Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on pettänyt pari kuukautta...:(

Vierailija
28.01.2013 |

Tänään sain selville että mieheni on pettänyt minua marraskuun lopulta asti kymmenen vuotta nuoremman työkaverin kanssa.

Epäilin miehen etäistä käytöstä ja yöllistä koneella notkumista ja luin hänen tekstiviestinsä. Mies on kirjoitellut tälle tytölle tyyliin "Huomenta ihanaiseni, hirveä ikävä!" "Olisin mieluummin siellä peiton alla sun kanssas" Hyvää joulua ihana, oot mun rakas xxx"

Ollaan oltu naimisissa kuusi vuotta ja meillä on neljävuotias lapsi. Mies kuulemma lopetti heti suhteen kun paljastui tänään ja haluaa jatkaa minun kanssani, olen kuulemma elämänsä nainen.

Olen shokissa ja vain itken kotona, mies on iltavuorossa. Elämäni on romahtanut enkä tiedä miten päin olisin. Ahdistaa suunnattomasti, miten jatkan elämääni tästä eteenpäin?

Kaikki tuntuu toivottomalta ja pyörittelen vain päässäni niitä viestejä sille toiselle naiselle. En pysty syömään ja oltuani kaksi vuotta savuttomana olen tänään polttanut askin tupakkaa.

Voiko tästä selvitä? Mitä pitää tehdä? Mies sanoi ettei kadu kokemustaan mutta katuu sitä, mitä on tehnyt minulle ja tälle suhteelle. Haluaa jatkaa, niinkuin minäkin, mutta kaikki tuntuu kaatuvan ja pystyn vain huokailemaan ja kävelemään ympäri kämppää.

Olisiko vertaistukea? Miten olette selvinneet? Oletteko selvinneet? Kyse ei siis ole vain yhden illan jutusta...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemiä,sinuna lähettäisin tuon petturin sinne missä pippuri kasvaa!

Vierailija
2/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi ettei kadu kokemustaan mutta katuu sitä, mitä on tehnyt minulle ja tälle suhteelle.

Suomennettuna: Mies katuu vain sitä että jäi kiinni. Homma varmaan jatkuu tulevaisuudessa, mutta osaa olla varovaisempi ja esim. poistaa viestit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että onko kyse vain siitä, että katuu kiinni jäämistään... Aina ollut rehellinen ja luotettava mies muuten ja huono valehtelemaan, sen takia aloinkin epäillä kun käyttäytyi hieman poikkeavasti.

Inhottaa vaan ajatella asiaa lapsen kannalta ja kyllä myönnän että pelottaa minuakin jäädä yksin, myydä talo, perua ulkomaan matka, ja muuttaa lapsen kanssa pois, liian iso asia käsitellä, sydän itkee verta...:(

Vierailija
4/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Oma rakkaani lepertelemässä tuollaista jollekin toiselle, hyväilemässä ja hellimässä, puhumassa rakkaudesta. En koskaan voisi antaa anteeksi.

Jos jätät sen, meneekö se tuon naisen luokse? Jos menee, mitä se kertoo sulle? Sen että se oli valmis vaihtamaan sut siihen toiseen.

Vierailija
5/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toinen on siis opiskelija joka tekee vuoroja miehen työpaikalla pari kertaa viikossa, kaksikymppinen sinkku...

Mies vetosi ikäkriisiin ja suhteemme tämän hetkiseen huonoon tilaan. Hankala olla kun pitää lapsen silmissä kuitenkin olla normaali.:(

Vierailija
6/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestasi. Älä näe kuitenkaan mörkönä lomien perumista ja talon myymistä saati sitä pärjäätkö yksin lapsen kanssa. Kyllä pärjäät!

On kiinni itsestäsi pystytkö elämään miehesi rinnalla anteeksi antaen ja niin ettei mörkö ole joka nurkan takana pelottelemassa. Se ei ole kenenkään elämää jos joutuu 24h epäilemään ja olemaan varpaillaan.

Näin puhuu nainen joka menetti luottamuksen mieheensä, useiden turhien lupausten ja miljoonien valheiden jälkeen lähdin lapsien 1 1/2v ja 5v kanssa.

Paras päätös ikinä. Ei enää valheita, itkuja ja turhia odotuksia.

Vierailija
7/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vm82! Kyllä taitaa olla kyse vain minun rohkeudestani astua ulos turvallisesta kuplasta jonka olen luonut...surettaa kun koko elämä, jonka on rakentanut rakkaansa kanssa, pirstoutuu ja tuntuu kuin tippuisi vain alemmas, tyhjän päällä...

Onneksi on vapaapäivä, huomenna myös, joten ei tarvitse suorilta töihin olla lähdössä. Soitin äidilleni, joka sen kummempia miestä haukkumatta tai suuttumatta lupasi tulla huomenna tuekseni, ettei tarvitse yksin olla.

