Mitä tarkoittaa, jos mies on hyvä panemaan?
Kommentit (30)
se tarkoittaa, kaikki mitä siinä tehdään ja mikä siihen liittyy. nainenhan on vain selällään tai kontillaan, ehkä joskus ottaa suihin ja siinä naisen osuus ja sitten vielä arvostellaan ja haukutaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
se tarkoittaa, kaikki mitä siinä tehdään ja mikä siihen liittyy. nainenhan on vain selällään tai kontillaan, ehkä joskus ottaa suihin ja siinä naisen osuus ja sitten vielä arvostellaan ja haukutaan miehiä.
Et ole tainnut kohdata naista, joka osaa ottaa miehen kalulla omat orgasminsa. Osaa ohjata miehen oikeaan rytmiin ja tekniikkaa ja osaa ottaa itse omansa ja miehen myös.
Haluaa naista ja ilmaisee sen. Jaksaa kauan ja sellaisella tempolla, joka tuntuu naisestakin hyvältä, välillä nopeaa, välillä hidasta. Varmat otteet, mutta ei ole kovakourainen. Tekee asioita, joista tietää naisen pitävän tai joita nainen pyytää. Tekee tai pyytää myös asioita joista pitää itse, ja ilmaisee nautintonsa.
Seksi on parhaimmillaan yhteyttä siihen kumppaniin. Hyvä panija aloittaa hyvissä ajoin jo lämmittelemään tilannetta. Hymyjä, kosketuksia, sanoja kun jakaa pitkin päivää kumppanilleen, niin saa aivot hyvin hommaan mukaan. Sitten vaan tehdään juttuja joista molemmat tykkää.
Tietää, mistä ja miten naista pitää koskea, jotta halu yltyy himoksi. Saa naisen valumaan hyväilemällä oikeista paikoista oikeilla tavoilla (sormet+suu). Pystyy panemaan eri rytmillä monissa eri asennoissa ja erilaisia välineitä luontevasti käyttäen. Hitaasti ja hellästi sekä myös rajusti. Osaa säätää omaa stimulaatiotaan ja pitkittämään omaa laukeamistaan hetkeen, jolloin nainen saa orgasmin ja pystyy myös tulemaan nopeasti yhtäaikaa naisen kanssa.
Runttaa täysillä papana-aukkoon ja sitten ruiskauttaa syvälle nieluun.
Vierailija kirjoitti:
että mies on hellä ja huomioi naisen kaikin tavoin ennen seksiä, sen aikana ja myös jälkeenpäin. Haluaa tuottaa naiselle nautintoa kaikin keinoin, mitä nainen haluaa. Siis ei ajattele vain omaa nautintoaan.
..ja onneksi.
(tähän mennessä..) ketään vastaavaa mutta nais puoleista ei ole syntynytkään, vielä. Ainakaan.
Se siitä, sukupuolten tasa..arvoista? Kyllä vain.
Jos on ollut olutpanimolla hommissa .
Se nyt vaihtelee vastaajan mukaan. Itse olen aina ollut suht samanlainen, siis sellainen kun satun olemaan, ja silti jonkun naisen mielestä olin liian lälly ja yksi taas varovaisen tunnustelun jälkeen uskalti kertoa, että ihmettelee miksi olen niin kovakourainen sängyssä.
Ottaa kysymättä kuin hesalainen taksikuski