Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä on jotenkin uskomatonta että joku läski

Vierailija
28.01.2013 |

ei kelpuuttaisi puolisokseen läskiä. :D

Silti itse on niiiiin ihana että kyllä kelpaa normaalipainoiselle..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylivertaista kauneutta (haukkuen sivulauseessa hoikkia ihmisiä), mutta sitten omaksi kumppaniksi ei ylipainoinen kelpaisikaan? No, itse satuin nyt rakastumaan lihavaan mieheen. Olen itse hoikka ja kivannäköinen - eli kyllä heillekin löytäjiä löytyy. ;)

...eli naisella kurvit oikeassa paikassa viehättävät kovasti, miehillä ne yksinomaan ällöttävät.

Naisilla kurvit pakaroissa, reisissä ja rinnoissa ovat ainakin niitä "oikeita" muotoja, kaunista katseltavaa. Mielestäni mukavalla tavalla pehmoinen vatsa naisella voi olla myös seksikäs, ei toki aina.

Ällöttäviä ne muodot naisellakin ovat, jos ne ovat aivan väärässä paikassa, esimerkiksi selässä, niskassa, kaulassa.

Ei ole kaunista katseltavaa sellainen.

Vierailija
2/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä ihminen yrittää päästä näistä huonoista elintavoista eroon, joten miksi pariutua sellaisen kanssa, jolla samat ongelmat?

Terveisin läski, jolla suorastaan adonis miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyenä ihmisenä sitä ihraa oli aika paljon kerääntynyt keskivartaloon ja olin tooodella ällöttävä ja vitutti, kun 44 koon housut eivät mahtuneet kiinni. Sili mies rakasti ja halus mua.

Mä olen silti myöntänyt hänelle, että jos hän lihoisi liikaa, niin mä en ainakaan seksiä harrastaisi hänen kanssaan.

Joo, kyllä olen hyvin itsekäs paskiainen.

Vierailija
4/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo ihmistä läskiksi.

Vierailija
5/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo ihmistä läskiksi.

Vierailija
6/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Jos ihminen on läski niin on.sanoo ihmistä läskiksi.

Vierailija
7/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja idiootti niin kuin ap niin on idiootti.

Vierailija
8/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on kansankielellä sitä rasvaa, jota lihavassa ihmisessä on liikaa. Mutta ei se ihminen itse ole läski, vaan ihminen. Eihän laiha ihminenkään ole luu, eihän?

Vierailija
9/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 160-senttinenn ja 80-kiloinen möhömaha kun mieheni kanssa tavattiin, mies hoikka ja hyvännäköinen ja minua 10 vuotta nuorempi. Ei haitannut miestä että olin vähän isompi tyttö. Sittemmin olen kyllä laihduttanut niin että nyt painan enää 65 kiloa. Tämän pienemmäksi en taida enää yrittääkään nyt nelikymppisenä, vaikka nuorena painoin vain 50 kg.

Vierailija
10/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kateellisen katsojan silmässä

Vierailija
11/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos oma mies lihoisi, niin ei haittaisi pätkääkään.

En mä vilkaisisi kahta kertaa myöskään mitään kukkakeppiä, yök!

t: bmi 50

Vierailija
12/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihminen ei voi olla läski. Tosin rumaksi tai tyhmäksikään ei sivistynyt ihminen toista sano.

Vierailija
13/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylivertaista kauneutta (haukkuen sivulauseessa hoikkia ihmisiä), mutta sitten omaksi kumppaniksi ei ylipainoinen kelpaisikaan?

No, itse satuin nyt rakastumaan lihavaan mieheen. Olen itse hoikka ja kivannäköinen - eli kyllä heillekin löytäjiä löytyy. ;)