Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä ilkeilet av palstalla?

Vierailija
28.01.2013 |

Mitä saat ilkeilystä? Ilkeiletkö ihmisille kasvotusten myös? Oletko aina selvinpäin kun kirjoitat ilkeitä viestejä? Olitko koulukiusaaja vai koulukiusattu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulukiusattu, joten musta on kiva näpäytellä vittuilijoita, ja olen siinä aika hyväkin.

Vierailija
2/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoriin vastaan huumorilla, asiatyyliin asiatyylillä. Mutta kun toisen kirjoittajan tyylilaji on typeryys - tahaton tai tahallinen - otan käyttöön ilkeilyn. Eihän se typeryyteen auta, mutta toivon sen tuovan hyvää mieltä meille fiksuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin voi sanoa jossain sen mitä aina tekee mieli mutta ei päin naamaa voi. Ihmiset kysyy tyhmiä kysymyksiä ja käyttäytyy tyhmästi. Katsoo juopottelevaa ja hakkaavaa puolisoa ja vinkuu kun ei voi jättää sitä taloudellisista syistä tai "lasten takia". Valitsee tyhmän ja juntin ja laiskan puolison, passaa sen pilalle ja sitten vinkuu kun äijä ei tee mitään. Vituttaa sellainen.

Olen aina selvinpäin. En ollut kiusaaja enkä kiusattu.

Vierailija
4/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun toisen kirjoittajan tyylilaji on typeryys - tahaton tai tahallinen - otan käyttöön ilkeilyn. Eihän se typeryyteen auta, mutta toivon sen tuovan hyvää mieltä meille fiksuille.

ärsyttää typerille vittuilu. Se ei todellakaan tuo hyvää mieltä mulle, koska miellän sen kiusaamiseksi. Jos ihminen kysyy jotain vilpittömästi, on mielestäni todella mautonta vittuilla vastaukseksi. Minkä kukaan sille voi, millaiset älynlahjat on saanut? Asiallinen ja perusteltu vastaus voi saada hieman vähemmän fiksussa ihmisessä aikaan jonkinlaisen ahaa-elämyksenkin, ilkeilystä tuskin saa muuta kuin pahan mielen.

Minusta ihminen, joka käyttäytyy noin, ei kuulosta kovinkaan fiksulta.

2

Vierailija
5/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilkeile kenellekään lähtökohtaisesti, siis esim. niihin tyhmiin kysymyksiin tms. Mutta jos jollakulla on tarve provoilla tai vaihtoehtoisesti keskustelutaidot niin alkeelliset, että jäävät jumittamaan johonkin asiaan kykenemättä minkäänlaiseen dialogiin (jankkaavat siis vastauksia joita eivät kykene kuitenkaan vastaanottamaan), niin silloin menee hermo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi