipää ole muutasanottavaa kuin vittuilua, mitäs jos vaikka menet sinne mamughettoosi imeen neekerien kyrpiä taas? ap
näihin kun törmää, niin voi olla taas onnellinen siitä että että itsellä ei ole se viimeinen herne jäätynyt.
"mä luhistun" jne
Sorry ap jos et ole provo, ei täällä av:lla vaan jaksa uskoa enää mitään mitä näkee kun tämä on pullollaan henkisesti keskenkasvuisia provoilijoita, jotka tarttisivat terapiaa.
Isäs provoili äitiäsi kun sua teki, ja sen jälkeen lähti toisen naisen matkaan. Jos ei sulla kusipää ole muutasanottavaa kuin vittuilua, mitäs jos vaikka menet sinne mamughettoosi imeen neekerien kyrpiä taas?
ap
ollut mutta tuon vastauksen jälkeen pisteet tippui sulta ap todella alas. Ehkää sinä nyt pöristelet sitten pitempään siellä vierashuoneessa ja annat miehesi haaveilla muista naisista :)
ap
varmoja, että tuon kirjoitti oikeasti ap?
täällä pyörii kyllä niin älykästä väkeä että ihan pahaa tekee.
"Meillä on ollut minusta rakkautta, onnea, iloa, arkea ja kaikkea hienoa. Avioliitto!"
Näetkö itsekin mitä tuosta puuttuu? Vinkki: alkaa s:llä.
Sitä miehesi on hakemassa, jos ei kotoa saa. Yksinkertaista.
olet ollut kuin kylmä kapakala eikä seksiä heru, niin eiköhän se tarkoita niitä oikeesti.
Eli kyllä varmaan kannattais mennä nyt itseensä ja miettiä kenellä on ollut onnea ja iloa ja arkea ja rakkautta. Nimittäin miehelläs ei ainakaan ole ollut, vaikka sinulla on ilmeisesti ollut.
Ja kyllä seksiä pitää olla myös, ei se avioliitto muuten ole hyvä.
Tänään tarjolla v:n kylmää kapakalaa, johon oletkin jo ehtinyt tottumaan.
Enkä mitään muuta. Katsoisin mitä vastaa.
Ap:lle sanoisin, että älä tee mitään, sillä tunnepitoinen purkauksesi ei ehkä pitkässä juoksussa auta mitään. Jos voitat taistelun mutta häviät sodan niin mitä hyötyä? Hillitse ittesi ja anna aikaa itsellesi. Käy asia kaikessa rauhassa läpi ja mieti eri vaihtoehtoja. Kun tunteesi on hallinnassasi ja järki pelaa ota asia esille. Tänä aikana toki tarkkailisin miestä.
En kylläkään katsonut kaikkia kirj. jos vaikka jo töräytit ukollesi.
Tänään tarjolla v:n kylmää kapakalaa, johon oletkin jo ehtinyt tottumaan.
Enkä mitään muuta. Katsoisin mitä vastaa.
Juntti mies, jätä se. Kaikkihan tietää, että kapakala on kuivaa, ei kylmää.
vastauksia, joilla kakkoset sitten puolustautuu. Eikö pitäisi kysyä mitä se kuukkeli on tehnyt asian eteen jos ei ole tyytyväinen?? Vai onko niin, että vain mielenkiinto herännyt tähän runsaaseen seksin tarjontaan? Tuollaiset kuukkelit ja kaakkelit ovat todella minäminäminä!
Ja jos avioparit eivät tee itselleen selväksi aviomoraaliaan niin silloin jokaisen oma halu on se, joka viehättää/vetää ja saa pilaamaan perheensä elämän.
on ap:n vika nyt taas. Siis jos se mies onkin saanut liian vähän seksiä niin kuulostiko siltä että ap:lla olisi ollut siitä mitään käsitystä? Kyllä miehen pitää ensin kertoa ongelmasta vaimolleen. Ei kukaan lue toisen ajatuksia.
Sitäpaitsi en usko että ap on kapakala. Uskon että mies on ahnepossu.
selvä kuin pläkki