Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuukaudessa jää noin 200 euroa "säästöön", niin kannattako sijoittaa vai pitää tilillä?

Vierailija
28.01.2013 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt niin, että rahastosäästän 100 eurolla kuussa ja laitan toisen satasen säästötilille. Rahastoissa ja sijoituksissa rahojen poissaanti on hankalampaa ja saattaa jäädä miinuksellekin, jos joutuu esim. jonku kodinkoneen rikkoontumisen takia käyttämään säästöjä.

Vierailija
2/3 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osakkeita ei kannata ostaa noin pienellä summalla, vaan säästä tilille esim. puoli vuotta ja osta sitten aina erä. Samalla tulee ajallista hajautusta. Mutta ota huomioon, että jonkinlainen puskuri sinun tulee jättää tilillekin yllätyksiä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osakkeita ei kannata ostaa noin pienellä summalla, vaan säästä tilille esim. puoli vuotta ja osta sitten aina erä. Samalla tulee ajallista hajautusta. Mutta ota huomioon, että jonkinlainen puskuri sinun tulee jättää tilillekin yllätyksiä varten.

Mä sanoisin et osakkeita ja rahastoja kannattaa ostaa sillonku ne on halpoja ja myydä kalliilla :--DDDD Mikä ihmeen ajallinen hajauttaminen? hyvät vinkit senkin keittiöekonomi.

Noin pienet summat on kyl aika sama mihin ne työntää, ei menetä paljoo rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme