SATUHÄÄT 28.1. Maxine ja Mikko.
Laitettaisko tänne kaikki tämän illan jaksoon liittyvä kommentointi. Oma mielipide: morsian on pelottavan määrätietoinen ja kylmä. Pikkupojat ovat suloisia.
Kommentit (106)
miehestä? Eihän mies edes ole mikään hyvännäköinen.
Yleensä tuollaiset henkilöt, jotka kehuvat olevansa määrätietoisia ja tietävänsä mitä haluavat runnaavat tahtonsa läpi välittämättä muiden (sulhasen) toiveista.
Se haastateltu työkaverikin sai miettiä tarkkaan mitä sanoo morsiamesta.
Tulihan sitä kahviakin lopussa, mutta mikä ihme idea se oli, ettei sitä tarjottaisi?
kai nyt idioottikin näki, ettei kumpikaan muksuista ollut 5 vuotias?
Yleensä tuollaiset henkilöt, jotka kehuvat olevansa määrätietoisia ja tietävänsä mitä haluavat runnaavat tahtonsa läpi välittämättä muiden (sulhasen) toiveista.
Se haastateltu työkaverikin sai miettiä tarkkaan mitä sanoo morsiamesta.Tulihan sitä kahviakin lopussa, mutta mikä ihme idea se oli, ettei sitä tarjottaisi?
ja se eikai olisi sopinut mihinkään. Se idea kahvittomuudestahan oli oikeastaan se baarimikon (?) joka sanoi, että on ihan loogista, että jos morsian ei juo kahvia niin kahvia ei tarjoilla.
Kahviahan kuitenkin häissä oli.
Katsotteko te ollenkaan tuota ohjelmaa, vai tuletteko tänne vaan säestämään haukkujia???
Olisi oikeasti kivä nähdä millaiset häät näillä räksyttäjillä on ollut.
Maxine on tosi nätti, mutta vähän liian laiha.
Luonteelleen ei ihminen oikein voi mitään, sitä on sellainen kun on. Eikä mun mielestä toi Maxine nyt ollenkaan pahimmasta päästä ollut.
Aika rauhallisesti suhtautui häiden järjestelyyn. Ei esim. raivostunut hääpaikan vaihdosta tai siitä, että sulhanen valitse väärän värisen liivin.
Eivät ostaneet kalliita sormuksia tai maksaneet hääpuvusta tonnia. Vaan panostivat juhlien tarjoiluun.
Oikeesti, kenen tavallaisen ihmisen juhlat näyttää telkkarissa jotenkin erilaiselta tai ihmeelliseltä??? Eihän Maxine sanonut ettei halua perinteisiä häitä, tai että tavoittelee jotain erillaisuuttaa. Sanoi vaan mielipiteensä hääleikeistä, väreistä ja puvuista.
Häissä on tietty kaava ja kun sitä noudatetaan niin häistä tulee aina perinteisen näköiset, vaikka puku olisi musta ja sormuksen kantaisi koira!
vanhempi lapsi oli 5-vuotias. Ehkä kuulin sitten väärin. Ihmettelinkin, kun oli niin pienikokoinen 5-vuotias :D
Ihan kivat häät oli, olen monesta asiasta samaa mieltä Maxinen kanssa. Esim. sormuksista, mua ei ainakaan kiinosta pätkääkään muiden sormukset. Ja hääleikit, ne on naurettavia. Minusta oli hyvä veto, ettei hääleikkejä ollenkaan. Juomabaari näytti myös kivalta.
Jos nyt jotain pitäisi "haukkua" niin minusta tuo puku ei ollut Maxinen tyylinen, moni muu mekko olisi käynyt hänelle paljon paremmin.
Morsian oli jotenkin lapsellinen minä-minä tyyppi,menee kyllä iän piikkiin. Ikää taisi olla vasta 25v tms.?
Olisi kyllä ollut iso moka, jos eivät olisi tarjonneet kahvia... Ja lesoaminen Turkin matkoilla oli vähän huvittavaa..
Mut ihan kivat häät varmaan kaikkiaan.
Just toi Maxinen määrätietoisuus on musta ihailtavaa. Mies on rauhallisempi (muttei vässykkä) ja pariskunta sopivasti täydentää toisiaan.
Lisäksi paljon plussaa M:lle fiksuista mielipiteistä, joita heitti kuluneista hääkliseistä. Muakin öllöttää ne.
Paljon onnea kauniille pariskunnalle nyt ja tulevaisuudessa ja kaikkea hyvää myös söpöille pikkupojille!
Ja jos ovat olleet jo vuosia yhdessä ja pari lastakin tehty, niin tuskin kaipaavat mitään romanttisia hömpötyksiä.
Toivottavasti suhde kestää!
mielestäni onnistuivat tosi hyvin. Kun omia juhlia järjestää, niin turha siinä on kumarrella sukulaisten toiveiden tai Vauvapalstalaisten mielipiteiden suuntaan.
Hääpari muistutti tosi paljon yhtä kaveripariskuntaani. Eivät hirveän mielelellään näytä julkisesti tunteitaan, mutta ovat kuitenkin toisilleen kuin paita ja peppu ja arki toimii hirveän hyvin. Ja jonkun mainitsema samanlainen huumorintaju on munkin mielestäni yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista!
että kun lapset on pieniä tuommoinen toimii parhaiten ja on helpointa kaikille osapuolille. Myös lyhyt lentomatka on plussaa.
kavereiden kanssa pidettiin hauska ja missä välkkyi se kreisi huumori Minusta lähinnä morsian käskytti kaikkia miehen kavereista alkaen ja muut kiemurtelivat myötähäpeässä vaisuina. ei paljonnaurunremakkaa kuulunut.
Jos tuo asetelma olisi ollut toisin päin l. mies tuollainen päsmäri ja nainen hiljaa vieressä nyökyttelemässä, AV olisi määritellyt itsekskeisen käskyttäjän narsistiksi.
Minä minä,kaikkien on katsottva ja ihailtava, kun MINÄ olen erilainen, erinomainen, superlatiivinen. -Ja pinnan alta ihan silkkoa roskaa.
että vanhempi poika on 5v. Ihmettelin, miten voi olla niin pieni vielä. Ja kun selostaja sanoi hetken kuluttua, että ovat olleet yhdessä 5v.
Mua häiritsi morsiamen puvun selkämyksestä vilkkuvat "henkarinauhat" eli ne nauhat, jolla puvun saa henkariin roikkumaan.
Arsyttävä itseensä täynnä oleva morsian!!
Facebookissa lukee miehen suhdestatuksena "divorced"
Ei anopin tekemät kakut kelvanneet, vaan laatukonditoriasta kalliit paakkelsit.
Sitten ketjuliikkeestä halpissormus, "kun ei sitä kuitenkaan kukaan edes katso". Aikooko hän itse katsella sitä lopun elämäänsä? Ei siltä vaikuttanut.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:36"]
Facebookissa lukee miehen suhdestatuksena "divorced"
[/quote]
Ilmeisesti ovat jo eronneet
Oli ihana katsoa tätä eilen, yksi suosikki jaksoistani Satuhäissä. Todella harmi, jos tämäkin pari on eronnut... Miksi se on niin vaikeata nykypäivänä pysyä yhdessä ja selättää ongelmat? Ellei ole pettänyt kumpikaan.
Kylläpä vielä ainakin asuvat yhdessä, mutta ilmeisesti vähän homma alkanut takkuamaan tämän vuoden puolella.
Vaikkei kallista olisikaan.
Nuoria olivat ja se näkyi morsiamessa ehdottomuutena. Muakin nauratti se Turkin matkailu.