Vierailija
8/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole sinun häpeäsi vaan miehen. Kerro kaikki ystävälle, äidillesi, siskollesi tai muulle luottohenkilölle. Ilmoita yleisesti suvullesi tai vaikkapa fb:ssä, että suhteenne on kriisissä, kun mies on mokannut pahasti.

Sen jälkeen kerrot miehellesi, että jatko on kiinni siitä, miten kovasti haluaa muuttua. Luottamus on mennyt, sehän on selvää. Miehen on osoitettava olevansa luottamuksen arvoinen. Ekana tietysti pariterapiaa.

Veikkaan, että mies ei ole vielä valmis luopumaan kummastakaan, ei perheestään eikä tästä nuoresta naisesta.

Vierailija
9/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiaa itsekin mietin ja mies oli halukas sinne lähtemään...kuitenkin epäilyttää, kun jotenkin tuntuisi helpommalta että olisi päissään hairahtunut, mutta nyt on selvästi tunteet pelissä tämän toisen kanssa. Onko mies kuitenkaan halukas luopumaan tästä toisesta?

Luulin että rakastaa vain minua, mutta onko sittenkään niin selvää että on rakastanut ollenkaan...viestit tälle tytölle olivat kuitenkin sitä luokkaa, joita minä sain suhteeni alkuaikoina mieheltä. Kiitos kommenteista ja mielipiteistä, laittakaa lisää...

Vierailija
10/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystytkö antamaan anteeksi ja unohtamaan niin, ettet muistuttele etkä syytä koskaan, et pahimmassa riidassakaan. Et koskaan kiristä tai käytä hyväksesi sitä että mies on tehnyt väärin. Et yritä kostaa, et epäile etkä vakoile. Pystytkö?

Vierailija
11/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl meil on suhde jo yli kolme vuotta! Sori.

Vierailija
12/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, anteeksianto tuntuisi helpommalta jos olisi ollut vain joku kännisekoilu, mutta kun selvästi tunteet pelissä...

Ja loppuiko se suhde tähän vai jatkuuko kenties heti tai pienen hiljaiselon jälkeen...?

Vierailija
13/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä? Mä annoin anteeksi ekan kerran, kun mies niin katui. Tokalla kerralla tajusin, että jos voi niin paljon rakastaa muuta kuin minua, mies tulee pettämään kerta toisensa jälkeen. Tapasin baarissa naisen jonka kanssa petti minua ja naisen mukaan mies oli vain haukkunut minua ja kehunut sitä toista naista maasta taivaaseen ja suunnitellut ulkomaanmatkoja hänen kanssaan.

Joidenkin miesten mielestä arki on tylsää ja on hyvä pitää jotain aina kierroksessa.

Vierailija
14/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä juuri, kannattaako edes antaa toista mahdollisuutta, vai toistuuko tämä kuvio vielä uudelleen?

Toista petosta en kestäisi, nyt olisi kuitenkin vielä toimintakykyä sen verran jäljellä että voisi arvokkaasti poistua suhteesta. Kuitenkin taas tässä on mukana myös pieni lapsi jota pitää ajatella...

Vierailija
15/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoi jo kaiken..Tsemppiä!

"Olisin mieluummin siellä peiton alla sun kanssas"

Vierailija
16/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eniten harmittaa se, että joudut luopumaan miehen maksamasta talosta, etkä pääse miehen maksamalle ulkomaanmatkalle... mitä se sinusta kertoo?

Vierailija
17/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoi jo kaiken..Tsemppiä!

"Olisin mieluummin siellä peiton alla sun kanssas"

Vierailija
18/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaen huomioon että teillä on pieni lapsi toi on kevyt syy erota. lapsi kuitenkin tarvitsee isää ja miehesi tulee olemaan vielä vuosikymmeniä elämässäsi.

Kokeilkaa pariterapiaa edes. Suorilta ei kannata välejä paukuttaa. Tuosta on mahdollista nousta. Ei kannata erota, ennen kuin koko homma on käsitelty, jos sinulla vain on siihen voimia.

Mä olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
19/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta...

Tuolle urpolle tiedoksi että minä olen tässä suhteessa se, joka tienaa ja on maksanut ulkomaan matkan, asuntolaina on molempien nimissä.

Sitä lasta minä tässä eniten ajattelen, ja itseäni, omia tunteitani. Täytyy yrittää edes kokeilla jotain ulkopuolista apua, kunhan kykenen toimimaan...

Vierailija
20/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täälläkin sanotaan kovaan ääneen, että selvästi mies rakastaa sitä toista naista, ei muuten olisi kirjoittanut noin. (Eikö ihan varmasti? Eikö miehet just pillua saadakseen lepertele ihan mitä vaan?)

Sitten jos on kyseessä joku toinen nainen -ketju, niin kaikki ovat kilvan haukkumassa tätä toista, että "ei se mies sua oikeasti rakasta, on vain pillun perään ja sinä tyhmä uskot kaiken mitä se sulle syöttää"...

Niin että mikä on totuus, arvon mammat? Vai olisiko se kenties aina tapauskohtainen?

Ap:lle suuret sympatiat ja sori kun eksyin aiheesta.