Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SATUHÄÄT 28.1. Maxine ja Mikko.

Vierailija
28.01.2013 |

Laitettaisko tänne kaikki tämän illan jaksoon liittyvä kommentointi. Oma mielipide: morsian on pelottavan määrätietoinen ja kylmä. Pikkupojat ovat suloisia.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxinen äiti on sika-rikas

Vierailija
42/106 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulot sen kun kasvavat, kun suuri ikäluokka jää eläkkelle. Uusia putkiamiehiä ei valmistu samaa tahtia kuin vanhoja jää eläkkeelle. Lisäksi nyt 70-luvun talot kaipaavat putkiremottia, joka maksaa n. 800-1000e neliö. Joten ei kannata ylenkatsoa putkimiestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jotenkin vanhan näköinen. Kerrankin Satuhäissä morsian, joka ei ole kauhea läskikasa, Maxine oli kyllä melkein liiankin hoikassa kunnoossa.

Mies vaikutti ihan aidosti onnelliselta ja rkastuneelta ja suloiset lapset heillä. Morsian aika rasittava kyllä, ehkä menee nuoruuden piikkiin, mutta onneksi vastaavia tapauksia ei ole omassa lähipiirissä.

Vierailija
44/106 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxinen äiti on sika-rikas

Vierailija
45/106 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulhanen symppis.sääliksi käy,kun erehty valitsemaan päällepäsmäri maksinen.

morsian omistaa maksimaallisen egon! muille ei jää tilää;minä,minä ja minun tahtoni!!

voi tyttöparka kun luulee olevansa korvaamaton ja täydellinen!!

mitään erikoista en häissä nähnyt,samaa kauraa tuntuivat olevan.

ja miten sen puvun selkämyksestä näkyivät ns. henkarinauhat??:O

paljon melua tyhjästä.

Vierailija
46/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxinen ulkonäkö pettää. Näyttää maailmanluokan kaunottarelta mutta oikeasti pyörinyt ikänsä mopopoikien kanssa bensiksillä

Pettää minkä??!

Ei kaikki kauniit naiset näyttele Hollywoodissa.

Vierailija
47/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxinen ulkonäkö pettää. Näyttää maailmanluokan kaunottarelta mutta oikeasti pyörinyt ikänsä mopopoikien kanssa bensiksillä

Pettää minkä??!

Ei näyttele mutta ei roiku huolttiksillakaan mopopoikien kanssa.

Vierailija
48/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää minkä??!

Mä oon kyl nähny MONIA kauniita teinejä huoltiksilla. Mopopoikien kanssa. Nih. Täällä Helsingissä.

Vierailija
49/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää minkä??!

Mä oon kyl nähny MONIA kauniita teinejä huoltiksilla. Mopopoikien kanssa. Nih. Täällä Helsingissä.

Helsinki on eri kuin joku Nihtisillan ABC

Vierailija
50/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää minkä??!

Helsinki on eri kuin joku Nihtisillan ABC

Että niinku kauniit teinit ei hengaa poikien kanssa ABC:llä. Kauniita teinejä ei kiinnosta pojat eikä mopot. Kauniilla teineillä on ylevämmät kiinnostuksen kohteet ja he käyvät vain oikeissa kahviloissa.

Terkuin 55 & 57

Vierailija
51/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian on varmaankin juuri sellainen joka toisten häissä keskittyy vain arvostelemaan muiden valintoja sekä laskemaan juhlassa tapahtuvia virheitä.

Samaan tyyliin kuin kaikki tässäkin ketjussa tekee? :D

Vierailija
52/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se rivari Espoossa ihan ilmainen ole? Vai putkimiehen tuloillako sen saa?

Ja moni putkimies voi vielä valita asiakkaansakin. Putkimiehiä aina tarvitaan, oli lama tai mikä tahansa.

Vierailija
53/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää maailmanluokan kaunottarelta mutta oikeasti pyörinyt ikänsä mopopoikien kanssa bensiksillä

Minusta hän ei kyllä ole alkuunkaan kaunis, vaikka sitä itse selvästi kuvitteleekin. Hiukset olivat todella rumasti ja hamppumaisesti laitettu.

Naurettavinta oli silti Turlkin all inclusive-lomien kehuminen. En menisi, vaikka ilmaiseksi pääsisin. Toinen asia oli, ettei ketään muka kiinnosta sormukset!? Hah, varmasti olisi itsekin halunut paremman, ellei olisi joutunut itse maksamaan.

Vierailija
54/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten häiritsi pienten lasten kuskaaminen autolla kasvot menosuuntaan.

Vierailija
55/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten häiritsi pienten lasten kuskaaminen autolla kasvot menosuuntaan.

Eikös 3v ole se maaginen raja, jolloin saa kuskata naama menosuuntaan?

Vierailija
56/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamen hääpuku käytettynä kirpputorilta, hääsomisteet Ikeasta, sormukset ketjuliikkeestä, perheloma Turkkiin, halpakaljaa häätarjoiluna... Missä sitä laatua oli? En nähnyt. Morsian oli kylmä ja tunteeton, eikä parin välillä näkynyt aitoutta ja rakkautta. Mies vaikutti olevan vastentahtoisesti suhteessa mukana. Olisko miehellä alussa hälytyskello kilkattanu, kun ei aluksi ollut edes tuosta määräilijästä kiinnostunut? Sitten kun lapsia rupesi lyhyen tuttavuuden jälkeen pukkaamaan, niin "pakko" mennä kihloihin ja morsianta lainaten, myös naimisiin. Miten on muuten mahdollista, että pari on tuntenut toisensa 5 vuotta ja nuorin lapsi on 5 vuotias? Aika nopeaa toimintaa tainnut olla. Miestä kävi sääliksi, täydellisesti tossun alla oli jo nyt...

Vierailija
57/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha morkata putkimiehiä; tienaavat ihan kohtuullisesti ja töitä piisaa.

Plussat hääparille siitä, ettei häissä ollut niitä typeriä hääleikkejä.

Juhlapaikka oli mukavan ja siistin näköinen.

En muista Maxinea BB:sta lainkaan, mikä vuosi?

Vierailija
58/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxine oli BB:ssä 2007. Eli hän oli jo silloin äiti?

Vierailija
59/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin viihtyivät vieraatkaan. Tietty ne viihtyivät joilla ei muuta mielessä kuin viina. Hääleikit voi järjestää myöskin hyvällä maulla.

Morsian valju ja tukka epäsiististi hääkampauksessa. Se paljon puhuttu laatu jäi uupumaan jonnekkin. Tähänastisista tylsin juhla.

Isä ei tainnut ehtiä olla paljoakaan perheensä kanssa. Sääli pojille.

Vierailija
60/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapsi on 3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi