Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista seksikumppaniasi häpeät eniten

Vierailija
28.01.2013 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaamisen peruja uskoin olevan tosi yököttävä, joten en uskonut saavani ketään tavallista miestä. Olin varma että jään loppuiäkseni neitsyeksi. Sittne parikymppisenä yökerhossa ilokseni noin 60-vuotias harvahampainen ja pahanhajuinen maahanmuuttajamies osoitti minua kohtaan kiinnostusta, ja minäpä ajattelin että nyt minäkin rumilus voin päästä neitsyydestä ja saada edes kerran elämässäni seksiä. Tuumasta toimeen ja neitsyys meni. Mutta näin jälkeenpäin ajatellen tosi nolo kumppani kyllä, äijä varmaan meinasi että hitto mikä lottovoitto, parikymppinen nainen haluaa hänen kanssaan petiin :D

Vierailija
2/27 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaamisen peruja uskoin olevan tosi yököttävä, joten en uskonut saavani ketään tavallista miestä. Olin varma että jään loppuiäkseni neitsyeksi. Sittne parikymppisenä yökerhossa ilokseni noin 60-vuotias harvahampainen ja pahanhajuinen maahanmuuttajamies osoitti minua kohtaan kiinnostusta, ja minäpä ajattelin että nyt minäkin rumilus voin päästä neitsyydestä ja saada edes kerran elämässäni seksiä. Tuumasta toimeen ja neitsyys meni. Mutta näin jälkeenpäin ajatellen tosi nolo kumppani kyllä, äijä varmaan meinasi että hitto mikä lottovoitto, parikymppinen nainen haluaa hänen kanssaan petiin :D

Järkyttävä tarina! Et voi olla tosissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
4/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan normaalia antaa pillua sellaisille joita häpeää? Minua ei tarvitsisi hävetä mutta eipä sitä pilluakaan ole näkynyt.

Vierailija
5/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihava nainen on aina hieman vähän sellainen tapaus.

Vierailija
6/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkia.

Vierailija
7/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia muslimeja häpeän, jos saisin peruuttaa ne, tekisin sen.

Vierailija
8/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin joskus paria tapausta, mutta en enää. Ihmisiä hekin siinä missä minä. Läheisyyden kaipuu yhdistävänä tekijänä.

Vierailija
9/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä aina sanotaan että panevat vaikka naisten polkupyörää ja että miehiä ohjaa vain pelkät himot sekä se mikä on jalkojen välissä, mutta ei se niin käytännössä aina vain ole, vaan kyllä se mieskin voi inhota jotain ihramassaa, jota on heikkomielisyyksissään pannut eikä siitä ylpeänä kerro kaikille kavereille eikä rehvaile sillä työpaikalla.

Vierailija
10/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla äijän vierestä joka oli pas*onut nukkuessaan... Ja ihan tosi.

Vierailija
11/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:47"]

Miehistä aina sanotaan että panevat vaikka naisten polkupyörää ja että miehiä ohjaa vain pelkät himot sekä se mikä on jalkojen välissä, mutta ei se niin käytännössä aina vain ole, vaan kyllä se mieskin voi inhota jotain ihramassaa, jota on heikkomielisyyksissään pannut eikä siitä ylpeänä kerro kaikille kavereille eikä rehvaile sillä työpaikalla.

[/quote]

Mitä omaa ystäväpiiriä olen seurannut niin niitä vituttaa suunnattomasti ne surkeat tapaukset, joiden vieretä ovat aamulla heränneet. Ovat sitten antaneet vääriä puhnumeroita jne, ettei vaan koskaan enää tarvitse nähdä.

Vierailija
12/27 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei se mies ole sellainen pelkkä panokone, joka laskee roihoat mihin vaan. Kyllä hänelläkin on tosiaan tunteet kun huomaa aamulla että vieressä makaa tankin ja ryhävalaan risteytys. Ei hän jää aamupanoille vaikka miten hyvin seisosi, vaan siirtyy nopeasti takavasemmalle toivoen ettei sama toistu ainakaan aivan heti.

Vierailija
13/27 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2013 klo 22:13"]

[/quote]

Samantapainen tarina, paitsi että menin opiskelijabileisiin, otin ensimmäisen miehen joka tuli vastaan ja se oli kuvottava, siis todella vastenmielinen tapaus. Se oli kännissä ja vein sen kämpille, pääsin neitsyydestäni, heitin pihalle. Ja mikä pahinta, se rupes piirittämään mua enkä sanonut sille että ei tästä tuu mitään, vaan mulla oli niin huono itsetunto että roikutin sitä siinä jonkin aikaa. Olin niin ihmessäni kun joku osoitti kiinnostusta.

Vierailija
14/27 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sellainen mulla on ollut joka työntää munansa lähes mihin vaan missä on pulssi.. Se ällöttää ja hävettää että olen koskaan ollut sen kanssa. Silloin toki en tiennyt tästä tavasta. Kehtasipa vielä, raskaana ollessani, kun kuuli erosta (enemmänkin iso riita, "palasimme" pian yhteen) lapseni isän kanssa laittaa viestiä ja pyytää luokseen saunomaan!? Tiesi kyllä että olin raskaana.. mitä ihmettä??? Hänellä on itseasiassa tässä kaupungissa nykyään sellainen "ällö"-maine. Juuri sellainen minkä saa kun panet kaikkia (oot vielä lännen nopein) ja et välitä mistään mitään. Hävettää jos joku saa tietää minun olleen hänen kanssaan vielä aika kauan (siis panokamuja oltiin), vaikka oltiinkin silloin ihan teinejä.

Vierailija
15/27 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän tuolle panee kaikkia tyyppiä koskaan siten ettei mene koskaan ruman naisen kanssa sänkyyn ja herää silti ryhävalaan vierestä. Ja välittääkö hän siitä mitään vai onko se tarvittava geenipoikkeama että kehitystä tapahtuisi eikä mies enää häpeäisi seksikumppaneitaan oli nämä millaisia tahansa.

Vierailija
16/27 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan mies jonka matkaan lankesin nuorena hölmönä humalaisena. Kun aloin siinä selvitä ja mies veteli hirsiä, niin huomasin että hän ei todellakaan ollut mikään mr. Finland, laiha ja kalpea, vehjekin hällä oli piiitkä ja kapea kuin lyijykynä jota en ollut tuntenut sisälläni ollenkaan. Kävin hiljaa vessassa ja säikähdin siellä juoksentelevia sokeritoukkia ja häivyin kotiini. Sitä jos mitä häpeän eniten ikinä! Ei yhtään minun tapaistani edes lähteä noin vain jonkun matkaan. Hyi yök.

Vierailija
17/27 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:47"]

[/quote]

Mitä omaa ystäväpiiriä olen seurannut niin niitä vituttaa suunnattomasti ne surkeat tapaukset, joiden vieretä ovat aamulla heränneet. Ovat sitten antaneet vääriä puhnumeroita jne, ettei vaan koskaan enää tarvitse nähdä.

[/quote]

"En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, monen vierestä oon herännyt" muistaako kukaan tätä biisi?

Vierailija
18/27 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="28.01.2013 klo 22:13"]

[/quote]

Samantapainen tarina, paitsi että menin opiskelijabileisiin, otin ensimmäisen miehen joka tuli vastaan ja se oli kuvottava, siis todella vastenmielinen tapaus. Se oli kännissä ja vein sen kämpille, pääsin neitsyydestäni, heitin pihalle. Ja mikä pahinta, se rupes piirittämään mua enkä sanonut sille että ei tästä tuu mitään, vaan mulla oli niin huono itsetunto että roikutin sitä siinä jonkin aikaa. Olin niin ihmessäni kun joku osoitti kiinnostusta.

[/quote]

Hiukan sama myös täällä. Paitsi että seurustelin omani kanssa neljä vuotta ja kun sen kanssa meni poikki, niin seuraavan vastaavan tapauksen kanssa kaksi vuotta. Molemmat olivat vielä väkivaltaisia ja yltiömustasukkaisia. Lisäksi historiassa on ällötyksiä joiden perään olen itkenyt kun eivät halunneet seurustella. (Yksi kertoi myöhemmin, kun törmäiltiin, ettei halunnut koska ei uskonut että olisin ollut uskollinen.) huono itsetunto on saatanasta.

Vierailija
19/27 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihan hyvännäköisen miehen kanssa, joka on tunnettu mieshuoran maineestaan. On pannut miespuolista kaveriaan mm., panona löyty lihava varattu yh-äiti ja ehdottelee kaikelle ja kaikille. Hyi helvetti että vituttaa näin jälkeen päin että piti sekaantua tuohon.

Vierailija
20/27 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia muita paitsi nykyistäni ja toivon, että olisin ollut neitsyt, kun tapasin hänet.

kaikki olisi helpompaa ja silti voisin olla yhtä hyvä sängyssä, koska hän on paras ja hänen kanssaan tuntuu, kuin koko kehoni olisi iso klitoris :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän