Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ollut naimisissa 7 vuotta, rakastan miestäni, mutta oli unohtanut tyhjentää sivuhistorian!

Vierailija
28.01.2013 |

Victoria Milan, elvytä intohimosi, hanki salasuhde.

Suomen ensimmänen treffisivusto varatuille

Löydä taas intohimo

Liity ILMAISEKSI tänään!

oli sitten kolmelle naiselle ehtinyt vinkua, että vaimoni ei anna ja on kylmä kuin kapakala (sanasta sanaan).

Kyyneleet valuu kun kirjoitan tätä. Meillä on ollut minusta rakkautta, onnea, iloa, arkea ja kaikkea hienoa. Avioliitto!

Mä en tiedä edes mitä kirjoittaa. Mä olen sydänjuuriani myöten järkyttynyt.

Onko tämä nyt sellainen neljänkympin kriisi, mitä tämä tarkoittaa meidän ihanalle perheellemme. Puukko rinnassa. Auttakaa tytöt!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKKAUS ja eikun kierrätykseen!?

ap

Vierailija
2/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä näet mitä se on siellä naisille kirjoitellut? Vai oliko jättänyt kirjautumatta ulos?

Karseeta kuitenkin. Jos kykenet, niin ei ehkä kannata sanoa miehelle mitään. Ala seurailla hänen toimiaan sillä silmällä - tuleeko epämääräisiä menoja, salaileeko tekemisiään, vahtiiko puhelinta. Sitten alat järjestellä vähitellen elämää kuntoon niin, että voit lähteä, mikäli haluat erota miehestä.

Toinen, ja järkevämpi vaihtoehto, on yrittää avata keskustelu miehen kanssa. Miksi hän kokee liittonne niin eri tavalla kuin sinä? Mitä voisitte tehdä toisin? Miksi mies on valmis pettämään, onko kyse vain seksin puutteesta vai muustakin? Oletko kenties itse liian keskittynyt perheeseen ja lapsiin, kokeeko mies jäävänsä ns. ulkopuolelle? Näiden avulla eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun on todella vaikea uskoa etteikö tämä olisi provo. Millainen ihminen tulisi muka ihan oikeasti av:lle kirjoittelemaan kuullessaan jotain noin yllättävää shokkiuutista omasta avioliitostaan, ennen kuin puhuisi miehelleen?

Olen pahoillani jos olen väärässä, mutta en kyllä usko tätä todelliseksi aloitukseksi.

Vierailija
4/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli jäänyt auki. Ukko lenkillä koiran kanssa. Mä luhistun.

ap

Vierailija
5/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat asian puheeksi pyrkien hillitsemään omat (sinänsä oikeutetut) tunteesi.

Mies puhuu susta niille naisille rumasti, koska jotenkinhan se pitää "selittää" (itselle enemmän kuin muille) miksi pettää. Jos vaimo on kylmä ja haluton, on se muka hyvä syy ja oikeutus pettämiselle (oli se sitten totta tai ei).

Anna sille törkeän hyvää seksiä ja paljasta sen jälkeen, että tiedät tuosta profiilista.

Vierailija
6/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tarjolla v:n kylmää kapakalaa, johon oletkin jo ehtinyt tottumaan.

Enkä mitään muuta. Katsoisin mitä vastaa.

Vierailija
7/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tarjolla v:n kylmää kapakalaa, johon oletkin jo ehtinyt tottumaan.

Enkä mitään muuta. Katsoisin mitä vastaa.

Tee näin!

Vierailija
8/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on jäänyt joskus kiinni olleensa alaston suomi sivuilla. Itkin hänelle ja kerroin lukeneeni sivuhistorian. Väitti, että on vain jotain kuvia katsellut. En vieläkään tiedä mitä ajatella koko asiasta. Olen oikeastaan unohtanut koko asian. Kaikki ne miehet on vähän tuommosia sikoja! Mitä ei tiedä ei voi satuttaa! Kurja homma ap. Minä sinuna kuitenkin ottaisin asian puheeksi miehesi kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
9/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä luhistun" jne

Sorry ap jos et ole provo, ei täällä av:lla vaan jaksa uskoa enää mitään mitä näkee kun tämä on pullollaan henkisesti keskenkasvuisia provoilijoita, jotka tarttisivat terapiaa.

Vierailija
10/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sellainen neljänkympin kriisi, mitä tämä tarkoittaa meidän ihanalle perheellemme. Puukko rinnassa. Auttakaa tytöt!

Todennäköisesti kyseessä on ikäkriisi.

Meilläkin kävi niin, että vaimolle tuli ikävä toisen mihen kainaloon juuri 40 täytettyään.

Vierailija
11/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ajattelemattomuuttani tehdä jotain tollaista kuin miehesi, tarkoittamatta kuitenkaan sanaakaan siitä. Vähän vain lisäjännitystä vaikka elämässä kaikki on hyvin.

Mutta rakastan miestäni ja arvostan häntä eli sen takia jätän tollaiset huvitukset tekemättä. En ole ikinä millään tasolla pettänyt miestäni, mutta mua jollain tavalla kiinnostaisi jutella kaikkea niitä näitä toisten miesten kanssa. Ihan vaan ajankuluksi. Ja toi olis erilaista kuin oman miehen kanssa käytävä järkevä keskustelu.

Eli uskon, että miehesi voi olla vain uteliaisuuttaan liikkeellä. Älä ota sitä niin vakavasti :-) Kaikkea hyvää teille, ei tossa mitään niin pahaa ole vaikka se nyt siltä tuntuukin. Ei se oikeasti susta noin ajattele tai sitä tarkoita.

Vierailija
12/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Ja mä surkuttelin tänään mielessäni "vain" sellaista,kun mies ei kehu ulkonäköäni juuri koskaan,paitsi jos suoraan kysyn mitä mieltä hän on ulkonäöstäni, niin sit sanoo "kaunis". Ei se vaan tunnu hyvältä. :( mut pieni tämä mun ongelma. Me ollaan 6v oltu naimisissa. Sun miehesi oli vasta alkanut joillekin kirjoittaa,ei ole pettänyt? Onhan tuokin paha,tottakai! Mut teidän suhteen voi korjata helpommin nyt kuin jos miehesi olisi mennyt pidemmälle. miten olis joku avioliittoleiri, tms? Meidänkin pitäis mennä, huokaus.. Tsemppiä sulle, oikeasti! Keskustelkaa asiasta, pian.

Vierailija
13/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä vierashuoneeseen nukkumaan juuri nyt ja jos mies tulee kysymään, että miksi sanon, että tuli niin pahat vatsavaivat, että pörisen mieluummin rauhassa. Olen kerran aikaisemminkin tehnyt niin.

Toinen vaihtoehto on, että lyön raivoissani keittiönpöydällä ja tungen jääkaapin sen anukseen.

ap

Vierailija
14/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on loukannut sinua ja sinä otat nyt siis lyönnit vastaan ja menet syrjään.

Antaa vaan lisää puhtia miehelle. Älä ole tyhmä. Kissa pöydälle heti.

Ja mies sinne vierashuoneeseen, et sinä!

Petaa miehelle peti sinne vierashuoneeseen, ja jos kysyy, niin sanot, että pääsee lämpimään petiin, eikä tänne kalojen kylmyyteen.

Tee jotain! Sinua loukataan.

Vierailija
15/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se on kirjoitellut. Jos meet yöksi vierashuoneeseen nukkumaan, mies voi rauhassa jatkaa chattäilyään netissä muille naisille sillä aikaa kun itse yrität koota ajatuksiasi :/.

Vierailija
16/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se on kirjoitellut. Jos meet yöksi vierashuoneeseen nukkumaan, mies voi rauhassa jatkaa chattäilyään netissä muille naisille sillä aikaa kun itse yrität koota ajatuksiasi :/.

minä puhuisin suoraan,itkisin ja huutaisin,näyttäisin miten pahasti sattuu.jospa se mies hoksaisi siitä,mitä oli vähällä tehdä? Voi itsekin säikähtää ja katua. Voimia ap!!!

Vierailija
17/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli josko jäisi hänellä useamminkin kirjautumatta ulos. Tai jos järjestelmästä saa salasanan auki jotenkin. Kävisin lueskelemassa..

Ja joo, se on rikos, mutta kyllä vaimosta paskan kirjoittaminenin on täysin törkeää!

Ja sitten syöttelisin vihjeitä niistä viesteistä miehelle.

Toinen vaihtoehtohan olisi tehdä oma profiili ja pokata miestä sitä kautta...

Vierailija
18/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tuskin on mikään playeri, kun jättää koneensa auki tolle sivustolle. Lemahtaa siltä, että hän on ensimmäisiä kertoja käymässä aidan vihreämmällä puolella.

Eli hyvään saumaan narautit sen. Nyt toi kuvio voi vielä muuttua hyväksi.

Vierailija
19/36 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heti puheeksi ennen kuin menee pitemmälle!

Been there.

Vierailija
20/36 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro miten kävi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi