Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SATUHÄÄT 28.1. Maxine ja Mikko.

Vierailija
28.01.2013 |

Laitettaisko tänne kaikki tämän illan jaksoon liittyvä kommentointi. Oma mielipide: morsian on pelottavan määrätietoinen ja kylmä. Pikkupojat ovat suloisia.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että morsianhan oli superluonnonkaunis! Sisko tais livahtaa myös kuvissa ja oli yhtä kaunis! Mahtava iho.

Kauniimpi luonnollisena kuin täydessä tällingissä.

pakko oli nyt katsoa tuo jakso. En voi kuin ihmetellä kommentoijia.

Maxinen valinnat olivat kuin minun valintoja (paitsi että meillä oli vieläkin pelkistetympää eikä lainkaan pinkkiä) ja ymmärsin pariskunnan huumoria täysin.

Maxine sanoi myös napakasti saman mieleipiteen kuin itse olen sanonut avoimesti: 80% morsiamista pukeutuu täysin samnaliseen hääpukuun. Joka sopii vain murto-osalle kantajistaan.

Mulle jäi hyvä fiilis tuosta jaksosta. Eikä tarvinnut tuntea myötähäpeää.

Vähän olin kyllä pahoillani, kun sulhasen plösökaverit eivät suostuneet tanssimaan. Loosers!

Vierailija
102/106 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että morsianhan oli superluonnonkaunis! Sisko tais livahtaa myös kuvissa ja oli yhtä kaunis! Mahtava iho.

Kauniimpi luonnollisena kuin täydessä tällingissä.

pakko oli nyt katsoa tuo jakso. En voi kuin ihmetellä kommentoijia.

Maxinen valinnat olivat kuin minun valintoja (paitsi että meillä oli vieläkin pelkistetympää eikä lainkaan pinkkiä) ja ymmärsin pariskunnan huumoria täysin.

Maxine sanoi myös napakasti saman mieleipiteen kuin itse olen sanonut avoimesti: 80% morsiamista pukeutuu täysin samnaliseen hääpukuun. Joka sopii vain murto-osalle kantajistaan.

Mulle jäi hyvä fiilis tuosta jaksosta. Eikä tarvinnut tuntea myötähäpeää.

Vähän olin kyllä pahoillani, kun sulhasen plösökaverit eivät suostuneet tanssimaan. Loosers!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät/tulevat alttarilta. Siis mies on työntänyt kätensä naisen käsikynkästä. Mies tarjoaa käsivartensa naiselle. Niin nytkin isä sekä sulhanen pitivät "naismaisesti" kiinni.

Vierailija
104/106 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian on varmaankin juuri sellainen joka toisten häissä keskittyy vain arvostelemaan muiden valintoja sekä laskemaan juhlassa tapahtuvia virheitä.

Itse sitä taidat tehdä kun tänne asti jaksoit vaivautua kirjoittamaan

Itsekö et tee, kun tänne vaivauduit "kommentoimaan"?

Hankkikaa oma elämä :D taitaa olla omassa elämässä jotain ongelmaa kun täällä kitisee NIMIMERKIN takaa tulkaa puhumaan omilla nimillänne niin minulla ei ole mitään sanottavaa -Jesse Virtanen

Vierailija
105/106 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun morsian taluttaa ensin iskän alttarille ja sitte sulhasen pois :´D

Vierailija
106/106 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli tämä jakso uusintana. Tietääkös kukaan onko tämä pari vielä yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi